Tmxp Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) Witam wszystkich i przy okazji mam 1 pytanko posiadam b7 2.0 tfsi bardzo krótko wszystko ok ale to dolewanie oleju mnie meczy około 0.7 l/1000 km czasami mniej czy cos mozna z tym zrobic ? Dziękuje za pomoc Edytowane 29 Maja 2015 przez wrclaguna
quadral20004 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 raczej nie mozna ale jest taki srodek jak "ceramizer" wlewasz do oleju,niby robi jakas powloke ceramiczna na tlokach i cylindrach. ponoc pomaga.nie stosowałęm
Tmxp Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Uuuu to lipa bo nie ukrywam meczy mnie ciagłe zagladanie na bagnet fakt ze jak wracałem autem z Niemiec 750 km to ubyło go nieznacznie ale jazda ciągła 150 km/h
Dev Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Duzo za duzo. sprawdz czy w dolocie jest duzo oleju
Tmxp Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Jutro sprawdzę a jak myślicie wymiana tlokow z pierścieniami pomogła by bo dosc dużo zacząłem czytać na forum i piszą ze to tez moze być rozwiazanie jezeli chodzi o te sprawy to przyznaje ze jestem laikiem wiec pytam mądrych w tych tematach DEV ... Jezeli jest w dolocie to co jest nie tak i jak to usunąć ?
kosu Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Witam ja mam też na podobnym poziomie spalanie oleju. I ostatnio przy wymianie zaworu N75 zauważyłem że olej leci mi w dolot. Orientujecie się panowie dlaczego tak się dzieje i co z tym fantem zrobić ?? Myślę o tym żeby usunąć tą metalową rurkę i założyć oil catch tank a przy turbo zaślepić ją. Poniżej wklejam zdjęcia
iglako Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Tez sie interesuje tym tematem i szperajac w sieci wyczytalem m.in ze winna moze byc zuzyta odma Edytowane 4 Listopada 2014 przez iglako
kosu Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Ja odmy nie mam została usunięta Jeszcze może brać olej wylotem oparów do turba albo pierścieniami. Chodź na załączonych wcześniej zdjęciach widać że dostaje olej w turbo i dalej w dolot.
qbass95 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Mam dokładnie ten sam problem pożera nawet 1l- 1,5l na 1000 km, turbo sprawdzane - w pełni sprawne nie wyciąga oleju. Nie wiadomo co robić w takiej sytuacji: Czy wymiana samych pierścieni olejowych coś da czy np trzeba wymieniać wszystko: tłoki, korbowody itp.
Stolkien Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Łoł straszne pożeracze oliwy. u nie na 10 000 zeżre max 0.5 - 0.7l. jakie macie przebiegi (realne)
black4 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Łoł straszne pożeracze oliwy. u nie na 10 000 zeżre max 0.5 - 0.7l. jakie macie przebiegi (realne) Witajcie, Dołączam się do zdziwienia Kolegi wyżej. Czyli wygląda na to, że silniki BGB z początku produkcji tj. 2005 mają mniejsze/żadne problemy z olejem niż póżniejsze roczniki? Troche to brzmi absurdalnie, niby postęp i udoskonalanie technologii. Ale to co ma miejsce w przypadku B8 2008-2011 to jakiś dramat! Ludzie z B8/Q5 swapują silniki TFSI na potęgę! Dopiero teraz człowiek bardziej ceni starą, wierną i bezproblemową B7 Pozdrawiam!
qbass95 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Łoł straszne pożeracze oliwy. u nie na 10 000 zeżre max 0.5 - 0.7l. jakie macie przebiegi (realne) Witajcie, Dołączam się do zdziwienia Kolegi wyżej. Czyli wygląda na to, że silniki BGB z początku produkcji tj. 2005 mają mniejsze/żadne problemy z olejem niż póżniejsze roczniki? Troche to brzmi absurdalnie, niby postęp i udoskonalanie technologii. Ale to co ma miejsce w przypadku B8 2008-2011 to jakiś dramat! Ludzie z B8/Q5 swapują silniki TFSI na potęgę! Dopiero teraz człowiek bardziej ceni starą, wierną i bezproblemową B7 Pozdrawiam! Mam A4 B7 z 2005 roku i niestety bierze dużo oleju, tak jak wspomniałem wcześniej. Na połączeniu turbo - intercooler w przewodzie zalegało dużo oleju już po 100 km od wyczyszczenia ich z oleju. Podejrzewałem turbosprężarkę, po sprawdzeniu jej okazało się, że jest w porządku, więc wychodzi na to, że to jest "grubsza sprawa". A przebiegu realnego nie znam, na liczniku jest 183 000km Edytowane 23 Stycznia 2015 przez qbass95
Stolkien Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 180 nie mało.. ja mam 120 przebiegu ori. i oleju nie zabiera wcale .
plxhorrorx Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, ja mam 225000 przelotu 2005 bgb, na 1000 może ubędzie od wymiany do wymiany 07,08 litra. Edytowane 26 Stycznia 2015 przez plxhorrorx
Hołowczyc20 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 A czym macie pozalewane te TFSI chodzi mi o olej,bo od niego też dużo zależy,jednego będzie wciągać więcej drugiego mniej .
black4 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 A czym macie pozalewane te TFSI chodzi mi o olej,bo od niego też dużo zależy,jednego będzie wciągać więcej drugiego mniej . Witam, Dołączam do pytania Kolegi powyżej. Czym Panowie zalewacie swoje TFSI? Sugeruja mi spece, że by przejść na Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40 lub na Motula X-cess 4W40. Oczywiście wcześniej zalecają zrobić płukankę. Jakie są Wasze doświadczenia, prośba o info, Pozdrawiam!
afroo. Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Motul Xclean 5W30 wciągał, trzeba było dokupić litrową bańkę przed wymianą po +/- 12 tys. Aktualnie LM SHT 5W40 i pozostałość z bańki 5l wystarczyła na uzupełnienie przed kolejną wymianą. Reasumując konsumpcja ok 0,5l na 12tys. więc w normie.
black4 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Motul Xclean 5W30 wciągał, trzeba było dokupić litrową bańkę przed wymianą po +/- 12 tys. Aktualnie LM SHT 5W40 i pozostałość z bańki 5l wystarczyła na uzupełnienie przed kolejną wymianą. Reasumując konsumpcja ok 0,5l na 12tys. więc w normie. Dzięki za info, Widzę, że się potwierdza, że na LM SHT 5W40 TFSI sprawują się bdb, Pozdrawiam!
Hołowczyc20 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Ja mam zalanego Millersa 5W30,wcześniej był 0W40,a zaraz po kupnie Castrol Edge 5W30. Edytowane 27 Stycznia 2015 przez Hołowczyc20
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się