trepek Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Mam problem z cliamtroniciem poliftowym a mianowicie climatronic z czasem sam zwiększa prędkość nadmuchu. Np ustawię sobie na 3 bieg a on sam, po minucie wskoczy na 5 bieg. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Tyrath Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Tak, u mnie to samo jest. Wydaje mi się, że to normalne, bo w przedlifcie też miałem to samo.
Czary Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 A przypadkiem nie masz ustawione na auto (wtedy sam sobie dobiera moc nadmuchu)
Czary Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Nie masz się czym martwić, tak to działa po prostu, Gdy się schłodzi lub zagrzeje to sam zmniejszy. W końcu climatronik po środku ma czujnik żeby wiedzieć jaka jest temp. w środku i wiedzieć że ma ją utrzymywać. (przykładowo jak przyświeci słońce to doda sobie nadmuchu by schłodzić do wymaganej temp.)
misiek95 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 potwierdzam- normalna rzecz. Też tak mam nawet przy wyłączonym auto. Fakt że troche to denerwujące. przydaje sie to zimą jak np. ustawisz temp na 20 stopni a klimatronic zwiększa nadmuch dopiero jak temperatura troche wzrośnie i pojawia sie ciepłe powietrze
marcinoa4b5 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 a myślałem, że tylko u Mnie dziwne takie fazy xDD, no ale skoro tak ma być to oki:)
Hezen Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 U mnie jest tak samo, klimatronik przed liftem.
Sejwel Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 W przed-liftowym klimatroniku jest to samo normalna rzecz
ayew Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 W sumie trochę to dziwnę ,że na manualu sam sobie reguluje - u mnie też tak jest i czasem wkurza no ale może manual dotyczy tylko opcji nawiewu a nie jego siły
Tyrath Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Nigdy nie naciskałem auto, nie jest czasem to tak, że temperaturę też sam dobiera? Muszę to sprawdzić
danielom Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Chyba ze dasz nadmuch na szybe i ustawisz predkosc to sam nie zmieni , sprawdzone w wielu a4 i swojej a6
Gość EndrjuEr Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Ja też mam taki problem, tylko u mnie nie występował on od początku, ale po 7-8 miesiącach. Czy zatem na pewno to normalne?
Tyrath Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Może coś z tym czujnikiem nad panelem?
Mesiah Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) U mnie dzieje się to samo. Przyczyna jest jedna. Zimne luty w panelu klimatronika. Sam z tym walczę. Miałem więcej objawów (mrugające podświetlenie i brak reakcji na przyciski) ale udało mi się je usunąć. Zostało tylko to nieszczęsne podbijanie obrotów dmuchawy (ustawie na 2-3 kreski a zaraz sam dopierdzieli do ponad polowy). Dodam , że zaczęło się to po ok 3msc od kupna auta czyli to nie norma. Bez włączonej opcji auto nie ma prawa sam podnosić obrotów dmuchawy. Wszystkie panele z B5 cierpiały na zimne luty i trzeba to naprawić (wymiana nic nie da bo 99% paneli na rynku wtórnym są z wadą). U mnie jest jeszcze jeden problem. Na auto nie steruje mi temp i dmuchawą. Wszedłem w pod menu klimatronika i na kanale od 1 do 3 mam tylko 0 zamiast pokazanej temp wewnętrznej. Do tego wszystkiego zacięły mi się klapy od kratek środkowych (nad radiem i dwie po bokach) w pozycji zamkniętej i działa tylko nadmuch na szybę i na nogi. Nie wiem co z tym zrobić. Może jest ktoś obcykany w temacie? Edytowane 21 Listopada 2014 przez Mesiah
maciucha512 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 U mnie od początku działa tak: odpalam wóz jest jedna kreska i utrzymuje się do momentu aż chłodziwo osiągnie ok 55 stopni. Wtedy wchodzi na wyższe obroty, w zależności od warunków atmosferycznych na 4 kreski, zdarza się, że połowa siły a czasem i max. Podmucha tak z 2 minuty, w środku się nagrzeje i schodzi stopniowo do 2 lub 1 kreski. Przy tym wszystkim jak nagrzeje wnętrze to zmniejsza się temperatura dmuchanego powietrza. Tak działa od początku, niby dziwne ale ponoć tak ma być. Nigdy nie zdarzyło mi się, że podczas jazdy wchodzi na wyższe obroty z niewiadomych powodów.
Mesiah Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Jak dla mnie opisałeś dokładnie zachowanie klimy w trybie auto. W trybie manual nie powinna zmieniać temp ani obrotów. U mnie też czasem idzie do połowy a czasem do końca ale nie jest to zależnie od temp w środku. Poza tym mam czasami shize że dodaje i odejmuje jedną kreskę z częstotliwością ok 1s i tak sobie lata poje..any.
Hezen Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 U mnie na recznym nadmuchu tez zwieksza sile nadmuchu (klimatronik przed liftem) i nie jest to spowodowane zimnymi lutami bo w panelu przy gniezdzie poprawialem luty. Wysłane z mojego GT-I9100
Mesiah Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 U mnie to na pewno zimne luty bo oprócz samego zwiększania obrotów jeszcze świruje jak wyżej pisałem i zmienia sobie o jedną kreskę w górę i w dół. Czasami po naciśnięciu raz przycisku zwiększa o 2-3 kratki obroty zamiast o jedną. Ogólnie perfidnie coś z nim nie halo. Ja swój wysyłam na spa. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Skoro tyle osób się tu udzieliło to może napiszecie na którym kanale macie temp wewnątrz auta? Wydaje mi się , że u mnie funkcja auto nie działa bo po jej ustawieniu nic się nie zmienia. Na kanałach 53-60 mam 0 albo liczby które nie mają nic wspólnego z temp w aucie np 8 czy 11 kiedy w środku jest piekarnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się