edraven Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Rzeczywiście różnice wymiarów nie są duże, ale jak odkroisz z kazdej strony po plasterku to widać zmianę.
grom Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Opublikowano 18 Lipca 2015 Polecam sie przejechać, niesamowicie komfortowe auto. Czuć, że sporo schudło i do tego skrętna tylna oś powoduje, że jest zwinne niemal jak a3.
Jarek99 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 jest tak samo paskudne i nie zgrabne jak poprzednik...sorka ale w porównaniu z X5 wygląda po prostu pokracznie
Ogi Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 jest tak samo paskudne i nie zgrabne jak poprzednik...sorka ale w porównaniu z X5 wygląda po prostu pokracznie +1
Gość harry19-19 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Pierwsze zdjęcia Q 7 na allegro http://allegro.pl/nowa-audi-q7-3-0-tdi-272km-s-line-na-miejscu-w-pl-i5541067845.html
carrera369 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 400 tyś to sporo za 3.0TDi pomimo bogatego wyposażenia.
jedrekx Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Dzisiaj jeździłem 3.0TDI.. auto jest prześwietne, dynamiczniejsze, obszerniejsze niż poprzednik... na żywo wygląda bajecznie. Wirtualny kokpit super, w końcu rozpoznaje polską mowę.. polecam przejażdżkę autem
mystic.pl Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Witam wszystkich po dłuższej przerwie Niestety nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi i w związku z tym mam pytanko o składanie lusterek w nowym Q7. Czy lusterka składają się tylko automatycznie po wyłączeniu silnika, czy jest również możliwość ich złożenia podczas powolnej jazdy gdy np. wjeżdżamy/wyjeżdżamy do wąskiego garażu. Edytowane 30 Maja 2016 przez mystic.pl
Ogi Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Mozesz je normalnie miec zamknięte nawet podczas szybkiej jazdy, kontrolujesz to pokretlem na drzwiach kierowcy ( tam gdzie ustawiasz tez kat i położenie szkla )
mystic.pl Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Super, dzieki. EDIT: Poniżej fajna strona do poczytania i pooglądania min. nt. nowego Q7 i SQ7. Moim zdaniem auto świetne, gdy robiłem jazdę próbną (niestety wersją bez skrętnej tylnej osi i na zwykłej pneumatyce nie s-linowej), to odczucie miałem takie jak bym prowadził swoje A4, wsiadłem i od razu czułem się jak u siebie. Ale nawet bez skrętnej tylnej osi promień zawracania mnie powalił, normalnie jak bym jechał dużo mniejszym autem, nawet w A4/B7 jest chyba większy promień zawracania. Natomiast do BMW X5/X6 za cholerę nie mogłem przywyknąć po zrobieniu prawie 1kkm. Nie wiem czemu ale jakoś wnętrze i obsługa auta w beemkach mi nie podchodzi. Volvo XC90 to dla mnie porażka jeśli chodzi o user frendly tego tabletowego kokpitu i 4 rzędowy silnik 2.0, aczkolwiek bryła auta jest bardzo ładna, ładniejsza niż Q7, ale dużo mniej stabilna w prowadzeniu. Mercedes GLE (czy jak mu tam teraz po zmianie nazwy z ML) na tą chwilę to powolny ślimak i to już kilkuletni po lekkim lifcie, ale z już podstarzałymi technologiami. Na tą chwilę Q7 to najbardziej zaawansowany technicznie suv tej klasy, prowadzi się jak większe kombi i tak też wygląda, szczególnie gdy z zawiasem zejdziemy w dół. W porównaniu do pierwszej generacji to dla mnie duży plus. No i wagę mniejszą o 325 kg czuć i to bardzo. Q7 2016: http://www.caricos.com/cars/a/audi/2016_audi_q7/#12 SQ7 2017: http://www.caricos.com/cars/a/audi/2017_audi_sq7_tdi/ Piękny jest :kox: a czarny S-Line w Black pakiecie urywa suty Edytowane 1 Czerwca 2016 przez mystic.pl
T-żółw Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 jak nowe Q7 to brzydal roku to nowe SQ7 w graficie, za osiągi i dźwięk silnika chętnie bym przytulił
mystic.pl Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Q7 S-Line 2017 Black Optic Package https://www.youtube.com/watch?v=AFCSDZbjdjg Edytowane 11 Lipca 2016 przez mystic.pl
komoornik Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Zrobiłem deczko ponad 400km nowym Q7, niestety ze zwykłym zawiasem. Autem zdecydowanie zbyt mocno buja, przydałaby się pneumatyka
mystic.pl Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) W dużym pakiecie S-Line jest Adaptive Air Suspension w wersji Sport ze sportowym mechanizmem różnicowym. No i w opcji dostępna, obowiązkowa skrętna tylna ośka :-) Edit: okazało się, że w polskim katalogu/broszurze był błąd i sportowy dyfer nie jest dostępny dla Q7. Można domówić w specjalnym pakiecie tylko do SQ7. Edytowane 23 Stycznia 2017 przez mystic.pl
Ogi Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Mialem na weekend, z zewnatrz brzydal okrutny choc mialem chyba najciekawsze polaczenie bialy z pakietem black. Srodek za to doskonaly, naprawde mistrzostwo swiata. Mimo wszystko jakbym mial na ten moment decydowac wybieram X5.
GreGoriO Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 A ja jestem zakochany w tym nadwoziu, chciałem zmianę na A6 ale wiem już, że będzie Q7 BMW nie przemawia do mnie stylistycznie, wolę muskuły audi. całe szczęście że mamy do wyboru tak różne modele.....bo życie było baaardzo nudne.
mystic.pl Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 (edytowane) X5 stylistycznie jest bardzo ładne, tylko nawet po ostatnim FL auto wygląda już leciwie i chyba mi się opatrzyło. Robiłem kilka jazd próbnych i jakoś nie mogę odnaleźć się w x5/x6. Od 13 lat jeżdżę audi, więc może dlatego nic nie jest dla mnie intuicyjne w BMW. Czarę goryczy przelał fakt, że szwagier w piątce ma wymieniany już 2gi silnik na gwarancji a z serwisem bez prawników nie jest łatwo wyegzekwować roszczenia gwarancyjne. Dodatkowe pakiety rozszerzające gwarancję w BMW są bardzo drogie, kosztują nawet kilka dziesiątek tysięcy zł w zależności od modelu, a im wyższy model tym drożej, w sumie wiem już dlaczego. W Audi rozszerzenie pełnej gwarancji do 5 lat dla Q7 kosztuje niecałe 5 tys.W x5 składanie tylnej kanapy wygląda jak w A4 B6/B7, niestety oparcia nie kładą się idealnie równo. W q7 każde siedzenie w 2gim rzędzie jest odrębnym fotelem, za dopłatą jest opcja regulacji wzdłużnej, oparcia składają się każde niezależnie od pozostałych i idealnie równo. Środek q7 jest bardzo przestronny, bardzo komfortowy prawie jak w a8. W x5 jest zdecydowanie mniej miejsca w tylnym rzędzie, kanapa jest mniejsza, jest mniej miejsca na nogi. W q7 nawet osoba dorosła ma dużo więcej przestrzeni na nogi na tylnej kanapie.Cały nowy kokpit w q7 to mistrzostwo świata. Z opcjonalnym Virtual Cocpit'em i oświetleniem ambiente jest bardzo nowoczesny.Ale prawdziwą wisienką jest to jak to auto się prowadzi, ze sportową pneumatyką i skrętną tylną osią trakcja jest świetna i na prawdę nie czuć, że kieruje się tak dużym autem. W porównaniu do 1szej generacji różnica jest bardzo duża. Edytowane 14 Lipca 2016 przez mystic.pl
dzik Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Robercie gratulacje w takim razie Czekam na jazdę próbną!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się