MarekA4B5 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Witam. Kolejny raz mam problem z pompo-wtryskiwaczami, i powiem że mam dość kolejnego regenerowania lub kupna używanych (na nowe mnie nie stać). I myślę o przełożeniu silnika 1.9TDI 110km w miejsce 1.9TDI 116km. I teraz nie wiem czy to w ogóle jest możliwe, i czy jest opłacalne. I teraz do Was pytanie, czy stara skrzynia będzie pasować do "nowego" silnika, i sprzęgło dwu masowe, i jak z innymi podzespołami. Chciałbym uzyskać od Was jakieś porady a nie drwiny, lubię to auto, tylko że naprawy pompo-wtryskiwaczy mnie już dobijają. Nie i nie jeżdżę na Polskiej Ropie tylko na Ropie za wschodniej granicy, a wtryski zawsze się psują jak zatankuje Polską, taka w tym jest zależność. Proszę o pomoc.
Kowi87 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 lepiej zastanów sie nad nowszą jednostką 130konną
misiek95 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 A nie myślałeś o tym, żeby poszukać przyczyny tego padania pompowtrysków? dużo jeździsz? jakie konkretnie paliwo lejesz? pytam bo znam mnóstwo aut z tymi silnikami i nikt nie skarży się jakoś bardzo na pompki. Musisz też wiedzieć że nawet silniki na pompie w tym wieku już nie są tak bezawaryjne i też wymagają czasami wkładu finansowego. Co do samego swapa to sprzęgło i większość osprzętu pasuje zamiennie więc nie powinno być większych problemów.
MarekA4B5 Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 Powiem tak, leje paliwo z pewnego źródła. Rocznie robię około 45-55tyś. Autko ma już przeszło 310tys km. No tak, tylko że w tamtym roku pompki były wymieniane na nowe minął ponad rok i znów to samo, znaczy nie teraz padł pierwszy na pierwszym cylindrze. A może być ten główny mechanizm sterujący pompki uszkodzony?
tomasz102 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Mój dobry znajomy ma samochód ma od nowości. Wersja 130 KM będzie już koło 450 000 km przelotu i żadna pompa nie padła do dnia dzisiejszego. 1. Może jeździsz na rezerwie ? 2. Co ile wymieniasz filtry ? 3. Może tankuj na jednej sprawdzonej stacji ?
MarekA4B5 Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 Na rezerwie, w ogóle nie jeżdżę, co 12-15tys wymieniam filtr. Co do tankowania to Polskiej już nigdy nie wleje jak nie będę musiał bo zawsze padają jak tylko wleje Polską. Teraz padły bo zatankowałem na Orlenie Verwe. Zawsze tankuje paliwo za wschodniej granicy i jest git, nic się nie dzieje filtr paliwa spoko, wlewam Polską filtr paliwa do wymiany i siadają wtryski. Więc albo mam takie szczęście do tankowania na Polskich stacjach albo nie wiem co.
Kowi87 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Na rezerwie, w ogóle nie jeżdżę, co 12-15tys wymieniam filtr. Co do tankowania to Polskiej już nigdy nie wleje jak nie będę musiał bo zawsze padają jak tylko wleje Polską. Teraz padły bo zatankowałem na Orlenie Verwe. Zawsze tankuje paliwo za wschodniej granicy i jest git, nic się nie dzieje filtr paliwa spoko, wlewam Polską filtr paliwa do wymiany i siadają wtryski. Więc albo mam takie szczęście do tankowania na Polskich stacjach albo nie wiem co. Sądze że zabijasz motor własnie to wschodnią wachą, to co przyjeżdza tirami do nas to jest jakaś masakra, orlen przy tym to pewne paliwo.... u mnie mechanik leje takie paliwo z baków tirowych do traktora, kolega E46 3.0 tym łopił(bo pracuje w tirach) i przychylnych opinii nie ma, a paliwo było z róznych źródeł i co ciekawe wszystkie miały być pewne, tak wiec kolego sam chyba doprowadziłeś do ruiny ten układ paliwowy swoja oszczędnosćią 110ka pojezdzi dłuzej, ale tez nie długo na takim syfie A to że pada po wlaniu polskiego to tylko zbieg przypadku po tankowaniu 40 razy dziadostwa takie 40:1. Nie wierze w cos takiego że orlenowe paliwo zasyfia filtr paliwa, że on kwalifikuje sie do wymiany po 1 tankowaniu orlenu. Edytowane 19 Września 2014 przez Kowi87
tomasz102 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Może nie tankuj na danym Orlenie tylko wymień go na Shella, albo Statoil. Tankuj tego zwykłego diesla, nie żadną verve itp (te premium paliwa często długo muszę leżeć w zbiornikach) Co do Ruskiego paliwa to mam podobną opinię co Kowi. Kolega leje to do ciągnika, a sam ma samochód SDI na zwykłych wytryskach. Mówił, że musi mieszać z polskim, bo samochód kiepsko idzie i mocno dymi. Coś to oznacza, ale wiadomo każdy ma innego dostawcę. Druga sprawa to mając paragon i gdyby coś Ci się stało zawsze możesz walczyć o swoje.
MaxsteRR Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Witam. Kolejny raz mam problem z pompo-wtryskiwaczami, i powiem że mam dość kolejnego regenerowania lub kupna używanych (na nowe mnie nie stać). I myślę o przełożeniu silnika 1.9TDI 110km w miejsce 1.9TDI 116km. I teraz nie wiem czy to w ogóle jest możliwe, i czy jest opłacalne. I teraz do Was pytanie, czy stara skrzynia będzie pasować do "nowego" silnika, i sprzęgło dwu masowe, i jak z innymi podzespołami. Chciałbym uzyskać od Was jakieś porady a nie drwiny, lubię to auto, tylko że naprawy pompo-wtryskiwaczy mnie już dobijają. Nie i nie jeżdżę na Polskiej Ropie tylko na Ropie za wschodniej granicy, a wtryski zawsze się psują jak zatankuje Polską, taka w tym jest zależność. Proszę o pomoc. a może jest tak, że ta wschodnia ropa to badziewie z jakimś syfem, który rozpuszcza się po zalaniu naszej ropy i zawala Ci filtr i pompki?
wesz82 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Nie ma możliwości żeby to była wina naszego Orlenowskiego paliwa. Albo stacja na której tankujesz ma nieszczelne zbiorniki i woda gruntowa dostaje się do paliwa. U nas np na renomowanej stacji ostatnio koleś zatankował ON po jakimś czasie zdechły mu wtryski spuścił paliwo z baku i tak na 8L prawie połowa różniła się znacznie w bańce. Musisz sam sobie przeliczyć co Ci sie opłaca bo czasem wydaje się nam ze zyskamy a z czasem tracimy x2
ciahciah Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 nalej od szklanej butelki np. po Kubusiu tego wschodniego paliwa i do drugiej tego polskiego co tankujesz, zrób zdjęcie buteleczek stojących obok siebie, wiele się wyjaśni, postaw gdzieś buteleczki i za min tydzień znowu zrób zdjęcia tak by osad było widać na dnie może coś powiesz o pompowtryskach kto to regenerował i ile to kosztowało
vauxhall95 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 To nie wina paliwa. mieszkam przy granicy z rosją,i czesto tam bywam. Sa rozne stacje,niektore to taki szczoch ze wali benzyną albo rozpuszczalnikiem,wrecz kolor przezroczysty.Jeden znajomy zrobił na tym 50tyś AWX i nic a drugi BLB 70tyś. Takze takie brednie ze to wina paliwa mozna miedzy bajki wsadzic. Co do podzespołów sporo pasuje Intercooler turbo,puszka z filtrem,wydech,sprzeglo dwumas i jeszcze pare rzeczy.
misiek95 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 To nie wina paliwa. mieszkam przy granicy z rosją,i czesto tam bywam. Sa rozne stacje,niektore to taki szczoch ze wali benzyną albo rozpuszczalnikiem,wrecz kolor przezroczysty.Jeden znajomy zrobił na tym 50tyś AWX i nic a drugi BLB 70tyś. Takze takie brednie ze to wina paliwa mozna miedzy bajki wsadzic. Co do podzespołów sporo pasuje Intercooler turbo,puszka z filtrem,wydech,sprzeglo dwumas i jeszcze pare rzeczy. A skąd wiesz co kolega tam zalał? Wszędzie się trafia szczoch. W ajmie pompki zajezdzic to niezły wyczyn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się