jacek70 102 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Miałem Castrola. Teraz mam LM innego nie chcę. Castrola jest o wiele tańszy a ja mam droższy LM . Jak myślisz dlaczego. ? Bo LM to olej a Szajstrol to smar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Prawda castrol robi syf ,i silnik o wiele gorzej pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Miałem Castrola. Teraz mam LM innego nie chcę. Castrola jest o wiele tańszy a ja mam droższy LM . Jak myślisz dlaczego. ? Bo LM to olej a Szajstrol to smar. nic dodać nic ująć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 5w40 albo 5w50 VALVOLINE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the19game 0 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) 5w40 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 30 Stycznia 2016 przez the19game Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom5151 8 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Cześć, polećcie mi olej jaki mam wlać bo juz tyle opinii przeczytałem że sam nie wiem. Chce na dniach zdjąć pokrywe zaworów, sprawdzić stan napinacza i łańcucha chociaż nic niepokojącego nie zauważyłem. Auto ma 230k przebiegu, po kupnie przy okolo 190k podnosilem pokrywe zeby uszczelke zmienić bo olej do swiec leciał i pamietam że wewnętrzna strona pokrywy byla taka czarna troche, z takiego osadu ale nie ruszałem bo stwierdziłem że jesli mocno przylega to widocznie tak ma być. Olej był lany Castrol Edge 5W30 od nowosci co 30k zmieniany. Auto ogolnie nie bierze oleju, bo zazwyczaj nie przekraczam 4k obr, chyba ze go przypiłuje pod czerwone pole to wciągnie. Poczytałem o tym nieszczęsnym napinaczu i zapychającym sie smoku i chyba zdejme miske zeby to sprawdzić. Musze to zrobić sam bo mechanikom nie ufam. I teraz pytanie, jaki olej zalać, bo mowicie ze castrol to g*wno, chociaż ja tam nic zlego nie zauważyłem, najbardziej skłonny jestem kupic LM jeśli nie Castrol, dwa, czy od razu miske targać czy zacząć od pokrywy i sprawdzić jak to wyglada i po tym może jakoś poznam co jest na dole? Z góry dziękuje za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 LM SHT 5w40 Wymiana max co 10tyś Castrol.dobry do konserwacji pługa na zimę. Przed zmianą polecam płukankę LM engine flusch i oczywiście miska w dół. wydukane na T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) LM SHT 5w40 Wymiana max co 10tyś Castrol.dobry do konserwacji pługa na zimę. Przed zmianą polecam płukankę LM engine flusch i oczywiście miska w dół. wydukane na Potwierdzam mozesz zalać jeszcze millers 5w40 , jak ściągniesz pokrywę to ten osad wyczyść bo pewnie to są skutki wymiany co 30 tyś i lania castrola Edytowane 3 Lutego 2016 przez marcinch001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom5151 8 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Tak wygląda pod korkiem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Płukanka pomorze ale dużego sfu który odkładał się latami to tylko.czyszczenie i jet clean. Miska tak czy tak w dół wydukane na T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom5151 8 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Co do płukanki to mam mieszane uczucia :/ slyszałem że czesto silniki sie przez nią zacierają :| Myslalem raczej zeby mechanicznie pokrywe wyczyscic na błysk, do tego miske i smok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Nie spotkalem takiego przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom5151 8 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) http://www.liquimoly.sklep.pl/pl/p/Synthoil-High-Tech-5W-40/52 Będzie odpowiedni? Jak wgl oceniacie ten osad po korkiem? Standard czy masakra? Edytowane 3 Lutego 2016 przez tom5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Standard jak był castrol na LL Zadzwoń do dzika. Dobierze Ci olej i wszystko u niego kupisz co potrzebne. Co do płukanki są na forum tacy co.już kilka lat stosują i są zadowoleni ja już 2 razy w dwóch samochodach stosowałem więc mogę polecić. Przy każdej wymianie będę używał... Pokrywę i miske możesz wyczyścić ale tak się składa że ten nagar osiada na.wszystkim nie tylko na pokrywie. A właśnie w tych trudno dostępnych miejscach płukanka robi robotę. I nawet nie słuchaj mechanika że rozwalisz silnik jak jej nalejesz mój to się tak wkurwił że kazał mi już więcej nie przyjeżdżać matoł jeden. wydukane na T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki1 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 W poprzednim tygodniu zastosowałem płukanke LM Proline i olej 5w40 LM synthoil+filtr MANN wdziwiłem sie jak moze sie zmienic praca i elastycznosc ogolnie sprawnosc silnika na lepsze... tyle ze jak zmieniałem łancuch i slizgi na napinaczu to pokrywa była nawet czysta ale umyłem ja, a miski nie zdejmowałem bo widac ze ktos juz to robił wczesniej Przed zmiana olej był w miare klarowny po 5kkm ale po płukance czarny.... W kazdym razie ja czuje roznice w pracy silnika i mocy.... a na tym punkcie mam wrazliwe ucho... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom5151 8 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 LM SHT 5W40 plus filtry knecht ( chce wypróbować) zamówione w intercarsie, co by podróbki nie kupić Masa uszczelniająca miskę zakupiona w Aso, teraz tylko parę dni do wolnego przeczekać i można brać się do roboty. Mam nadzieję że będę zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Ile dałeś za olej? wydukane na T3 Ja przy następnej wymianie Nowa pompa oleju. Filtr oleju ten większy Dodatek LM MoS2 Oczywiście jak zawsze płukanka... ;-) Zobaczę jak wtedy zmieni się praca silnika. wydukane na T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Co do płukanki to mam mieszane uczucia :/ slyszałem że czesto silniki sie przez nią zacierają . Moja odpowiedź coś się porypało w edytorze. Różne bywają płukanki dla zwykłego użytkownika jeżeli chodzi o bazę te zwykle stosujemy na biegu jałowym przez 10-15 minut. Są również płukanki sprzedawane wyłącznie dla warsztatów. Odrębną grupą są płukanki, z którymi musimy przejechać określona ilość kilometrów dla moich potrzeb najlepsze. Co do rozszczelnienia silnika, jeśli płukanka spowodowała taki efekt to silnik i tak był już do generalnego remontu. Póki co nie znam takiego przypadku. Dodatek LM MoS2 Zastosuj lepszy środek WS2 dwusiarczek wolframu, ma mniejsze cząsteczki, lepszy współczynnik tarcia, jest cięższy oraz bardziej stabilny od dwusiarczku molibdenu. Najciekawszą właściwością WS2 jest to , że ze wzrostem obciążenia jego współczynnik tarcia jeszcze bardziej maleje. Edytowane 6 Lutego 2016 przez KINIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Jak szaleć to szaleć: http://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju/2856-dodatek-do-oleju-archoil-ar-9300-100ml modyfikator tarcia który starczy na 80tys.km Edytowane 6 Lutego 2016 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wawryn 0 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 koledzy jaka jest nasza specyfikacja wg VW ? 503? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się