Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Usunięcie katalizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja planuje u siebie wywalić kata, tylko nie będzie potrzebna u strumienica?

strumiennica do turbo potrzebna jak świni kamizelka :P

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

strumiennica do turbo potrzebna jak świni kamizelka :P

Na wiejskiej ich całkiem sporo :P

Opublikowano

Pytam o strumienice bo jeden z warszawskich tunerów zamontował to koledze w Leonie 1.8T 180KM :P

Opublikowano

To zabłysną ten tuner...

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Nie jestem zwolennikiem wycinania kata, nowy 600 zł i nie masz problemów na przeglądzie czy za granicą. Jeśli nie jest zatkany to tak samo wkreca się na obroty i spala tyle samo

Opublikowano

w tdi wycinaj odrazu

Opublikowano

U mnie nie ma kata i wywala checka.Przy odpalaniu puszcza dymka.Musze kupić używany i wstawić

Opublikowano

U mnie nie ma kata i wywala checka.Przy odpalaniu puszcza dymka.Musze kupić używany i wstawić

Skoro już nie masz kata to wstaw Downpip a sondę wyłącz programowo.
Opublikowano

Przy wyciętym kacie w 1.9 TDI nie kopci bardziej ?

Opublikowano

Jeśli ktoś robi wydech pod konkretną moc z czym wiarze się zmiana średnicy wydechu to przeważnie nie ma kata bo sportowe kosztują naprawdę sporo, jeśli ktoś usuwa sobie kat zostawiając ori średnice wydechu do najprościej wywalić wkład, wspawać rurkę i na ori puszcze wstawić spowrotem, usunięcie kata wiąże się z usunięciem sondy z ECU chyba że ktoś chce patrzyć na pomarańczową kontrolkę na fisie :P

Ja u siebie będę wyrzucał drugie katy zostawiając ori puchy i wyrzucam sondy z ECU i możliwe że środkowe tłumiki zrobie na v-clambach :wink:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

W D bez kata nic nie kopci. W sumie to zależy od stanu silnika niż od kata.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Wyrzuciłem pierwszego kata i nie ma żadnego błędu...

Opublikowano

Może sondy wyłączone już dawno??

Opublikowano

Sluchajcie mam pewien problem... Mam u siebie katalizator z wkladem metalowym, wywala mi blad ze juz czas na niego. Pojechalem wiec do ludzi ktorzy sie zajmuja tylko tlumikami wyciagneli go,obejrzeli i powiedzieli ze jest to katalizator z wkladem metalowym(bo jest) i ze sie ich nie wymienia bo sa wieczne. Teraz mam dylemat bo auto delikatnie szarpie a w sieci nie ma nic na temat wycinki metalowego kata. Moglby ktos madry mi powiedziec co zrobic?

Opublikowano

Mi też tak mówi, ale ich nie posłuchałem i nie żałuje. Bardzo często wywalało ni błąd kata a po wymianie ustąpiło i auto odżyło , chętniej wkręca się na obroty

Opublikowano

Ty wymieniales czy wstawiles rure?

Opublikowano

Ja mam coś takiego u siebie i spełnia swoją role.

Opublikowano

Ale jest głośniej czy ciszej. I jak z montażem czy idealnie pasuje czy trzeba naginac przeginac itp ?

Opublikowano

Mi też tak mówi, ale ich nie posłuchałem i nie żałuje. Bardzo często wywalało ni błąd kata a po wymianie ustąpiło i auto odżyło , chętniej wkręca się na obroty

Witaj Daro ,co zrobiłes z tym katem,wymieniłeś na nowy, czy coś przerabiałęś?

Ja mam emulator kątowy i check się nie wyświetla póki co. Musisz liczyć się z tym, że jest to półśrodek, niektórym działa, niektórym nie, czasami check potrafi się wyświetlić po 100km lub 1000km, nie ma reguły. Przy robieniu chipa poproś o wyłączenie drugiej sondy, to jest najlepsze wyjście.

Radeksc powiedz proszę o jakim chipie mowa i czy jest możliwość wyłączenia drugiej sondy bez negatywnych konsekwencji.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...