Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja wielowachacza - co Wy na to?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znalazlem niedawno goscia w Katowicach ktory procz regeneracji maglownic twierdzi ze regeneruje tez zwieszenia wielowachaczowe. Za przod do b5 chce niecale piecset zlotych...

Zastanawiam sie czy nie sprobowac?

Co myslicie?

Opublikowano

To za te kwotę jeśli się nie mylę WANDEJ ma zestaw Master Sporta. I nie wiem jaki sens jest się w to bawić wg mnie :) ale jest zabawa jest impreza :)

Opublikowano

Za 800zl masz nówki na allegro. Jest sens? Jeżeli długo jeszcze zamierzasz furą pośmigać to nie warto robić po kosztach.

Opublikowano

nie warto regenerowac za taką kwote, master sporta bierz

Opublikowano

Jak masz ORI wahacze, to można sie zastanowić nad regeneracją. Najwiekszym wyzwaniem jest wymiana sworznia, bo tuleje to mozna kupic w kazdym sklepie i samemu wymienic jak sie uprzesz. Jesli warsztat robi na dobrych czescicach, to mogą smialo konkurowac z tymi wkladanymi na pierwszy montaz, Niektóre warsztaty regenruja sworznie na takich zestaw z nakretka, ktora mozna kasowac luz sworznia.

Opublikowano

ja kiedys regenerowalem w A4 i powiem wam ze jakosc jest lepsza niz ori febi. Regenerowany mi dluzej wytrzymal niz febi z tym ze oni regeneruja tylko sworznie a tuleje met-gum chyba zostaja stare

Opublikowano

Wlasnie ten gosc podobno wszystko wymienia... Od kumpla ojciec jezdzi b5 na taksie i chwali sobie regenerowany zawias ale to tylko jedna opinia. Wole jak sie wieksze towarzystwo wypowie :-D

Opublikowano

Ja regenerowalem w mojej byłej b5 warunek był taki ze musiał być ori wachacz. Po regeneracji zrobiłem jakieś 40tys zero luzów i stoków. Potem sprzedałem auto nowy właściciel obniżył je włożył 18 i dalej śmigal bez problemu 20tys. Dalej nie wiem czy zmieniał czy nie ale awet jakby się posypały to 60tys to i tak bardzo ładny wynik.

Opublikowano

Mam ori zawias wiec chyba sie skusze :-D I tak u tego goscia bede magiel regenerowal to i zawias mu dorzuce do roboty ;-)

Opublikowano

Ja regenerowałem 2 górne wahacze i od nowości jeżdżą do dziś więc raczej się opłaca. Warunkiem oczywiście jest że masz ori. Też słyszałem opinie taxsiarzy że większość regeneruje. Nawet znam gości co skupują ori i regenerują, wkładają do aut i twierdzą że znacznie więcej wytrzymują km niż te tańsze nowe. Ja nie miałem całego regenerowanego więc się do końca nie wypowiem ale wydaje mi się że to dobry pomysł.

Opublikowano (edytowane)

W A4 górne regenerowane przejechały 60 tyś km , wymieniłem potem całość a te odłożyłem na wymianę. Przy wymianie amortyzatorów w obecnej A6 zniszczyłem gumy sworzni górnych wahaczy więc założyłem na szybko to co miałem czyli te ściągnięte z A4 - zrobiłem 10 tyś km i ciągle cisza :)

Te wahacze mam z Regum Poznań - ja jestem zadowolony ale kolega z wlkp stwierdził po wymianie że jeździ gorzej niż przed

Aha oni nie wymieniają tulei tylko sworznie - jakoś 50-60 zł za sztukę wahacza. Jakby ktoś chciał jeszcze tuleje wymienić to już wyjdzie z 800 zł więc nie wiem czy nie lepiej wtedy MS jeśli ktoś sam robi :)

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Dajcie spokój :facepalm: Może klocki hamulcowe też oddajcie do regeneracji :facepalm: Czy takie firmy dają gwarancję bezpieczeństwa na to?

Opublikowano

Większość taksówkarzy regeneruje. Ci którzy mają nieco doświadczenia i oleju w głowach na pewno Wandej nie założy Master sportów.

W każdym większym mieście masz firmę która regeneruje. W ZS także jest i jest to firma z mega opinią, u nich albo regeneracja albo lemforder.

Master sport jest tani, ale za wymianę, zbieżność x razy też trzeba zapłacić. Osobiście mając polecany zakład który regeneruje za 5XX zł wolałbym zregenerować tak jak zrobił tomaszstn.

Wandej prywatnie latasz na master sporcie ?:)

Opublikowano

Większość taksówkarzy regeneruje. Ci którzy mają nieco doświadczenia i oleju w głowach na pewno Wandej nie założy Master sportów.

W każdym większym mieście masz firmę która regeneruje. W ZS także jest i jest to firma z mega opinią, u nich albo regeneracja albo lemforder.

Master sport jest tani, ale za wymianę, zbieżność x razy też trzeba zapłacić. Osobiście mając polecany zakład który regeneruje za 5XX zł wolałbym zregenerować tak jak zrobił tomaszstn.

Wandej prywatnie latasz na master sporcie ?:)

Tak

Pierwsze założyłem prawie 6 lat temu. Jedynym ich minusem było to ze czasem piszczaly. Teraz ostatnio wpadl drugi Kpl i nie ma tego problemu. Jak firma regeneruje sworzeń i tuleje to za pewne dają je nowe. Myślę że po takim zabiegu zbieżność powinno się zrobić. Na kompletach ms nie ma zarobku. W necie juz są z dokładnie 5zl marży na kpl:facepalm:

Tapnięte z SGS5

Opublikowano

Ludzie przestańcie kombinować z własnym bezpieczeństwem, załóżcie sobie MS (skoro tak w niego wierzycie) choć lepsze i tak wg mnie są SKV Germany(i tańsze). Wiem gdyż sprzedawaliśmy obu producentów w setkach sztuk i wiemy jak jedne i drugie wracały.(a właściwie nie wracały)

Opublikowano

O ile zgodzę się co do regeneracji turbiny czy maglownicy w samochodzie,o tyle częsci zawieszenia jak klocki czy wahacze już nie bardzo,może jest to kwestia przekonania,ale jakoś nei mam co do takich praktyk dużego zaufania,raczej odradzam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...