Soldier007 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Witam, zaczynam latać A4 B5 2.8 w Quattro 174 KM (r. 1995). Czy mógłby mi ktoś uczciwie doradzić jaki zestaw wachaczy przednich kupić do mojej laluni, oczywiście chodzi mi o dobrą jakość za rozsądną cenę. Interesuje mnie nowy zestaw i namiary na uczciwego sprzedawcę. Komplet dobrych (zaufanej firmy) sprawdzonych zamienników. Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam Nowicjusz
Pulpit Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 te wahacze to drażliwy temat jest chyba jedni polecą master sporta inni stwierdzą, że się nie nadaje i tylko lemforder, jest temat o wahaczach na forum, mała litania z tego wyszła, a jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Tzn. jest, lem za 2 koła jest ok, ale na master sportach też da się jeździć ja sam u siebie przejeździłem już 2 zestawy MS, u mnie te 3 lata wytrzymują i około 50-60k tyś kilometrów
rrrudy25 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Ja tez kupiłem ms i jak na razie cisza ok 10tys km zrobione
SMS Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 ja na ms jeżdże juz dwa lata i to nie po najlepszych drogach i wszystko ok.
mariano1984 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 bierz kolego MS i bedziesz zadowolony Za caly komplet zaplacisz lekko ponad 500zl a za lemfordera prawie 2000 tysie albo ponad, takze lepiej wymienic sobie 2 razy na nowe MS i miec tysia w kieszeni , a wszystko zalezy od tego jak i gdzie jezdzisz decyzja nalezy do Ciebie pozdro
lukasz.k89 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Również polecam MS'a. W Passacie miałem MS'a przejechałem 15 tys. sprzedałem i nic nie stukało, teraz jak mi zawiecha padnie w A4 to też zmienie na MS'a.
SMS Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Też wyszedłem z tego założenia co mariano i jestem zadowolony, bierz MS
vp-tdi Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 jak wyżej ,nie warto płacić za LMO tym bardziej ,że to już nie to co szło na 1 -montaż ,jak ma sie rozwalić to i lmo padnie ,technika przy produkcji takiego wahacza jest podobna a ms cały czas idzie na przód z jakoscią i cena śmieszna jak za taki wyrób.
Soldier007 Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 te wahacze to drażliwy temat jest chyba jedni polecą master sporta inni stwierdzą, że się nie nadaje i tylko lemforder, jest temat o wahaczach na forum, mała litania z tego wyszła, a jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Tzn. jest, lem za 2 koła jest ok, ale na master sportach też da się jeździć ja sam u siebie przejeździłem już 2 zestawy MS, u mnie te 3 lata wytrzymują i około 50-60k tyś kilometrów Dzięki jak wyżej ,nie warto płacić za LMO tym bardziej ,że to już nie to co szło na 1 -montaż ,jak ma sie rozwalić to i lmo padnie ,technika przy produkcji takiego wahacza jest podobna a ms cały czas idzie na przód z jakoscią i cena śmieszna jak za taki wyrób. Dzięki i pozdrawiam jak wyżej ,nie warto płacić za LMO tym bardziej ,że to już nie to co szło na 1 -montaż ,jak ma sie rozwalić to i lmo padnie ,technika przy produkcji takiego wahacza jest podobna a ms cały czas idzie na przód z jakoscią i cena śmieszna jak za taki wyrób. Dzięxs, pozdro
Emejcz Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Kurde... dzisiaj wziąłem się za wymianę dolnego prostego i kaplica po całości. Wszystkie śrubki odkręciłem bez problemów (no za wyjątkiem łącznika, bo nie chciała iść więc w końcu pękła ) wyciągnąłem tego skurczybyka na bok i za jasny c**j nie mogłem tego sworznia wybić. Psikałem WD-40 już dużo wcześniej i waliłem młotem 2 godziny i ani rusz ;/ Jedyny efekt jaki uzyskałem to skrócenie sworznia o kilka milimetrów, bo od walenia się spłaszczył Zaskoczony jestem, bo to nie jest ori wahacz i w związku z tym nie siedzi tam 15 lat. Łeb bym ukręcił temu co to zakładał i grama smaru nie dał.Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Nie mam ochoty walić do mechanika tylko ze względu na sworzeń... Czy jak kupię sobie jakiś najprostszy palnik np. taki: http://allegro.pl/palnik-gazowy-wielofunkcyjny-lutownica-gazowa-tlx-i4578301680.html i pogrzeje z pół godziny to wyjdzie jak będę młotem walił? Czy od takiego grzania nie pęknie mi zwrotnica?
rrrudy25 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) A ty nie miałeś wymieniać wszystkich czasem? Podloz sobie długa breszke lub kawałek rulki między budę a wahacz i nich ktoś ci na nią stanie! wtedy klepnij młotkiem[emoji6] jak nie pójdzie to znaczy że masz to pospawane migomatem [emoji12] Żartowałem [emoji6] Edytowane 13 Września 2014 przez rrrudy25
oca69 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Witam, zaczynam latać A4 B5 2.8 w Quattro 174 KM (r. 1995). Czy mógłby mi ktoś uczciwie doradzić jaki zestaw wachaczy przednich kupić do mojej laluni, oczywiście chodzi mi o dobrą jakość za rozsądną cenę. Interesuje mnie nowy zestaw i namiary na uczciwego sprzedawcę. Komplet dobrych (zaufanej firmy) sprawdzonych zamienników. Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam Nowicjusz Ja jeżdżę już 2 rok na MS 65kkm zrobione bez oszczedzania i zaczynaja pukac po kolei ale drugi zestaw juz leży . Polecam kolege z forum "Wandej"
oyamabdg Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Kurde... dzisiaj wziąłem się za wymianę dolnego prostego i kaplica po całości. Wszystkie śrubki odkręciłem bez problemów (no za wyjątkiem łącznika, bo nie chciała iść więc w końcu pękła ) wyciągnąłem tego skurczybyka na bok i za jasny c**j nie mogłem tego sworznia wybić. Psikałem WD-40 już dużo wcześniej i waliłem młotem 2 godziny i ani rusz ;/ Jedyny efekt jaki uzyskałem to skrócenie sworznia o kilka milimetrów, bo od walenia się spłaszczył Zaskoczony jestem, bo to nie jest ori wahacz i w związku z tym nie siedzi tam 15 lat. Łeb bym ukręcił temu co to zakładał i grama smaru nie dał. Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Nie mam ochoty walić do mechanika tylko ze względu na sworzeń... Czy jak kupię sobie jakiś najprostszy palnik np. taki: http://allegro.pl/palnik-gazowy-wielofunkcyjny-lutownica-gazowa-tlx-i4578301680.html i pogrzeje z pół godziny to wyjdzie jak będę młotem walił? Czy od takiego grzania nie pęknie mi zwrotnica? Mimo, że wszyscy polecają Wd-40 to trzeba jasno powiedzieć, że jest to g.. i nie nadaje się do takich rzeczy. Wd-40 wysycha szybko i masz efekt odwrotny od oczekiwanego. Kolego to, że to nie jest ori wahacz to nic nie zmienia. Wahacze są umiejsciowione w takim miejscu, że działają na nie bezpośrednio wszystkie warunki pogodowe, deszcz, śnieg, sól, woda, błoto i nie potrzeba 15lat żeby się zapiekło. Smar też raczej dość szybko zostanie wypłukany. Ja z mechanikiem męczyliśmy się około 40min i pomogło podgrzewanie i bicie młotem. Powodzenia Edytowane 13 Września 2014 przez oyamabdg
Banan Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Kurde... dzisiaj wziąłem się za wymianę dolnego prostego i kaplica po całości. Wszystkie śrubki odkręciłem bez problemów (no za wyjątkiem łącznika, bo nie chciała iść więc w końcu pękła ) wyciągnąłem tego skurczybyka na bok i za jasny c**j nie mogłem tego sworznia wybić. Psikałem WD-40 już dużo wcześniej i waliłem młotem 2 godziny i ani rusz ;/ Jedyny efekt jaki uzyskałem to skrócenie sworznia o kilka milimetrów, bo od walenia się spłaszczył Zaskoczony jestem, bo to nie jest ori wahacz i w związku z tym nie siedzi tam 15 lat. Łeb bym ukręcił temu co to zakładał i grama smaru nie dał. Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Nie mam ochoty walić do mechanika tylko ze względu na sworzeń... Czy jak kupię sobie jakiś najprostszy palnik np. taki: http://allegro.pl/palnik-gazowy-wielofunkcyjny-lutownica-gazowa-tlx-i4578301680.html i pogrzeje z pół godziny to wyjdzie jak będę młotem walił? Czy od takiego grzania nie pęknie mi zwrotnica? A gdzie tym młotem uderzałeś? Od góry w sworzeń? Trzeba w zwrotnicę uderzać tam gdzie sworzeń jest , musi puścić Co do palnika taki pomógł mi uwolnić górna śrubę.
Emejcz Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Ano właśnie, ja nie wiedziałem, że w zwrotnice bałem się, że ona pęknie. Kupiłem palnik i pojechałem do dziadka i żeśmy wyciągnęli. Podgrzewałem z 15 minut, później zrobiłem naprężenie za pomocą dwóch łomów - jeden góra, drugi dól - i od mocnego walenia w zwrotnicę wyskoczył w końcu Górne to ja właśnie wyjąłem bezproblemowo z obu stron dlatego myślałem, że z dolnymi będzie równie prosto. Edytowane 13 Września 2014 przez Emejcz
Banan Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Jak żeliwna to raczej można potraktować młotkiem. Gorzej jak aluminiowa.
razorsl Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Powiedzcie mi czy wahacze przednie w b5 sa takie same jak b6?
Banan Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) milion razy to samo - dolny sworzeń w prostym wahaczu ma inny rozmiar w autach z aluminiową zwrotnicą ( uogólniając bo są wyjątki ) a ty masz taką w B6 Edytowane 14 Września 2014 przez Banan
razorsl Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 milion razy to samo - dolny sworzeń w prostym wahaczu ma inny rozmiar w autach z aluminiową zwrotnicą ( uogólniając bo są wyjątki ) a ty masz taką w B6aha czyli nie bedzie pasowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się