jarfab0511 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 2,0 blb 2006 r 249tys na bierząco serwisowane w aso przy 223 wymiana pompek i wymiana napędu pompy olejowej przy 248 wymienione sprzęgło w serwisie przy 249 czyszczenie turbiny reszta same eksploatacyjne wymiany i naprawy
takstiven Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 BRD 2007. kupiony 2010 przy 82 tkm. teraz ma 199tkm i żadnych problemów z silnikiem. rozrzad i olej terminowo, lekki program i kiedyś wymieniony egr w sumie niepotrzebnie. jestem bardzo zadowolony z tego silnika, choć gdybym miał za co, to kupiłbym sobie b8, a tego sprzedał
arczi_a4 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Silnik BRE, produkcja 07.2007r., auto kupione w polskim salonie w grudniu 2007r. przez mojego kolegę, znam je od nowości, ja odkupiłem go od niego w lipcu 2013 przy stanie licznika około 140.000, w tej chwili ma 204.000 km; wpisy w książce serwisowej do 115.000 km Z ważniejszych napraw: - przy 15.000 - akcja serwisowa o oznaczeniu 17C1 - wymiana jakiegoś uszczelnienia w pompie oleju z tego co udało mi się dowiedzieć w serwisie bo w książce serwisowej i na jakiejś kartce z serwisu jest tylko symbol akcji - przy 83.000 - wymiana paska klinowego z napinaczem - w ASO - przy 115.000 - wymiana rozrządu i łączników stabilizatora - w ASO - przy tym przeglądzie w uwagach zapisano że do wymiany są poduszki silnika (rzeczywiście czuć tyrpnięcie silnikiem podczas odpalania i przy mocnym dodawaniu gazu na postoju ale swoją drogą to wg mnie jakaś paranoja żeby poduszki tylko tyle wytrzymywały !!!) i przewód turbosprężarki - nie pamiętam stanu licznika - wymiana ww. przewodu turbosprężarki (tak myślę że o ten chodziło ASO) bo miał spore wycieki - jest to gruby taki zakręcony niezbyt długi gruby przewód gumowy zlokalizowany na dole z przodu z prawej strony chyba przy intercoolerze, z jednej strony mocowany na opaskę a z drugiej ma takie aluminiowe zakucie które wskakuje w coś tam i to połączenie robi wyciek bo po pewnym czasie się wyrabia - wymieniłem na jakiś (podobno dobry) zamiennik za około 300zł bo ori kosztowała chyba ponad 800zł i niestety po niedługim czasie ją rozpruło - reklamacja trwa do tej pory bo firma nie uznaje wady części a ja jeżdżę na tej starej ori bo chociaż cieknie na łączeniu to jednak jest w całości Poza tym tylko normalne wymiany eksploatacyjne. Wiem że może za mocno się rozpisałem w temacie który dotyczy przebiegu ale chciałem się podzielić przy tej okazji informacjami zwłaszcza dla ewentualnych chętnych do zakupienia autka z tym co by nie mówić kontrowersyjnym silnikiem, tym bardziej że historia mojego auta jest w 100% znana i pewna od samego początku. Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę na jedną ważną rzecz, że do chwili obecnej w zawieszeniu wymienione były tylko łączniki stabilizatorów co jest znamienne mi się wydaje gdyż znamy problemy ze słabą trwałością zawieszeń w poprzednich generacjach naszych A4 (sam miałem wcześniej B5 z 2000r. i szlag mnie trafiał bo co parę tysięcy coś co chwila stukało). A w tym obecnie nic nie słyszę w zawieszeniu a byłem ostatnio na przeglądzie i specjalnie kazałem sprawdzić i nie było się za bardzo do czego doczepić a zwróćcie uwagę, że autko od nowości jeździ po naszych cudownych polskich drogach i to 90% po podrzędnych lokalnych a nie autostradach...! Dziękuję za uwagę i jeszcze raz przepraszam za może zbyt przydługi post ale naprawdę kieruje mną chęć przekazania informacji innym chociaż może z mojej aktywności na forum za bardzo to nie wynika ale ostatnio naprawdę ciężko z czasem...
korneliusz13 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 auto od dwóch tygodni w rodzinie, przebieg 220 000, turbina wymieniana w Niemcach przy 190 000
.Pablo. Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Widać ze dużo zależy jak się trafi jedni śmigaja drudzy nie. Ja ogólnie zadowolony jestem ze swojego Bpw Edytowane 18 Stycznia 2016 przez .Pablo.
Awra Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 BPW to jest dobra jednostka Ja miałem początkowo przy 230 tys przygody, teraz mam 280 i lata bezproblemowo, no i mam nadzieję że niedługo się sprzeda bo robię przebiegi 10 km w jedną do pracy i do domu :/ a zawsze chciałem dużą benzynkę
diakonx Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 BLB 359 tys i musze pomysleć o turbinie nowej a oprócz tego no problem
piotrsob1 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) BLB 359 tys i musze pomysleć o turbinie nowej a oprócz tego no problem Czyli ma się rozumieć, że masz auto od nowości i nic ponad sprawy eksploatacyjne nie było robione ? Jeżeli tak, to jesteś w czepku urodzony Edytowane 3 Lutego 2016 przez piotrsob1
Wihajster Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Jeżeli tak, to jesteś w czepku urodzony po prostu dobry motor
piotrsob1 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) po prostu dobry motor No tak, że mi to po prostu nie przyszło do głowy Edytowane 3 Lutego 2016 przez piotrsob1
Ma1477 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Czesi już rozbierali 2.0 tdi po 500 000tyś km https://www.youtube.com/watch?v=2trmXUVMrzM Silnik ma lub miał swoje wady. Mój kupiony z przebiegiem 176tyś 4lata temu, auto po awarii pompy oleju uruchomione przeze mnie ale silnik BRE wcinał olej poszedł do wymiany przy 178tyś. Aktualnie motor 2.0 tdi BKD z normalną pompą oleju bez wałków (największa wada poprzedniego motoru). Przy okazji wymieniony dwumas i przy 200tyś egr szarpał autkiem ale już jest nowy. Teraz auto ma 209tyś i nic się nie dzieje. Wałki wycierają się w 8-zaworowych motorach, temat znany z 1.9tdi PD. To samo pompki które wywalają gniazda w głowicy 8-zaworowej bo przykręcone są na jedną śrubkę i obsiadanie głowicy też w 8v. Motor 16v nie ma tych problemów przez inne popychacze zaworów które posiadają wałeczki chroniące wałek, pompki są na 2 śrubki i nie robią kuku głowicy i o ile są to pompki Bosch a nie Siemens to się nie psują często lub wcale Minus jest taki że może pęknąć głowice ale są już tanie no i pompa oleju a dokładnie jej napęd, jak ktoś to zrobi jak trzeba to pojeździ bez awaryjnie. A i jeszcze jedna sprawa dwumas w każdym aucie z ropką padnie audi nie jest tu wyjątkiem, to samo egr już w większości aut jest elektroniczny i siada i to samo dpf lub fap (ja go nie mam całe szczęście) w końcu padnie niezależnie od marki czy modelu Taki urok oszczędnych ON
Robertos Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Widać że większość problemów na forum z silnikiem 2.0 tdi to silniki 8 zaworowe,coś w tym jest.
Ma1477 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Sorki mam 215tyś a nie 209 szybko zleciało haha Co do drgań na wolnych obrotach to norma tak ma być i nie ma co z tym walczyć. Są to nie równomierne drgania nawet w 1.9 PD występują bo żona ma ale tam silnik jest w poprzek i nie czuć ich
Musashi Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 po prostu dobry motor No tak, że mi to po prostu nie przyszło do głowy napewno o wiele lepszy niz 8V u mnie w jednym przy 210kkm - wtryski, winne paliwo (shell). świece żarowe, 190 kkm, skraplacz, gumki sprzegla kompresora klimy 180 kkm EGR - wymiana w drugim 230 kkm chlodnica spalin - rozszczelniona flansza przy wydechu, pęknięta rura elastyczna dolotu za turbina,
David91gtr Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 U mnie 211 tys, od 100tys wgrany wirus na 205km 420Nm i wszystko ladnie chula Jedyne co zrobilem to wiadomo: dwumas sprzegło, nowe świece i gdzieś tam nie dawno przepływomierz padł, olej zmieniam co 10tys, dolewka około 0,6L na 10.000tys km
mareckii83 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 2005r., Multitronic, BLB 330tys.km, przy 255tys. wymieniona dwumasa, napinacz łańcuszka i ołowek pompy oleju. Samochód idealny!
mefi99 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 U mnie 2.0 TDI (BPW) 140 KM w quattro miało przejechane 277 000 km miałoby może więcej gdyby nie poszło do kasacji
Gods Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 2.0 tdi 140 km bez DPF 170tys od poczatku w rodzinie, ja kupiłem od ciotki w styczniu tego roku 171tys przejechane. Jedyne co było wymiane to pompa oleju , rozrzad , filtry, olej , hamulce itp.(czyli podstawowe rzeczy) Od 3 dni zaczął dymić na biało na lekko dogrzanym silniku a przy 90 stopniach ustaje. Mechanik nie widzi żadnych wycieków i mówi ze na jego oko wszystko ok (bardzo dobry fachowiec) , jutro komputer ?
poniat83 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 194 000 tyś. 194 000 tyś. 2.0 BLB 2005r
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się