Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymienić samo sprzęgło czy komplet ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ma problem ponieważ kupiłem A4 na liczniku 221 tys (Nie wiem jak potwierdzić przebieg) Kod silnika AVF problem polega na tym iż gdy jadę np na 3 biegu i ok 2 tys to gdy dam gazu obroty podskakują do ok 3 tys i po chwili opadają do normalnych jest to trochę denerwujące dzieje się tak na 3,4,5 biegu Mechanik Mówił że najlepiej wymienić sprzęgło z dwumasą, a to jest trochę droga sprawa i mam pytanie czy wymiana samego sprzęgła pomoże ? czy da się sprawdzić która rzecz jest do wymiany ?

Opublikowano

Mechanikowi chodziło o to ze jak już dostaniesz sie do tego wszystkiego to od razy wymienić najlepiej dwumase.

Lepiej niech ten mechanik sprawdzi dwumasę przy tobie jak jest totalny szajs to zmieniaj jak nie to zostaw i wymień sprzegło.

Opublikowano

jakie są objawy zużytej dwumasy ? drgania auta? po odpaleniu auto delikatnie drga na najniższych i minimalnie mocniej drgnie przy gaszeniu ale to chyba normalne w dieslu tak czy nie ? Mówił że kupić zestaw jest taniej bo wymiana jednego a potem drugiego jest droższa chyba 200 zł ale wolałbym tylko jedną część wymienić.

Opublikowano

jak autem chcesz dłużej pojeździć to cały zestaw, a jak tylko z pół roku to sprzęgło o ile dwumasa nie daje o sobie już znać.

Opublikowano

Sprzegło pl tam szukaj odp a najlepiej ją sprawdzić jak juz jest na stole.

Opublikowano

witam wszystkich uzytkownikow :) mam taki problem, zaczelo sie slizgac sprzeglo w czworeczke 1.9 TDI quattro z 2002 roku z kodem silnika AVF o przebiegu 240 tys km. czy mozecie mi polecic dobra firme sprzegla i czy wymieniac od razu dwumas? dziekuje za wszystkie odpowiedzi.pozdrawiam

Opublikowano

ładuj LUK-a

Opublikowano

LUK jest lepszy od SACHS'a ?

Opublikowano

ta sama jakość, ładować co wyjdzie korzystniej. Kuba jeśli masz tylko ślizgające się sprzęgło bez hałasującej dwumasy to jej nie ruszaj. Pozdrówki

marcin

Opublikowano
Jadąc na 5. biegu zejdź pod 1000 obr./min i maksymalnie wciśnij pedał gazu. Silnik ze sprawnym kołem będzie płynnie przyspieszał. Przy zepsutym kole pojawić się mogą wibracje, telepania i szarpnięcia

Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-kolo-dwumasowe-usterki-i-objawy,nId,1397564#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Opublikowano (edytowane)

LUK jest wytrzymalszy i powinien być tańszy do B6 AVF. W Luku sam sobie cofniesz docisk a w sachsie to nie takie proste ale da się.

Ja w AWX po virusie nabiłem tylko tarcze sprzęgła w lublinie na gajowej, wymieniłem łożysko wyciskowe i cofnąłem docisk przy 220tys i auto chodzi do dzisiaj ok ma w chwili obecnej 260tys. Dwumasy nie słychać. W B7 przy 180tys km wymieniłem całość dwumasa się rozpadła auto ciągało przyczepkę w B6 miałem Luka w B7 Sachsa.

Jeśli chodzi o nowsze tdiki ze sprzęgłem samonastawnym SAC lub Xtrade to polecam Sachsa, Jest zmontowany z dwumasą tarczą sprzęgła i dociskiem wycentrowany przyrządem do samonastawnych sprzęgieł. Przykręcamy 6 śrub i montujemy całość.

Edytowane przez VTG
Opublikowano

Konrad ile ludków tyle opinii, my sprzedajemy i LUKa i Sachsa i powiem Ci że jeden klient bardzo chce luka bo luk słyszał że mocniejszy. Kolejny dzwoni i tylko i wyłącznie dawać mu Sachsa. Wg nas jakość jest ta sama i warto kierować się ceną i nie przepłacać za znaczek.

Wielokrotnie w zestawie Sachsa, Luka widziałem Valeo ;), wszystko zależy od referencji.

W przypadku AVFa najkorzystniej sprzęgiełko wychodzi z Luka i sprzedajemy ich bardzo dużo bez żadnych reklamacji.

Opublikowano

Dzik, że się tak podepnę z ciekawości, a jaka jest cena takiego zestawu?

Opublikowano

masz pw

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Konrad ile ludków tyle opinii, my sprzedajemy i LUKa i Sachsa i powiem Ci że jeden klient bardzo chce luka bo luk słyszał że mocniejszy. Kolejny dzwoni i tylko i wyłącznie dawać mu Sachsa. Wg nas jakość jest ta sama i warto kierować się ceną i nie przepłacać za znaczek.

Wielokrotnie w zestawie Sachsa, Luka widziałem Valeo ;), wszystko zależy od referencji.

W przypadku AVFa najkorzystniej sprzęgiełko wychodzi z Luka i sprzedajemy ich bardzo dużo bez żadnych reklamacji.

Podepnę się pod temat. Jaka cena do AVF? Oczywiście za komplet LUK

Opublikowano

Witajcie.

Jako że powoli przymierzam się do wymiany dwumasu, proszę o info, co jeszcze warto wymienić przy okazji całej "operacji". Kupuję oczywiście cały komplet (dwumas, tarcza, docisk, łożysko).

Chodzi mi tutaj o wszelkiej maści oringi, uszczelniacze wału, łożyska igiełkowe itd. Czy coś warto wymienić tak żeby mieć spokój na dłuższy czas?

Dzięki za info.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...