5kijas5 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 U mnie przy skręcaniu czy bujaniu autem lewo-prawo nic nie było słychać. Tylko na nierównościach dzwoniło
mroziu22 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Fakt obadałem znowu: mocniejsze przyspieszenie lekki stuk, potem hamowanie znowu lekki stuk dodatkow na wybrzuszeniach też jest stukupuku ma ktoś pomysła do drązka trzeba ściągnać kółko i odkręcić od zwrotnicy? potem badanie Była to pierdoła a mianowicie gumy w których siedzą prowadnice zacisków były wyrobione i nie trzymało się to kupy. chodzi ci o zaciski hamulców? Jeśli tak jestem pod wrażeniem, chyba że cos innego
5kijas5 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Dokładnie, chodzi o prowadnice zacisków hamulcowych a konkretni gumowe tulejki w które wkłada się prowadnice.
marcuso86 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 (edytowane) Pany wymienialem wszystkie wachacze na trw 1,5 roku temu. Były juz wtedy lekkie stuki ale dało sie jeździć - głównie słychac było stukniecie przy wjerzdżaniu na krawężnik ze skreconymi kołami. Teraz nawet po prostej drodze. przy poprzecznej nierówności na którą najade tylko jednym kołem słychać stuk - dwoma jest cisza. W wahaczach i łącznikach stabilizatora podobno zadnych luzów nie ma. Czy wymienić drążki i końcówki drążków? Dodam ze auto ma 280tkm ori przebiegu i wiem ze conajmniej od 110tkm (samochód kupiony od mojego znajomego) drążki nie były wymieniane. Amory takze nowe 1,5 roku temu Edytowane 13 Czerwca 2015 przez marcuso86
greg2505 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Pany wymienialem wszystkie wachacze na trw 1,5 roku temu. Były juz wtedy lekkie stuki ale dało sie jeździć - głównie słychac było stukniecie przy wjerzdżaniu na krawężnik ze skreconymi kołami. Teraz nawet po prostej drodze. przy poprzecznej nierówności na którą najade tylko jednym kołem słychać stuk - dwoma jest cisza. W wahaczach i łącznikach stabilizatora podobno zadnych luzów nie ma. Czy wymienić drążki i końcówki drążków? Dodam ze auto ma 280tkm ori przebiegu i wiem ze conajmniej od 110tkm (samochód kupiony od mojego znajomego) drążki nie były wymieniane. Amory takze nowe 1,5 roku temu Na 99% drążki
marcuso86 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Przy jakich przebiegach wymienialiscie drążki albo inaczej - czy 170tkm to juz czas na nowe drążki i końcówki drążków
greg2505 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Przy jakich przebiegach wymienialiscie drążki albo inaczej - czy 170tkm to juz czas na nowe drążki i końcówki drążków Przebieg to drugorzędną sprawą,wszystko zależy od tego po jakich drogach jeździsz ,rodzaj zawieszenia ,wielkość kół,u jednego padną po 150tkm,u drugiego po 300tkm
Murdzu12 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Koledzy co może być przyczyną stukow, kiedy chyce za przód i blotnik i pobujam samochodem gora-dol, a na nierównością dodam ze jakby miało się cos urwać, po wymianie na nowa zawieche zrobiłem jakies 3tys to chyba juz nie siadlo... koledzy ja rozwiazalem moj problem ze stukaniem, a stukalo mi na nierownosciach oraz jak jechalem proso i energicznie ruszalem kiera lewo prawo, okazalo sie winna jedna koncowka drazka po lewej stronie i drazek po drugiej wymienilem na nowe koncowki+drazki L+P i spokoj jak po burzy :)
Kruk_89 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 elo podepne sie pod temat. mialem taka dziwna sytuacje mialem pojedynczy stuk glownie przy hamowaniu a potem przy ruszaniu pojechalem do mechaniora stwierdzil dwa dolne wachacze te banany wymienil i jeszcze laczniki bo faktycznie mialy luz a stuki nie ustaly tylko wrecz odwrotnie teraz puka czesciej i juz nie tylko przy hamowaniu i ruszaniu ale tez na nie rownosciach masakra macie pomysł na to czym to jest spowodowane?
marcuso86 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Pospawaj sanki. Pisalem gdzies o tym na forum. Poszukaj
Kruk_89 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 ok temat znalazlem. swoja droga obecna wyszukiwarka to totalne nie porozumienie znalazlem szybciej wpisujac w googlu ten temat a nizeli przez to wyszukiwarke. wracajac do tematu myslisz ze wymiana tych podzespolow usztywnila je i przez to sanki pukaja mocniej? pospawam w tygodniu i zobacze jaki efekt bedzie
marcuso86 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Wymiana tych podzespołów spowodowała ze masz sztywniejsze zawiecho (mniej luzów) i dla tego sanki stukają bardziej. Spróbuj co ci szkodzi. Pospawanie ich bedzie napewno mniej kosztować niż wymiana jakiego kolwiek drążka łącznika czy wahacza
Kruk_89 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 noooooo dwa wahacze lemforda i łaczniki stabilizatorów + robota 700 pln nie moje a stuka dalej tylko ze jeszcze częściej wrrr fakt ze z jednego guma sama wypadła po wyjeciu ale najwyrazniej to nie to stukało zespawam i opisze czy pomogło mam rozumieć że to trzeba spawać od przodu auta tak? pospawałem od przodu punktowo i niestety problem nie ustapił wrrr ale teraz jest podwojne pukniecie a wczesniej bylo raczej jedno przy hamowaniu i ruszaniu ewentualnie dodawaniu gazu. ty miałes tylko przod obspawany?
marcuso86 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Sanki sa skladane z 2 blach na.zakladke. trzeba to usztywnic. U mnie pospawano na calej szerokosci sanek tez punktowo. Pospawaliscie na tej zakladce? Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez marcuso86
Kruk_89 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 od przodu jak zaznaczyles punktowo w 5 miejscach i teraz sa 2 pukniecia gdzie wydaje mi sie przed spawaniem bylo jedno moze luz jeszcze jest na tych ramionach i puka? nie wiem sam juz glupi jestem. dodam jeszcze ze czasem puka na skreconych kolach po wiechaniu na nierownosc zawieszenie dolne obejrzane jest ok wszystko sztywne
speed1986 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 ok temat znalazlem. swoja droga obecna wyszukiwarka to totalne nie porozumienie znalazlem szybciej wpisujac w googlu ten temat a nizeli przez to wyszukiwarke. wracajac do tematu myslisz ze wymiana tych podzespolow usztywnila je i przez to sanki pukaja mocniej? pospawam w tygodniu i zobacze jaki efekt bedzie Daj linka do tego tematu, bo u mnie też występuje stukanie przy ruszania i hamowaniu. Tylko że chyba w tylnym zawieszeniu
Kruk_89 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 kolego trzeba troche poszukac:P http://a4-klub.pl/index.php?/topic/201052-stuki-przy-ruszaniu-i-hamowaniu-pomocy/ jestem niemal pewien że to z lewej strony dobiega te pukanie mechanior obstawia teraz mocowanie amora co o tym myślicie?
Kruk_89 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 nie wiem juz sam i kurcze zawias niby ok bez luzow a ciagle puka i puka
greg2505 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 sprawdź jeszcze poduchę skrzyni ,bo takie podwójne puknięcie właśnie jest przy ruszaniu do przodu i tyłu jak się wyrwie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się