Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prawy intercooler od BRD, TURBO BRD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam prawy intercooler na sprzedaz jakby cos.

Opublikowano

Odgrzebę troche kotleta. Jestem po montażu prawego icka z BRD. Wszystko siadło dobrze ale nie powiem że było trochę roboty żeby dobrze węże dopasować.

Mam takie pytanie czy ktoś z was dawał kierownicę powietrza do tego intercoolera zamocowanego w B6.

Potrzebuje coś dopasować pod zderzak Sline i nie wiem co będzie najlepsze.

Czy dedykowana kierownica od B7 będzie pasowała pod zderzak z B6? Jeśli dobrze pamiętam ta kierownica ma numer 8E0117336N.

 

Opublikowano

Tak z ciekawości spytam, klimę masz na oddzielnym pasku? Pytam, bo ostatnio zakładałem prawy z BEX'a i przy klimie na oddzielnym pasku jest rzeźba, bo dolny wylot cooler'a jest blokowany/przysłonięty przez wlot do rury wzmocnienia. Spawarka była w użyciu, rurę musiałem trochę zmodyfikowac.

Reasumując prawy z BEX'a bez rzeźby nie podchodzi do AVF'a na dwóch paskach.

Opublikowano

Ja montowałem tak jak pisałem cooler z BRD tudzież 2.0 TFSI. Klime mam na 2 paskach. Nie mogę narzekać na montaż. Uciąłem rurkę która wychodziła do tłumika drgań powietrza nasunąłem przez to dalej wąż wchodzący do rury. Jeśli chodzi o dolne wejście coolera to kupiłem kolanko silikonowe troszkę przyciąłem i wszystko jakoś spasowało.

 

Czy jest jakaś osoba która może się wypowiedzieć w temacie kierownicy powietrza od B7 do coolera BRD czy pasuje pod zderzak B6 Sline?

Opublikowano

ktos moglby podrzucic w poscie schemat jak to wyglada w BRD tudziez TFSI?

Opublikowano

Cześć

Chcę dołożyć drugi cooler, mam wszystkie potrzebne elementy.

Dam rade wymienić belka poprzeczna 199 521 ED bez spuszczania gazu z klimy, albo jakiś innych płynów?

Wąż z tłumikiem idzie od belki do coolera?

Wywalam istniejący tłumik powietrza?

Jak rozebrać szybkozłączkę przy turbo?

Opublikowano

Tłumik powietrza wywalasz. Możesz też spróbować bez wymiany belki i pokombinować z wężami silkonowymi tak żeby miało ręce i nogi. W B6 nie ma możliwości wymiany belki na z B7 i dlatego ja  kombinowałem z wężami.

Opublikowano

Tłumik wywalony, belka wymieniona, ale z wężami trzeba jeszcze poprawki zrobić. Turbo na szybkozłączce :(

Opublikowano (edytowane)

tak z ciekawosci, czy ktorys ze starych wezy dalo sie wykorzystac (z wersji z jednym IC) dokladajac drugi IC z BRD? Mowa o tych z prawej strony

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Z prawej jest tylko jeden od turbo do belki. Wykorzystałem jakieś 10 cm węża od turbo.  

Opublikowano

bede siedzial w weekend i dokladal drugi ICek, a mam tylko jeden waz ori od wersji BRD. Dlatego myslalem o wykorzystaniu czesci weza ktory juz jest.

Opublikowano

Potrzebujesz dwa węże od brd.

1. Od belki do coolera na górę, zakładasz skręcasz opaski i gotowe.

2. Wąż od turbo z tłumikiem.

Ja mam turbo na szybkozłączce i wykorzystałem jakieś 10 cm mojego węża z szybkozłączką.

Rozpiołem opaski na tłumiku i połączyłem się z nim, idealnie było by mieć jeszcze kolanko 90 stopni za tłumikiem do coolera

 

Opublikowano
Dnia 5.06.2017 o 19:35, LChris napisał:

Potrzebujesz dwa węże od brd.

1. Od belki do coolera na górę, zakładasz skręcasz opaski i gotowe.

2. Wąż od turbo z tłumikiem.

Ja mam turbo na szybkozłączce i wykorzystałem jakieś 10 cm mojego węża z szybkozłączką.

Rozpiołem opaski na tłumiku i połączyłem się z nim, idealnie było by mieć jeszcze kolanko 90 stopni za tłumikiem do coolera

 

Nie do końca zczaiłem Twoj opis. Dziś rozebrałem auto i zabrałem się za montaż teego IC i ni chu chu. Po pierwsze to mam tłumik do którego dochodzi cienka rurka z tej belki metalowej pod zderzakiem. Po drugie, od turbo do belki idzie ori waz, ktory z jednej strony ma szybko złączkę (zdjecie ponizej) Mam wąż od BRD który łączy turbo z dolnym wlotem IC tylko aby z niego skorzystać to muszę chyba zerwać obecny wąż z szybkozłączki. Na razie tego nie robiłem, bo wygląda mi to na jednostronną modyfikację, a auto w razie czego ma być na chodzie w poniedziałek. Po trzecie, musze skombinować wąż który połączy mi górę IC z wlotem do belki. I tu jest teraz kropka.

IMG_0132.JPG

IMG_0131.JPG

Opublikowano

Sciagasz ta opaske I masz tlumik (szybkozlaczka) bez weza - w druga strone nie ma problem bo zakladasz zwykla nowa opaske

Opublikowano
Sciagasz ta opaske I masz tlumik (szybkozlaczka) bez weza - w druga strone nie ma problem bo zakladasz zwykla nowa opaske

Zrobione tak jak pisałeś :)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Ja u siebie zalozylem I na drugi dzien odlaczylem - zrobil sie mulowaty, dopiero jakies 300 obr/min wyzej niz wczesniej pompowalo dobrze.

nie mam w okolicy tunera co by mape poprawil wiec dalej kuleje na jednym icku

Opublikowano

Nie odczułem spadku mocy, wręcz przeciwnie. Auto mam po mapie i chyba dostało pare niutkow bo rwie do przodu aż miło. Teraz tylko czas na nowe turbo


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Dnia 20.04.2017 o 15:53, hugo911 napisał:

Odgrzebę troche kotleta. Jestem po montażu prawego icka z BRD. Wszystko siadło dobrze ale nie powiem że było trochę roboty żeby dobrze węże dopasować.

Mam takie pytanie czy ktoś z was dawał kierownicę powietrza do tego intercoolera zamocowanego w B6.

Jeśli by ktoś potrzebował to (odpowiadając na swoje pytanie) kupiłem kierownice powietrza od B6 i siadła bez problemu do icka z BRD. Z prawej strony trzeba było delikatnie podszlifować/podciąć obudowę na odcinku 5 cm bo opierała się o intercooler (nożykiem do tapet 15s roboty). Wszystko ładnie i stabilnie siedzi.

Opublikowano (edytowane)

Czyli nie potrzebuje tłumika szumów z BRD? 

W BPW jest w szybkozłączce?

Edytowane przez LChris

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...