audicoman Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 W Twoim przypadku ubytek oleju jest na tyle duży że trzeba wyeliminować przyczynę brania oleju a nie próbować naprawiać to zmianą oleju na lepszy
tomeks80 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Ja na shellu zrobiłem już około 8 tyś i nic nie dolewam silnik tak samo pracuje jak na motulu Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Dzięki za info. Słyszałem tutaj jakąś opinię, że Shell, Castrol to się nadają tylko na przepłukanie silnika, a nie na realne użytkowanie. Dlatego pytam, czy może być to wina oleju, że tyle żłopie. WIem, że nie wyeliminuję całkowicie tego zmianą oleju, ale myślałem, że może chociaż trochę będzie mniej brać. LM sporo droższy, więc przy częstych dolewkach zastosuję Motulka. ThxJak ci bierze olej to nie ma sensu lać drogiego oleju mogą być tańsze bo często będziesz dolewał świeżegoZ motula będziesz zadowolony Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
SzczYpior_n1 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Jak ci bierze olej to nie ma sensu lać drogiego oleju mogą być tańsze bo często będziesz dolewał świeżego Z motula będziesz zadowolony Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Otóż to. Dzięki Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Żaden mechanik mi nic nie doradzał bo po mechanikach nie jeżdze. w porównaniu do tego twojego 3litrowego gówna .Poprostu mam lekkie wycieki i nie wiem czy nie zaczyna sie to od oleju. Heheh, co ma piernik do wiatraka? W Twoim zajechanym silniku od kosiarki uszczelnienia stwardniały ze starości. TEORETYCZNIE olej LM może poprawić ich kondycję jeśli wierzyć zapewnieniom producenta zawartych w nocie katalogowej oleju 5W40, bo zawiera jakieś tam dodatki chemiczne. Jaki by nie był kupiasty ten Twój motor to wiedz, że zalanie 10W nie poprawi jego stanu bo generalnie oleje w temperaturze roboczej silnika mają zbliżoną do siebie lepkość ("gęstość"). Silnik przy "gęstszym" 10W40 uszczelnia się co najwyżej od coraz słabiej wypłukiwanych złogów.
SzczYpior_n1 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 W Twoim przypadku ubytek oleju jest na tyle duży że trzeba wyeliminować przyczynę brania oleju a nie próbować naprawiać to zmianą oleju na lepszy Po zdjęciu węża idącego od turbiny do IC, za zawodem DV, wylało się dość sporo oleju. Czy na 100% wskazuje to na przepuszczanie oleju przez turbo, czy jest jeszcze jakaś inna możliwość? Na pierwszym biegu, czerwonym polu, po odpuszczeniu pedału gazu raczej nie widać by kopcił na niebiesko. Ale na rozgrzanym silniku po dłuższym postoju i wciśnięciu energicznie gazu już pojawia się kupa dymu.
Marecki1 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 na rozgrzanym silniku po dłuższym postoju i wciśnięciu energicznie gazu już pojawia się kupa dymu. Masz odpowiedz - turbo do regeneracji/wymiany...
azure Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Niedługo kolejna zmiana oleju, pewnie zostanę przy Motulu 5W40 X-Cess, chociaż rozważam jeszcze Valvoline 5W50 VR1. Za to zastanawiam się nad zalaniem płukanki (choć nie mam 100% przekonania żeby to robić bez późniejszego zdejmowania miski). Jak już to którą płukankę wybrać z Liqui Moly i dlaczego: 2640 czy 2662? Edytowane 4 Marca 2016 przez azure
BeyerBrown Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Ja wybrałem 2662 z linii ProLine, niedługo go użyję: http://www.liqui-moly.pl/produkty/pro-line-1/engine-flush-pro-line-2662-detail w paszporcie produktu napisali o nim: - skuteczne i szybkie czyszczenie, - neutralny wobec uszczelek, - zgodny z katalizatorem, - wysoka skuteczność, - nie zanieczyszcza środowiska naturalnego, - łatwy w użyciu Zaś w "zwykłej" płukance LM (2640) we właściwościach wyczytać można: - delikatnie i szybko czyści - neutralny dla uszczelek i innych materiałów zainstalowanych w silniku - kompatybilny z katalizatorami - wysoce ekonomiczny - nie zanieczyszcza środowiskowa - prosty w użyciu Albo płucze się delikatnie albo skutecznie, wybór należy do Ciebie Wcześniej używałem płukanki Motula, zero problemów.
Dominik93 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Ja jestem po wymianie oleju i czyszczeniu miski olejowej wraz z pompą oleju. Miska olejowa była niesamowicie zasyfiona a mechanik stwierdził że były znaki na misce że była już raz czyszczona Także kto dba o swój silnik polecam takie czyszczenie. Czy to prawda że w silnikach 1.8 T to normalne że tak się zasyfiaja miski olejowe? Edytowane 4 Marca 2016 przez Dominik93
Shiftback Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Ja jestem po wymianie oleju i czyszczeniu miski olejowej wraz z pompą oleju. Miska olejowa była niesamowicie zasyfiona a mechanik stwierdził że były znaki na misce że była już raz czyszczona Także kto dba o swój silnik polecam takie czyszczenie. Czy to prawda że w silnikach 1.8 T to normalne że tak się zasyfiaja miski olejowe? Nigdy nadmiar syfu nie jest normą... Nie miałem takiego problemu nie oddawałem do czyszczenia, zmieniałem olej jedynie 2x z płukanką 1.8 to szczególnie moim zdaniem wybitny silnik 20-to zaworowy. Edytowane 5 Marca 2016 przez Shiftback
zen8000 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Jak był szrot lany to syfu się nazbiera przez parę lat. Warto od czasu do czasu tam zajrzeć by nie zajechać motoru przez zapchane sitko smoka. wydukane na T3
Dominik93 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Mój mechanik stwierdził że to jest normalne w tych silnikach ponieważ w 1.8T nie ma chłodniczek oleju.
Dominik93 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Haha dobre Czemu tak uważasz? :-) nie ma racji co do tego ze nie ma chłodniczek oleju?
Dominik93 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Chłop robi ponad 15 lat w mechanice i naprawdę jest dobry i może poprostu nie wiedział że jest chłodnicza oleju.. Dał ciała ^.^
Dev Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Kazdy turbodoładowany silnik ma chlodnice oliwy a mechanik z takim stazem powinien to wiedziec.
Shiftback Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 +DEV, nie mają pojęcia, na dowód dodam że uszczelka między tymi elementami po kilku latach pada i parcieje i na minus 12 stopniach puści i wyrzyga olej jak po dobrym balecie, powaga
Dev Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Te uszczelki wymieniam przy kazdej wymianie oleju i filtra wiec...
Shiftback Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Tak to wygląda mniej więcej przystawka do filtra połączona z blokiem....... chyba Tak dawno to miałem że już nie pamietam gdzie ta uszczelka, raczej między chłodnicą a blokiem nie??? Chłop robi ponad 15 lat w mechanice i naprawdę jest dobry i może poprostu nie wiedział że jest chłodnicza oleju.. Dał ciała ^.^ Są mniej i bardziej rozgarnięci ludzie. Szczerze to jest bardzo trudne, wydaje się że zrobią auto... sam byłem dziś u koleszki gdzie handluje cześciami do Audi i wyrzucił 3 alternatory na stół żebym sobie zobaczyl.... Ja np zaprowadzam auto do kolegi z dyplomem mistrza mechanika (uzsadnił mi nielogiczne cechy Audi gdzie reszta szła na tzw pałę) Edytowane 6 Marca 2016 przez Shiftback
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się