Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gwint AP vs Eibach Pro Kit


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niedawno stałem się posiadaczem Audi A4 B6.

Niestety poprzedni właściciel nieźle pomieszał w zawieszeniu i przód mam na gwincie a tył na normalnych sprężynach (zresztą kwalifikują się do wymiany bo amorki 10% sprawności a sprężyny mocno skorodowane).

Budżet jakim dysponuje na ten zabieg to +-2500zł.

Rozważam nad dwoma opcjami: Gwintowane zawieszenie firmy AP lub Eibach Pro Kit -30mm z dobrymi sportowymi amorkami (typu KONI, Bilstein B6).

I tu proszę was o poradę ponieważ autko w lato stoi 225/35R18 i z tego co wyczytałem -30mm może źle wyglądać.

Nie znalazłem tez żadnej opinii na temat tego gwintu z AP, nie chciałbym zrobić z niego cegły.

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Bierz nowe AP. Każdy gwint będzie lepszy niż springi + amory oddzielnie.

Opublikowano

Może nie każdy ale jakbyś kiedyś jeszcze większe chciał kółko wsadzić to lepiej niżej opuścić autko. AP jest na prawdę dobrym gwintem za rozsądne pieniądze.

Opublikowano

A jak z komfortem jazdy na tych AP ?? Nie będzie za twardo ?

Użytkuje tego samochodu na co dzień i chciałbym aby było 'w miarę' komfortowo.

Opublikowano

Na pewno będzie sztywniej niż na 1BA :wink:

Nie da się określić twardości zawieszenia, dla jednego TA jest betonem a dla drugiego jeszcze dużo za miękki, najlepszym rozwiązaniem byłoby przejechać się autem z takim zawieszeniem, ogólnie AP nie należy do jakiś super twardych zawieszeń.

Opublikowano

Zakupiłem zestaw teraz tylko czekam aż wszystko do mnie dotrze i biorę się za montaż :)

Opublikowano

To co w końcu wpadło? AP? :naughty:

Opublikowano

Tak, AP i nowe poduszki z Lemfordera :)

Opublikowano

To pochwal się jak założysz jak to się spisuje w B6 w porównaniu do 1BA :naughty:

Opublikowano

Porównania z 1BA nie będę miał bo obecnie na przodzie jest gwint TATechnik a tył jakiś chińczyk ale na pewno dam znać co się zmieniło w stosunku do chwili obecnej :)

Opublikowano

Ja mam swiezo zalozony gwint Ap i powiem ze myslalem ze bedzie b.twardo, jak dla mnie jest super. Zawieszenie fajnie wybiera nieruwnosci, auto sie super prowadzi. Polecam fajny gwint za rozsadna cene.

Opublikowano

Ja mam swiezo zalozony gwint Ap i powiem ze myslalem ze bedzie b.twardo, jak dla mnie jest super. Zawieszenie fajnie wybiera nieruwnosci, auto sie super prowadzi. Polecam fajny gwint za rozsadna cene.

Jakie auto?

Uzupełnij profil.

Opublikowano

Mam założony gwint AP u siebie do tego 19" i jest naprawdę super.W moim odczuciu komfort jest lepszy niż na fabrycznym zawieszeniu.

Opublikowano

Podajcie jakiś link o jakim dokładnie gwincie AP mówicie/polecacie, byłbym wdzięczny bo też się zastanawiam gwint czy nowe amo+spr :wink:

Opublikowano (edytowane)

Witam

Też mam taki dylemat: gwint AP czy kit AP -40 z amortyzatorami.

Dla mnie ważniejsze są właściwości jezdne niż wygląd. Ale koza też nie może być jak na serii :). Seria jest troszkę za miękka jak dla mnie. Chcę żeby samochód dobrze stabilnie się prowadził oraz dobrze wybierał nierówności. Jeśli będzie taczka to długo na gwincie nie pojeżdżę :) . Co polecicie?

Edytowane przez mateusz233
Opublikowano

No gwint już na aucie, jak dla mnie jest mega komfortowo, zobaczymy jak z wytrzymałością ale myślę że będzie spoko.

Kupiłem od tego gościa: http://allegro.pl/gwintowane-gwint-ap-audi-a4-b6-b7-quattro-lub-fwd-i4704506621.html.

Teraz tylko dwa banany wymienić i można latać :)

Dzięki wszystkim za podpowiedzi i opinie.

Opublikowano

Możesz dać jakieś foto jak usiadł na gwincie? Mówisz że jest mega komfortowo... Nie jest czasem zbyt miękko? Jak prowadzenie przy dynamicznej jeździe? w zakrętach itp?

Opublikowano

A ma ktoś doświadczenia z Kitem Ap -40/30mm? W tej chwili założyłem do amortyzatorów 1BE sprężyny Eibach ProKit i jest tragedia. Auto jest tak miękkie że żygać się chce. Na fabrycznych sprężynach 1BE była taczka w porównaniu do tych Eibachów. A Kit Ap wychodzi korzystnie cenowo.

Opublikowano

moze amorki masz juz zmęczone .

Opublikowano

czy ktoś ma fotki z gwintem ap skręconym na maxa w górę? najlepiej w a4 b6 quattro sedan z 1.8t

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...