Janaszioom Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Witam ma problem ponieważ kupiłem A4 na liczniku 221 tys (Nie wiem jak potwierdzić przebieg) Kod silnika AVF problem polega na tym iż gdy jadę np na 3 biegu i ok 2 tys to gdy dam gazu obroty podskakują do ok 3 tys i po chwili opadają do normalnych jest to trochę denerwujące dzieje się tak na 3,4,5 biegu Mechanik Mówił że najlepiej wymienić sprzęgło z dwumasą, a to jest trochę droga sprawa i mam pytanie czy wymiana samego sprzęgła pomoże ? czy da się sprawdzić która rzecz jest do wymiany ?
wesz82 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Mechanikowi chodziło o to ze jak już dostaniesz sie do tego wszystkiego to od razy wymienić najlepiej dwumase. Lepiej niech ten mechanik sprawdzi dwumasę przy tobie jak jest totalny szajs to zmieniaj jak nie to zostaw i wymień sprzegło.
Janaszioom Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 jakie są objawy zużytej dwumasy ? drgania auta? po odpaleniu auto delikatnie drga na najniższych i minimalnie mocniej drgnie przy gaszeniu ale to chyba normalne w dieslu tak czy nie ? Mówił że kupić zestaw jest taniej bo wymiana jednego a potem drugiego jest droższa chyba 200 zł ale wolałbym tylko jedną część wymienić.
lapek85 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 jak autem chcesz dłużej pojeździć to cały zestaw, a jak tylko z pół roku to sprzęgło o ile dwumasa nie daje o sobie już znać.
wesz82 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Sprzegło pl tam szukaj odp a najlepiej ją sprawdzić jak juz jest na stole.
alci Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 witam wszystkich uzytkownikow mam taki problem, zaczelo sie slizgac sprzeglo w czworeczke 1.9 TDI quattro z 2002 roku z kodem silnika AVF o przebiegu 240 tys km. czy mozecie mi polecic dobra firme sprzegla i czy wymieniac od razu dwumas? dziekuje za wszystkie odpowiedzi.pozdrawiam
dzik Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 ta sama jakość, ładować co wyjdzie korzystniej. Kuba jeśli masz tylko ślizgające się sprzęgło bez hałasującej dwumasy to jej nie ruszaj. Pozdrówki marcin
przem88 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Jadąc na 5. biegu zejdź pod 1000 obr./min i maksymalnie wciśnij pedał gazu. Silnik ze sprawnym kołem będzie płynnie przyspieszał. Przy zepsutym kole pojawić się mogą wibracje, telepania i szarpnięciaCzytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-kolo-dwumasowe-usterki-i-objawy,nId,1397564#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
VTG Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) LUK jest wytrzymalszy i powinien być tańszy do B6 AVF. W Luku sam sobie cofniesz docisk a w sachsie to nie takie proste ale da się. Ja w AWX po virusie nabiłem tylko tarcze sprzęgła w lublinie na gajowej, wymieniłem łożysko wyciskowe i cofnąłem docisk przy 220tys i auto chodzi do dzisiaj ok ma w chwili obecnej 260tys. Dwumasy nie słychać. W B7 przy 180tys km wymieniłem całość dwumasa się rozpadła auto ciągało przyczepkę w B6 miałem Luka w B7 Sachsa. Jeśli chodzi o nowsze tdiki ze sprzęgłem samonastawnym SAC lub Xtrade to polecam Sachsa, Jest zmontowany z dwumasą tarczą sprzęgła i dociskiem wycentrowany przyrządem do samonastawnych sprzęgieł. Przykręcamy 6 śrub i montujemy całość. Edytowane 4 Października 2014 przez VTG
dzik Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Konrad ile ludków tyle opinii, my sprzedajemy i LUKa i Sachsa i powiem Ci że jeden klient bardzo chce luka bo luk słyszał że mocniejszy. Kolejny dzwoni i tylko i wyłącznie dawać mu Sachsa. Wg nas jakość jest ta sama i warto kierować się ceną i nie przepłacać za znaczek. Wielokrotnie w zestawie Sachsa, Luka widziałem Valeo , wszystko zależy od referencji. W przypadku AVFa najkorzystniej sprzęgiełko wychodzi z Luka i sprzedajemy ich bardzo dużo bez żadnych reklamacji.
kielbu Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Dzik, że się tak podepnę z ciekawości, a jaka jest cena takiego zestawu?
zolti2 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Konrad ile ludków tyle opinii, my sprzedajemy i LUKa i Sachsa i powiem Ci że jeden klient bardzo chce luka bo luk słyszał że mocniejszy. Kolejny dzwoni i tylko i wyłącznie dawać mu Sachsa. Wg nas jakość jest ta sama i warto kierować się ceną i nie przepłacać za znaczek. Wielokrotnie w zestawie Sachsa, Luka widziałem Valeo , wszystko zależy od referencji. W przypadku AVFa najkorzystniej sprzęgiełko wychodzi z Luka i sprzedajemy ich bardzo dużo bez żadnych reklamacji. Podepnę się pod temat. Jaka cena do AVF? Oczywiście za komplet LUK
witus83 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Witajcie. Jako że powoli przymierzam się do wymiany dwumasu, proszę o info, co jeszcze warto wymienić przy okazji całej "operacji". Kupuję oczywiście cały komplet (dwumas, tarcza, docisk, łożysko). Chodzi mi tutaj o wszelkiej maści oringi, uszczelniacze wału, łożyska igiełkowe itd. Czy coś warto wymienić tak żeby mieć spokój na dłuższy czas? Dzięki za info. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się