BeyerBrown 30 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 ...a na końcu korba wychodzi bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 I dlatego najlepsza opcją do tego silnika bedzie 15W40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ 2 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Witam wszystkich czytam i czytam od miesiąca wątki na forum ile się da:)) głowa aż kipi jestem po zakupie 1.8 t bfb z LPG jest w trakcie remontu głowicy bo gniazda siadły na kartce doszukałem się że ostatnio zalany był Castrol EDGE 10/40. Pytanie czy po remoncie góry mogę zalać co chcę np polecany LM 5W40 czy robić jakieś dotarcie na czymś innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orionek65 1 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Wlej 5w40 LM a jak chcesz koniecznie inny to motul/valvoline 5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adu454 0 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Makaba,Beyerbrown dzięki Dev myślałem że pomożesz ale robisz sobie jaja, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Wystarczy przejrzec dwie ostatnie strony aby wiedziec co wlac sensownego do silnika. Do Twojego auta tylko porzadny full (LM Motul Valvo Millers) zadnych smiercsyntetykow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ 2 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 (edytowane) Ale przy remoncie góry + pierścienie muszę go jakoś szybciej zmienić, czy mam robić płukankę np po 1000km i zalać ten sam odmę mają wyczyścić bo zdejmą michę? Czy przy takim remoncie robi się docieranie? auto miało 340tyś/km z tego połowę na gazie. Edytowane 26 Grudnia 2015 przez _Michał_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zmien po 5000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 witam , od 2 miesięcy mam zalany Mobil Super 3000 Formula FE 5W-30, w tym czasie zrobiłem ok 3000km , dolałem 250ml normalne zużycie ? Auto po programie , sporo ostrych startów. Jeździć do 5000km czy już zmieniać na LM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globi1234 0 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 A jak wymienisz uszczelke pod pokrywa zaworow,miska i napinaczem to nie będzie miało gdzie wyciekac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Ale przy remoncie góry + pierścienie muszę go jakoś szybciej zmienić, czy mam robić płukankę np po 1000km i zalać ten sam odmę mają wyczyścić bo zdejmą michę? Czy przy takim remoncie robi się docieranie? auto miało 340tyś/km z tego połowę na gazie. ten remont czym byl spowodowany? 340przebiegu na 1.8T to pestka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Pewnie oliwę chlał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globi1234 0 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Kolego Dev dzisiaj odebrałem turbo z reampoland a tam powiedzial mi facet żebym nie zmienial oleju 10w40 na 5w40 bo się silnik wyplucze i oringi popuszczaja a mi wczoraj mechanik zrobil plukanke i wyczyscil smoka a dzisiaj zmieni napinacz i łańcuch z Aso. I co robic ? Turbi zminiam no moje się roszczenilo od strony zimnej i poci się. Olej chce wlać motul 8100 xcess 5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 a tam powiedzial mi facet żebym nie zmienial oleju 10w40 na 5w40 bo się silnik wypluczeBzdura i tyle. Ja zmieniałem i nic się nie wypłukało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globi1234 0 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 A dlugo tak juz jeździsz? Ja mam okolo 230tys przebieg i oliwy nie brał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Powiedz im zeby mocno sie rozpedzili i zay...li łbami w sciane, debile jedne.pozniej placza ze turbiny wracaja na reklamacje. Nic dziwnego skoro wciskaja ludziom ciemnote zeby lac g...o do silnika. Edytowane 29 Grudnia 2015 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 10w40 na 5w40 bo się silnik wyplucze ma sie wyplukac, do bialej kosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ 2 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Ale przy remoncie góry + pierścienie muszę go jakoś szybciej zmienić, czy mam robić płukankę np po 1000km i zalać ten sam odmę mają wyczyścić bo zdejmą michę? Czy przy takim remoncie robi się docieranie? auto miało 340tyś/km z tego połowę na gazie. ten remont czym byl spowodowany? 340przebiegu na 1.8T to pestka Jak go brałem to wiedziałem tylko że głowica do robienia nie wiem z jakiego powodu poszła. Pokazali mi ją to wszystkie gniazda siadły pewnie jeździł na źle ustawionym gazie. Podobno jak niemcowi krzykneli koszta naprawy w niemieckim warsztacie to zdecydował się go sprzedać. Minus taki że nie wiem czy profilaktycznie wymienić łańcuszek i uszczelnienie czy dopiero potem jak by było coś nie tak. 10w40 na 5w40 bo się silnik wyplucze ma sie wyplukac, do bialej kosci Kuba masz sprawdzonego jakiegoś gazownika w trójmieście który by mógł sprawdzić instalację i ustawić ją porządnie. Edytowane 30 Grudnia 2015 przez _Michał_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 A dlugo tak juz jeździsz? Ja mam okolo 230tys przebieg i oliwy nie brał Lata temu jak kupiłem b5 z przebiegiem ponad 200 to latał na mineralu do 220 coś koło tego. Zmieniłem n 5w i gonił bez wycieków do prawie 300. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Ale przy remoncie góry + pierścienie muszę go jakoś szybciej zmienić, czy mam robić płukankę np po 1000km i zalać ten sam odmę mają wyczyścić bo zdejmą michę? Czy przy takim remoncie robi się docieranie? auto miało 340tyś/km z tego połowę na gazie. ten remont czym byl spowodowany? 340przebiegu na 1.8T to pestka Jak go brałem to wiedziałem tylko że głowica do robienia nie wiem z jakiego powodu poszła. Pokazali mi ją to wszystkie gniazda siadły pewnie jeździł na źle ustawionym gazie. Podobno jak niemcowi krzykneli koszta naprawy w niemieckim warsztacie to zdecydował się go sprzedać. Minus taki że nie wiem czy profilaktycznie wymienić łańcuszek i uszczelnienie czy dopiero potem jak by było coś nie tak. 10w40 na 5w40 bo się silnik wyplucze ma sie wyplukac, do bialej kosci Kuba masz sprawdzonego jakiegoś gazownika w trójmieście który by mógł sprawdzić instalację i ustawić ją porządnie. Łańcuszek kosztuje 100zł, jaki to koszt przy tym który już poniosłeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się