Kamel34 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Witam, niedawno stałem się posiadaczem Audi A4 B6. Niestety poprzedni właściciel nieźle pomieszał w zawieszeniu i przód mam na gwincie a tył na normalnych sprężynach (zresztą kwalifikują się do wymiany bo amorki 10% sprawności a sprężyny mocno skorodowane). Budżet jakim dysponuje na ten zabieg to +-2500zł. Rozważam nad dwoma opcjami: Gwintowane zawieszenie firmy AP lub Eibach Pro Kit -30mm z dobrymi sportowymi amorkami (typu KONI, Bilstein B6). I tu proszę was o poradę ponieważ autko w lato stoi 225/35R18 i z tego co wyczytałem -30mm może źle wyglądać. Nie znalazłem tez żadnej opinii na temat tego gwintu z AP, nie chciałbym zrobić z niego cegły. Z góry dzięki za pomoc.
Flyer Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Bierz nowe AP. Każdy gwint będzie lepszy niż springi + amory oddzielnie.
tomaszstn Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Może nie każdy ale jakbyś kiedyś jeszcze większe chciał kółko wsadzić to lepiej niżej opuścić autko. AP jest na prawdę dobrym gwintem za rozsądne pieniądze.
Kamel34 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 A jak z komfortem jazdy na tych AP ?? Nie będzie za twardo ? Użytkuje tego samochodu na co dzień i chciałbym aby było 'w miarę' komfortowo.
tomaszstn Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Na pewno będzie sztywniej niż na 1BA Nie da się określić twardości zawieszenia, dla jednego TA jest betonem a dla drugiego jeszcze dużo za miękki, najlepszym rozwiązaniem byłoby przejechać się autem z takim zawieszeniem, ogólnie AP nie należy do jakiś super twardych zawieszeń.
Kamel34 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Zakupiłem zestaw teraz tylko czekam aż wszystko do mnie dotrze i biorę się za montaż
tomaszstn Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 To co w końcu wpadło? AP?
Kamel34 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Tak, AP i nowe poduszki z Lemfordera
tomaszstn Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 To pochwal się jak założysz jak to się spisuje w B6 w porównaniu do 1BA
Kamel34 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Porównania z 1BA nie będę miał bo obecnie na przodzie jest gwint TATechnik a tył jakiś chińczyk ale na pewno dam znać co się zmieniło w stosunku do chwili obecnej
Jaro-S Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Ja mam swiezo zalozony gwint Ap i powiem ze myslalem ze bedzie b.twardo, jak dla mnie jest super. Zawieszenie fajnie wybiera nieruwnosci, auto sie super prowadzi. Polecam fajny gwint za rozsadna cene.
tomaszstn Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Ja mam swiezo zalozony gwint Ap i powiem ze myslalem ze bedzie b.twardo, jak dla mnie jest super. Zawieszenie fajnie wybiera nieruwnosci, auto sie super prowadzi. Polecam fajny gwint za rozsadna cene. Jakie auto? Uzupełnij profil.
Boby Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Mam założony gwint AP u siebie do tego 19" i jest naprawdę super.W moim odczuciu komfort jest lepszy niż na fabrycznym zawieszeniu.
Zieluu Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Podajcie jakiś link o jakim dokładnie gwincie AP mówicie/polecacie, byłbym wdzięczny bo też się zastanawiam gwint czy nowe amo+spr
mateusz233 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Witam Też mam taki dylemat: gwint AP czy kit AP -40 z amortyzatorami. Dla mnie ważniejsze są właściwości jezdne niż wygląd. Ale koza też nie może być jak na serii . Seria jest troszkę za miękka jak dla mnie. Chcę żeby samochód dobrze stabilnie się prowadził oraz dobrze wybierał nierówności. Jeśli będzie taczka to długo na gwincie nie pojeżdżę . Co polecicie? Edytowane 2 Listopada 2014 przez mateusz233
Kamel34 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 No gwint już na aucie, jak dla mnie jest mega komfortowo, zobaczymy jak z wytrzymałością ale myślę że będzie spoko. Kupiłem od tego gościa: http://allegro.pl/gwintowane-gwint-ap-audi-a4-b6-b7-quattro-lub-fwd-i4704506621.html. Teraz tylko dwa banany wymienić i można latać Dzięki wszystkim za podpowiedzi i opinie.
Blachu Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Możesz dać jakieś foto jak usiadł na gwincie? Mówisz że jest mega komfortowo... Nie jest czasem zbyt miękko? Jak prowadzenie przy dynamicznej jeździe? w zakrętach itp?
michalm320 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 A ma ktoś doświadczenia z Kitem Ap -40/30mm? W tej chwili założyłem do amortyzatorów 1BE sprężyny Eibach ProKit i jest tragedia. Auto jest tak miękkie że żygać się chce. Na fabrycznych sprężynach 1BE była taczka w porównaniu do tych Eibachów. A Kit Ap wychodzi korzystnie cenowo.
marcinch001 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 moze amorki masz juz zmęczone .
12pawel12 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 czy ktoś ma fotki z gwintem ap skręconym na maxa w górę? najlepiej w a4 b6 quattro sedan z 1.8t
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się