Boruc1331 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Czym, gdzie albo jak? Propozycje?
Yassu Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Jakbym słyszał mojego ojca...bo on malucha konserwował to teraz auta też trzeba
lapidem Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Audi jeśli nie było bite to nie ma sensu konserwacja. Odpryski od kamieni podmalowac farbką i wszystko ma być okej
Borisem Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Przecież w B6 cały spód jest osłoniony plastikami ... przynajmniej u mnie.
bobikos Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Daruj sobie kolego. To nie subarak żeby go rdza z zasady żarła.Lepiej sprawdź czy odpływ pod akumulatorem drożny, więcej robić nie musisz.
jacek70 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Tez mam cały spód osłonięty. W b5 nie był osłonięty, nie konserwowałem, jeździłem sześć zim i nic się nie działo. Jak sprzedałem suto miało 16 lat i było zdrowe.
jaku8891 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Koledzy może podpowiecie mi, albo podacie namiar gdzie to znaleźć, chodzi mi właśnie o osłonę podwozia, a mianowicie plastik osłaniający "drogę" paliwa z baku do silnika, mam 1.9tdi. Z góry dzięki za info
rufek84 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Nie dokońca jestem taki pewien odnośnie fabrycznej konserwacji wydaje mi się że podłoga jest dobrze zabezpieczona przed korozją, ale za to tylnie nadkola już nie, nie ma tam żadnej warstwy antykorozyjnej jedynie lakier podkładowy szary i w niektórych miejscach ogniska korozji wystarczy sciągnąc to nadkola z twożywa i sami zobaczycie, Pozdrawiam
Fido Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Kup baranka i pryśnij sam. Na pewno nie zaszkodzi.
mlody800 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) Koledzy baranek tylko na zdrowe podwozie i do tego prysnąć na koniec jakąEMś farbą np. akrylową baranek lubi trzymać wodę jak gąbka. Jak ktoś chce porządnie to zrobić to powinien..- rozebrać wszystkie plastiki jeśli jest jakaś rdza usunąć mechanicznie, odtłuścić zamalować np. BRUNOXEM dwa razy na koniec zmatowić- następnie jakiś podkład ja używam farby okrętowej na to dopiero baranek ja biorę z valvolaina na to akryl albo inna farba- na koniec wosk w profile zamknięte fluidol we wszystkie zakamarki i progi.Konserwuje tak od paru lat sobie i klientom wszystko jest ok. Najlepiej po dwóch latach powtórzyć. Powodzenia :-) Edytowane 18 Listopada 2014 przez mlody800
RicS3 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Czyli generalnie jak rdzy nie ma to lepiej zostawić jak jest?
gregor2208 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Jak wszystko jest w porządku i nie ma nigdzie ognisk korozji to nie ma sensu bawić się w konserwacje skoro oryginalne zabezpieczenie daje radę.
Enduro Grybów Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Mam 5 audi począwszy od b4 i w żadnej z nich nie było potrzeby bawić się w takie rzeczy. Daruj sobie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się