samekgsx550 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Witam Jak w moim AFN sprawdzić czy wszystkie grzeją. Pod jaką kostkę się podpiąć ? Od nowości nie były zmieniane. Więc podejżewam że może byćróżnie.
vp-tdi Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 kablem z aku + do koncówki swiecy ,(oczywiscie wszystkie kapturki wyjete )
Duch^ Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Jest gdzieś na forum dokładny opis jak sprawdzić dokładnie a nie chce mi się rozpisywać jak zmierzyć . Na twoim miejscu jak nie zmieniałeś to na 99% są już wypalone albo ledwo zipią więc wymieniaj śmiało komplet np. NGK. Sprawdzanie plusem na świece to da się sprawdzić tylko czy świeca w ogóle nie padła więc to mało co daje a jej efektywność może być bliska 0%. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Duch^
samekgsx550 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Na forum niec nie mogę znaleść
Duch^ Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Jeżeli naprawdę nie wymieniałeś poprostu wymień nie będziesz żałował tego w zimę
samekgsx550 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 No autko w rodzinie pomad 10 lat i nigdy nie były zmieniane. Do -15 pali od kopa. Póżniej trzeba trochę pokręcić. Chyba że się któraś urwie. Wtedy będe tego żałował...
piotrsob1 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Żeby było pewne że grzeją odpowiednio to na przewód zapiąć cegowy amperomierz ( musi mierzyć prąd stały ). Zimna świeca pobiera ok 20:25 A, po kilku sekundach prąd spada do 10:15 A
gerlinski Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 No autko w rodzinie pomad 10 lat i nigdy nie były zmieniane. Do -15 pali od kopa. Póżniej trzeba trochę pokręcić. Chyba że się któraś urwie. Wtedy będe tego żałował... Gratulacje!!!!! A tak Poważnie......Proponuję kupić komplet 4 świec i wymienić jak najszybciej.....i......czwarta świeca daje się odkręcić tylko przy użyciu długiego klucza nasadowego....A odkręcaj jak silnik jest rozgrzany.....wtedy się nie urwie....A....ile to jest......trochę?.........pokręcić?.....jak grzeją wszystkie świece....to przy takiej temp. ma palić z dotyku!!!!!!!
vp-tdi Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 napisałem wyżej jak sprawdzić , znjaomego syn 13letni jak mu powiedziałem jak to zrobić zaczaił wiec zrobic to, to banał
jacek70 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Nie prościej dokładając plusa z aku. i iak na świecy iskrzy to jest dobra a jak nie to kicha.?
vp-tdi Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Nie prościej dokładając plusa z aku. i iak na świecy iskrzy to jest dobra a jak nie to kicha.? a co ja wyżej napisałem ? norma ze jak iskrzy to ok ,jak nie to złom
jacek70 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Właśnie dlatego dziwią mnie poszukiwania innych metod skoro ta jest bardzo prosta i niezawodna.(a o iskrzeniu nie pisałeś, a to może nie być dla wszystkich jasne) Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez jacek70
samekgsx550 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Świece do wymiany. Jedna ostatnie spalona od strony kabiny. Wszystkie idą ładnie. Ta ostatnie nie chce ruszyć. A urwać nie problem.
karol18183 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 psiknij wd-40 opukaj delikatnie kluczem jakims i puści
samekgsx550 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Druga sprawa to popękane i luźne kapturki które nachodzą na świece. Można gdzieś takie kupić z wiązką ?
vp-tdi Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Druga sprawa to popękane i luźne kapturki które nachodzą na świece. Można gdzieś takie kupić z wiązką ? uzywane na szrocie ,ale najlepiej kup z golfa IV jak dla mnie sa lepsze jak w audi
Arczi387 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Najlepsza metoda jest wyjecie swiecy i sprawdzenie na krótko. Jeśli świeca bedzie miał zwarcie to też bedzie iskrzyc a nie bedzie grzała ale do kogo ja to mowie sami teoretycy
POWER-KRIS Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Nawet nie wiesz jak się mylisz. Twoja metoda zawiedzie chociażby w B8 i Octavii 2 Z akumulatora będą grzały a w aucie nie. I będzie wywalać błąd świecy cylinder x. [emoji12] Ale do kogo ja mówię, sami praktykanci. Edytowane 11 Listopada 2014 przez POWER-KRIS
lukaszooo Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Czyli w nowszych autach bedzie grzała na gruncie a w aucie nie ????? chodzi ci o uwalony przekaźnik swiec ??????
Arczi387 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Kolego piszesz pierdoly jeśli swieca jest spalona to spalona. Nie mowimy w tym watku o problemie ze sterownikiem bądz innymi żeczami ktore są odpowiedzialne za start świec. Pracuję Już dłuższy czas w serisie samochodowym i conieco moge powiedzieć na ten temat 10 godzin dzien w dzien wiec teoretykiem nie jestem napewno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się