zen8000 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Myślę że cena LM SHT 5w-40 nie jest wcale wadą. Mało tego jeśli za 4L Szajstrol Sraknatec 5Fu-30 muszę zapłacić w sklepie w mojej okolicy ok 130zł to wolę dołożyć te 40zł i kupić 5L ori LM SHT 5w-40 od kolegi Dzika. Te cztery dychy to chyba nie jest jakaś bariera nie do przebicia
jacek70 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 No i litr do przodu. Poza tym różnica w jakości jest kolosalna.
lukasm11 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Dzięki za foto nie mam podnośnika takiego ale mam linowy i w garażu hak to sobie poradzę w środę będę działał dam znać co z tego wyszło
Jokeer Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Panowie pytanie mam. Dziś rano w drodze do pracy zaświeciła mi sie żółta kontrolka od minimalnego stanu oleju. Na wymianę jestem umówiony dopiero jakoś w tym tygodniu, więc po pracy muszę kupić coś na dolewkę awaryjnego. Jeżdę na LM Synthoil High Tech 5W-40. Co mógłbym wziąc na dolewkę, powiedzmy stąd: http://www.motochemia.pl/oleje-silnikowe-oleje-syntetyczne-c-136_137.html?dostepnosc=0&filter_id=&sort=4a&view= wiem, że najlepiej by było tego samego LM-a, ale jak mówiłem, chce tylko cokolwiek dolać bo i tak mam wymianę. Porównałem mniej więcj normy i specyfikację i może ten byłby odpowiedni? http://www.motochemia.pl/shell-helix-5w-40-1l-ultra-olej-syntetyczny-p-2977.html Co sądzicie? Edytowane 14 Września 2015 przez Jokeer
zen8000 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 jak masz wymianę to olej pewnie już masz kupiony wiec co szkodzi dolać a jak nie to ja na twoim miejscu kupił bym ten co mam zalany i wymienił go sobie sam bo to nic trudnego a parę groszy zostaje w portfelu. Nie prowadził bym experymentów no chyba że był bym w trasie i musiał dolać coś innego ale w tym przypadku auto w domu więc bym coś kombinował by auto stało do wymiany jeśli nie mam zamiaru dolewać tego samego oleju. Nie polecam takich experymentów ale niech się specjaliści wypowiedzą
Jokeer Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Oleju jeszcze nie mam kupionego... czekam aż mi sprawdzą do warsztatu. a do domu mam ~50 km i się trochę cykam jechać na minimalnym poziomie...
KubaMpakiet Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 tutaj specjalisty nie potrzeba cokolwiek wlejesz bedzie dobrze, silnik nie wybuchnie ani nie stanie moze byc zaproponowany shell, nie pogryzie sie z synthoilem
KaKim Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Panowie jestem własnie na etapie wymiany oleju w moim Audi 1.8 T BFB z przebiegiem 216 000 km ( realny przebieg, sprawdzany w ASO i zgadza się z załączoną książką przy kupnie auta). Auto kupione dwa tygodnie temu, więc nie mam rozeznania czy bierze olej czy nie. Zalany jest teraz Castrol Magnatec Professional B4 5W-40. Po przeczytaniu całego tematu i wyciągnięciu wniosków, trzeba ten olej zmienić, tylko na jaki Motul czy LM, i jaki dokładnie? Gdy jest zimny delikatnie słychać przez 1-2 s jakieś brzęczenie, czyżby to był łańcuszek? Warto zastosować płukankę przy ewentualnej zmianie oleju?
sciemamcz Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Latam cały czas na LM 5w40 ale jutro zmiana na LM 0w40 dokładnie ten co Dev pokazał na zdjeciach jedne z najlepszych jakie można polecać do tego silnika.
sasna Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Ja 2 miesiące temu zalałem motula 0W/40 zrobiłem 5tyś.km żadnego ubytku oleju i co ważne rano łańcucha nie słyszę
sciemamcz Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 5w40 ewentualnie 5w50 Kolego na zimę do 1.8T to raczej nie zalałbym 5W50 do normalnej jazdy, łańcuszek będzie słychać każdego poranka.
KaKim Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Dzięki kolego Dev za szybką odpowiedź :-) zapomniałem jeszcze o jednym, a mianowicie w aucie zostanie zamontowana instalacja gazowa i również można zastosować ten olej LM 5w40 ? I jeszcze jedno pytanie co do płukania silnika, po wlaniu tego środka do silnika i jego pracy przez ok 15 min wystarczy tylko jak spuszcze stary olej i wymienię na nowy wraz z filtrem? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kawowy19 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 tak wystarczy. Do gazu czy bez LM bedzie bardzo dobry
jacek70 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Ja latam na tym oleju po zmianie z Szajstrola i jest ok. Polecam go komu tylko mogę.
zen8000 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 zastanawiam się czy przy następnej zmianie nie zalać LM 0w-40 obecnie mam LM SHT 5w-40 czy jest sens??
pioteros Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 5w40 ewentualnie 5w50 Kolego na zimę do 1.8T to raczej nie zalałbym 5W50 do normalnej jazdy, łańcuszek będzie słychać każdego poranka. przeca 5w lało się do starszych 1.8t, innych v6 i v8 od nowości z tamtych lat, gdzie też były napinacze, te same
Dev Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 zastanawiam się czy przy następnej zmianie nie zalać LM 0w-40 obecnie mam LM SHT 5w-40 czy jest sens?? Jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się