Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prawy intercooler od BRD, TURBO BRD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Zamierzam w swoim audi A4 B7 2.0TDI BGW (swap z BPW) dołożyć drugi (prawy) intercooler. Do tej pory wymieniłem dwumasę, sprzęgło i turbo z BRD + program w R-Performance i wywaliłem DPF. Teraz mam ok. 190 KM i żeby uwolnić trochę kucyków potrzebuję drugiego intercoolera.

Na allegro są intercoolery od 2.5 TDI z audi A4 B7. Czy mogę go wykorzystać?

Znalazłem również taki schemat w necie, czy podobnie wygląda połączenie intercoolerów w BRD (obrazek poniżej)? Z tego co zauważyłem u mnie jest podobnie, od filtru powietrza idzie połączenie do turbiny, później do lewego intercoolera i gdzieś z tyłu wchodzi do silnika. Teoretycznie patrząc na ten schemat wystarczyłoby podpiąć wąż, który idzie do silnika, do drugiego intercoolera i od niego krótkie połączenie do silnika? Wydaje mi się, że wystarczy, żebym kupił prawy intercooler (150 - 200 zł) i wąż do połączenia do silnika. Dobrze myślę, czy się mylę?

Pozdrawiam

audi_tt_18t_225km_4.jpg

Edytowane przez feti
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czesc,

Wlasnie jestem na etapie szukania podobnego rozwiazania.

Czy udalo sie Tobie wszystko podlaczyc?

Zastanawima sie co trzeba kupi oprocz intercoolera?

Jezlei mozesz doradzic to daj znac.

Pozdrawiam

Adrian

Opublikowano

Czesc,

Wlasnie jestem na etapie szukania podobnego rozwiazania.

Czy udalo sie Tobie wszystko podlaczyc?

Zastanawima sie co trzeba kupi oprocz intercoolera?

Jezlei mozesz doradzic to daj znac.

Pozdrawiam

Adrian

Okazało się, że używany intercooler razem z całym "orurowaniem" to koszt podobny do zainstalowania sobie nowego FMIC'a. Chciałem przeznaczyć na to małą kwotę na sam prawy intercooler, ale niestety dużo rzeczy dochodzi do tego. Na razie odłożyłem.

Opublikowano

No tanio nie jest.Ciężko znaleźć prawy z orurowaniem a co dopiero w dobrej cenie .

Tyle że przy centralnym też trzeba zmienić orurowanie więc cena będzie dwa razy większa.

Tak przynajmniej wyszła wycena w moim przypadku.

Opublikowano

z centralnym nie jest aż tak strasznie, ja się zmieściłem w kwocie ok 550 , fmic , pare kolanek , opaski, oczywiście robocizna samemu, no jeśli oddasz komuś to fakt za robote też pociągnie po kieszeni

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Obrazek pokazuje silnik poprzecznie. Rury w B7 są podobnie ale inaczej. Icki są podłączone równolegle a nie szeregowo. Co nie zmienia faktu że trochę kasiory trzeba wyłożyć.

Pytanie co się lepiej sprawdzi? Czyt. bardziej schłodzi. Fmic czy dsmic?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Witam ja również planuje taki mod u siebie (a4 b6 1.9tdi AVF) i pytanko czy ktoś już to robił na forum?

Nie chcę pakować centralnego bo nie planuje większej mocy niż 170PS,a intercooler z a4 b7 3.0tdi można kupić do 100zł i dlatego pytanie czy taki ic zmieści się bez problemu?Dużo będzie rezania przy montażu?

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

Witam ja również planuje taki mod u siebie (a4 b6 1.9tdi AVF) i pytanko czy ktoś już to robił na forum?

Nie chcę pakować centralnego bo nie planuje większej mocy niż 170PS,a intercooler z a4 b7 3.0tdi można kupić do 100zł i dlatego pytanie czy taki ic zmieści się bez problemu?Dużo będzie rezania przy montażu?

Z góry dzięki za pomoc

na ori gratach na pewno mniej roboty jak przy centralnym, IC w b6 troszke ciężko zmieścić , mało miejsca z przodu itp a i czasami nawet trzeba belke przyciąć lub chłodnice klimy deko opuścić

Opublikowano

Witam ja również planuje taki mod u siebie (a4 b6 1.9tdi AVF) i pytanko czy ktoś już to robił na forum?

Nie chcę pakować centralnego bo nie planuje większej mocy niż 170PS,a intercooler z a4 b7 3.0tdi można kupić do 100zł i dlatego pytanie czy taki ic zmieści się bez problemu?Dużo będzie rezania przy montażu?

Z góry dzięki za pomoc

Przy tej mocy to gra będzie nie warta swieczki... ja bym odpuścił sobie ten temat i został przy ory. tak jak jest.

Opublikowano

Panowie, ogarneliscie coś z tym prawym intercoolerem?

Opublikowano

Ja bede montowac w nie dlugim czasie intercooler z 2.0tfsi do a4 b7 blb.

Opublikowano

za ile wyrwałeś?

Opublikowano

Nie pamietam juz ale bylo to miedzy 400 a 500zl za calosc.

Opublikowano

Ja montowałem jakoś w listopadzie , jeśli masz klime na osobnym pasku to nie jest różowo 2 dni wisiało auto na podnośniku i kombinowałem finalnie wyszło całkiem spoko

Opublikowano

Ja montowałem jakoś w listopadzie , jeśli masz klime na osobnym pasku to nie jest różowo 2 dni wisiało auto na podnośniku i kombinowałem finalnie wyszło całkiem spoko

Widze że z Poznania jesteś, samemu robiłeś? z jakiego auta masz graty?

Opublikowano

sam robiłem , graty miałem z 2.0 tfsi od Kolegi z forum + jakieś rury ze szrotu co by połączyć wszytko

Opublikowano

Gdyby ktoś chciał się bawić to posiadam od 2.5 TDI intercooler, mocowanie i węże :-)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

W intercoolerze z 2.5tdi masz chyba 3 wyloty a tu sa potrzebne 2. Z bexa nie podejdzie?

Opublikowano

W intercoolerze z 2.5tdi masz chyba 3 wyloty a tu sa potrzebne 2. Z bexa nie podejdzie?

Dokładnie tak jak piszesz, intercooler z 2.5tdi nie podchodzi do 2 litrów.

send from my Atari 65xe

Opublikowano

W intercoolerze z 2.5tdi masz chyba 3 wyloty a tu sa potrzebne 2. Z bexa nie podejdzie?

Prawy icek z a4 b5 2.5tdi ma wlot i wylot czy 2 wejscia .

Montował już go ktoś do a4 b6 1.9tdi??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...