Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prawy intercooler od BRD, TURBO BRD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie powiedzcie mi do czego służy ten ,,tłumik ciśnienia'' - ,, zbiornik ciśnienia'' który znajduje się koło intercoolera? Mam ten zbiornik niektórzy go nie mają i jeżdzą czy on coś daje czy mogę go wywalić ? Chcę zastosować dobry wąż do turbo bo moje dwa już się wykończyły a znacznie więcej jest węży do BPW,AWX itd bez właśnie tego , ddziwnego tłumika/ zbiornika...

Opublikowano

Koledzy podrzuci ktoś foty z. Montażu drugiego icka? Czy komuś udało się zamontować w bpw?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja mam w BPW trochę zabawy było.

Spis potrzebnych części

- prawy intercooler 8E0 145 806 Q

- belka poprzeczna 199 521 ED

- mocowanie

- wąż  8E0 145 790 G do BPW 

- wąż 8E0 145 837 G

- wąż 8E0 145 708 N

- ogranicznik ruchu belki 8E0 199 335 N

- kierownica powietrza 8E0 117 336 N(pod zderzak s-line)

Każde łączenie sztukowanie węży kończy się rozerwaniem na złączkach :(

Opublikowano (edytowane)
W dniu 11.06.2017 o 11:38, Stichy napisał:

Ja u siebie zalozylem I na drugi dzien odlaczylem - zrobil sie mulowaty, dopiero jakies 300 obr/min wyzej niz wczesniej pompowalo dobrze.

nie mam w okolicy tunera co by mape poprawil wiec dalej kuleje na jednym icku

Hej , jako że zmagam się z podobnym problemem pozwolę sobie zrobić odkop.

Stichy - czy rozwiązałeś  swój problem? Zamontowałem drugi IC z 2.0 TFSI moje autko jest po chipsie - po montażu drugiego IC zyskało mocy na średnich i wysokich obrotach ale niskie są znacznie gorsze...i tak jak mówiśz 300 obr wyżej pompuje dobrze.

Panowie czy ktoś miał podobny problem czy po montażu IC wymagana jest korekta ,zmiana programu?Dodatkowo zmagam się z szumem-syczeniem podczas przyśpieszania jest znacznie głośniej...

Edytowane przez BartoszBB
Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.06.2017 o 21:10, mravel napisał:

 

IMG_0131.JPG

Pany co zastosowaliscie do połączenia ori węża górnego od brd z rurą dolną? jakieś kolanko plus kawałek rury? A może inne rozwiązanie....? Bo wiadomo że dolny przewód od brd pasuje do awx tylko trzeba szybko złączkę uwolnić ze starego przewodu.

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano
38 minut temu, MemberA4 napisał:

Pany co zastosowaliscie do połączenia ori węża górnego od brd z rurą dolną? jakieś kolanko plus kawałek rury? A może inne rozwiązanie....? Bo wiadomo że dolny przewód od brd pasuje do awx tylko trzeba szybko złączkę uwolnić ze starego przewodu.

a żeby zrobić tak jak ori brd to brakuje Ci węża czy rury z pasa przedniego?

Opublikowano (edytowane)

W brd rura pasa wychodzi w "pionie" do góry w kierunku górnego wyjścia icka. Żeby było jak ori trzeba by rurę pasa od brd,ale to praktycznie nie do zrobienia w przypadku napędu osprzętu na dwóch paskach. 

Edytowane przez staniek
Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, staniek napisał:

W brd rura pasa wychodzi w "pionie" do góry w kierunku górnego wyjścia icka. 

Dokładnie i dla tego właśnie pytam się jak to robili bez wymiany rury pasa przedniego gdzie w awx czy innym na jednym icku rura jest skierowana pod auto.

Przypuśćmy że zestaw mam czyli dwie rury, icek, uchwyt i kierownica powietrza 

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano
15 minut temu, MemberA4 napisał:

Dokładnie i dla tego właśnie pytam się jak to robili bez wymiany rury pasa przedniego gdzie w awx czy innym na jednym icku rura jest skierowana pod auto.

Przypuśćmy że zestaw mam czyli dwie rury, icek, uchwyt i kierownica powietrza 

Nie robiłem tego w ten sposób, ale wydaje mi się że kolanko 90 stopni i kawałek łącznika i po zawodach

Opublikowano

Witam panowie, 

ktoś doprowadził tego moda do końca w swoim AVF-ie ? Z czego finalnie użyty IC ? Jakaś lista części ? 

Opublikowano

Witam koledzy. Ma ktoś do sprzedania komplet prawego intercoolera z brd?

Opublikowano (edytowane)

Panowie szukajcie, ja sam zbierałem części i udało się, z kompletem potrzebnych rzeczy sam montaz pasuje P&P.

intercooler 8E0 145 806 Q

belka poprzeczna 8E0 199 521 ED

mocowanie intercoolera(często w zestawie z intercoolerem)

wąż 8E0 145 790 N

wąż 8E0 145 837 G

wąż 8E0 145 708 N

Do tego 3x śrubki 10 i po temacie

Najlepiej zdjąć zderzak i podnieść nawet na lewarze z prawej strony

Edytowane przez Maxior93
Opublikowano
W dniu 22.06.2021 o 22:04, Maxior93 napisał:

Panowie szukajcie, ja sam zbierałem części i udało się, z kompletem potrzebnych rzeczy sam montaz pasuje P&P.

intercooler 8E0 145 806 Q

belka poprzeczna 8E0 199 521 ED

mocowanie intercoolera(często w zestawie z intercoolerem)

wąż 8E0 145 790 N

wąż 8E0 145 837 G

wąż 8E0 145 708 N

Do tego 3x śrubki 10 i po temacie

Najlepiej zdjąć zderzak i podnieść nawet na lewarze z prawej strony

Robileś jakieś testy jak wpłyneło to na auto ? Montaż bez rezania ? 

Opublikowano

Chce wrzucić IC prawy z TFSI o nr 8E0145806M. Upatrzony mam kompletny z mocowaniem i dwoma rurami.

Co jeszcze potrzebuje żeby to zamontować?

Czytałem że problem jest z połączeniem rury pasa przedniego z górą IC. Co/jaki element powinienem dokładnie dokupić żeby to połączyć?

Opublikowano

W BRD/TFSI rura pasa przedniego jest skierowana do góry. Będziesz pewnie potrzebował jakieś kolano i łącznik.

Jeśli masz osprzęt na jednym pasku to chyba najłatwiej by Ci było gdybyś dokupił rurę wzmocnienia z BRD, nr Kolega podał w poście wyżej.

Kilka osób nawet z tego tematu to robiło to może ktoś coś podpowie.

Więcej nie pomogę bo ja upychałem BEX'a do AVF'a na dwóch paskach.

 

Pozdr

Opublikowano
3 godziny temu, staniek napisał:

W BRD/TFSI rura pasa przedniego jest skierowana do góry. Będziesz pewnie potrzebował jakieś kolano i łącznik.

Jeśli masz osprzęt na jednym pasku to chyba najłatwiej by Ci było gdybyś dokupił rurę wzmocnienia z BRD, nr Kolega podał w poście wyżej.

Kilka osób nawet z tego tematu to robiło to może ktoś coś podpowie.

Więcej nie pomogę bo ja upychałem BEX'a do AVF'a na dwóch paskach.

 

Pozdr

Ja mam wszystko na jednym pasku. A jakbym próbował Bexa wpychać to jakieś komplikacje są?

Opublikowano (edytowane)

Patrzę na te rury pod belką avf vs. brd i to chyba nie podejdzie P&P BRD->AVF.

W AVF mocowanie łapy silnika jest centralnie, w BRD przesunięte.

Chyba jedynym rozwiązaniem to zastosowanie kolanka przy belce AVF, na oko jakieś 90 stopni. Wiecie jaka średnica powinna być takiego kolanka? 

204b277e4826a9f540bbb6c013dc.jpeg

 

IMG_20210908_123251.jpg

Edytowane przez jaras99
Opublikowano

Ta wyżej jest od AWX/AVF na dwóch paskach. Jeśli masz jeden pasek to masz rurę praktycznie taka sama jak ta od BRD tyle, że wyjście jest w poziomie.

O ile dobrze pamiętam to wyjście ma 50mm średnicy.

Z Bex'em raczej daj se spokój, ciężko kupić szczelny w ładnym stanie.

Opublikowano
55 minut temu, staniek napisał:

Ta wyżej jest od AWX/AVF na dwóch paskach. Jeśli masz jeden pasek to masz rurę praktycznie taka sama jak ta od BRD tyle, że wyjście jest w poziomie.

O ile dobrze pamiętam to wyjście ma 50mm średnicy.

Z Bex'em raczej daj se spokój, ciężko kupić szczelny w ładnym stanie.

Okej dzięki. Spróbuję dziś ustalić jak to u mnie wygląda. Pewne jest że wszystko mam na jednym pasku

Opublikowano

Rzeczywiście moja rura wygląda bardzo podobnie do tej od BRD

IMG20210908170901.jpg

IMG20210908170852.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...