zuchwa Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Pytanie brzmi następująco jaka jest różnica (a4 b8) w silniku 3.0 TDI między wersjami 204Km (450Nm) , 233Km (450Nm) , 240 Km (500Nm). Czy chodzi tu tylko o turbosprężarkę oraz podkręcenie silnika czy są jakieś inne różnice ? Jeśli tak jest i się nie mylę to czy do wersji 204 Km (450Nm) mogę przełożyć turbo z wersji 240 Km i będzie ok ?
Hassano Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Podpinam sie pod pytanie ciocia wikipedia mówi tylko że: od 11/2011 09/2007 - 11/2011 od 07/2011 150KW 176KW 180KW 204PS 240PS 245PS 3500-4500 4000-4400 4000-4500 multitronic 7-biegowa S tronic to do 240PS 7-biegowa S tronic3.0 TDI quattro do 08/2009 ze skrzynią 6-biegową tiptronic; 3.0 TDI clean diesel quattro do 11/2011 ze skrzynią 6-biegową tiptronic Z tego co mi wiadomo to 204PS nie miały napędy quattro ale nie jestem do końca pewny z tabelki również wynika że 240PS miało 6 biegów w manualu lub automacie a 245PS 7 biegów więc może z tąd te 5 kucy więcej
adifek Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Tam masz dwa rodzaje turbin 204 jest z kkk a dwie pozostałe z garrett'a sama podmiana za wiele nie da ponieważ wielkość wałka jak i koła kompresji jest taka sama
marek750 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Koledzy, znamy już różnice jakie występują między wersjami 204KM / 240KM / 245KM ?
plbartek89 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Panowie jako ze sa pytania a nie ma odpowiedzi.. to napisze i ja.. Posiadam A5 z silnikiem 3.0 240km CCWA i chcialbym sie dowiedziec czy jest on zamienny z 245km CDUC. Wiem ze CDUC maja niby inne wtryskiwacze (Magnetyczne). Pytam poniewaz poprostu potrzebuje zrobic swap. a CDU sa swiezsze i latwiej go dostac pozdrawiam.
marcin4x4 Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) CDUC zdaje się że będzie miał turbinę z większą muszlą. Nawet jeśli są inne wtryski to nie powinno być problemów ze swapem. Najważniejsza jest komunikacja (wiązki , piny), czyli jeśli miałeś turbo KKK to jeśli nie chcesz rzeźbić musisz zostać przy turbo KKK, Nawet jeśli zostajesz przy swoich wtryskach / turbinie to wszystko powinno ładnie latać, będzie tylko konieczna wizyta u ogarniętego tunera. A czemu swap ? motorynka zdechła ? Edytowane 4 Lipca 2015 przez marcin4x4
zbigor Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 CDUC zdaje się że będzie miał turbinę z większą muszlą. ZTCW silnik CDUC to inna konstrukcja niż poprzednie 3.0TDI przejęta z A6 C7. Ma na przykład rozrząd na 2 łańcuchach a nie na 4.
kowal88 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 mam takie pytanie który silnik jest lepszy mniej awaryjny i ogólnie bezpieczniejszy do kupna i tańszy w utrzymaniu CDUC CZY CCWA??
marcin4x4 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 CCWA 2007+ GTB2260VK CDUC 2011 + GTB 2260VZK skoro mam kasę na 2011+ to nie patrze na auta 2007.
lolq1660 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Podpowie ktoś od kiedy wychodziły silniki 3.0 245km? Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 google, autocentrum, jakikolwiek katalog 2011+.
lolq1660 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Z internetu potrafię korzystać, chodzi mi o to że gościu wystawia auto z 2008 roku a w opisie ma conajmniej 2011 http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-b8-3-0-tdi-rakieta-szybsza-do-setki-niz-kwasniewski-ID6yDNLf.html Dlatego napisałem tu bo wolę się upewnić Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Edytowane 10 Listopada 2016 przez lolq1660
marcin4x4 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 sam nie wie co sprzedaje albo zrobił to z premedytacją, poproś go o kod silnika.
mystic.pl Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 (edytowane) Z silników 3.0tdi w B8 między rokiem 2008-2011, tj. tych na 4 łańcuchach, najwydajniejszy układ common rail ma silnik CCLA, cała szyna CR tj. pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, zawór CR i czujnik na sztnie CR są pod 2000 bar. Pozostałe min. CCWA i reszta mają CR na 1800 bar. Z tego co pamiętam, jedynie pierwsze 3.0 w A4/B8 tj. CAPA miajł najmniej wydajny CR 1600 bar. Tylko, niestety CCLA był bardzo mało dostępny. Edytowane 18 Czerwca 2017 przez mystic.pl
Norbas Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Dnia 18.06.2017 o 08:50, mystic.pl napisał: Z silników 3.0tdi w B8 między rokiem 2008-2011, tj. tych na 4 łańcuchach, najwydajniejszy układ common rail ma silnik CCLA, cała szyna CR tj. pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, zawór CR i czujnik na sztnie CR są pod 2000 bar. Pozostałe min. CCWA i reszta mają CR na 1800 bar. Z tego co pamiętam, jedynie pierwsze 3.0 w A4/B8 tj. CAPA miajł najmniej wydajny CR 1600 bar. Tylko, niestety CCLA był bardzo mało dostępny. Jaką moc ma ccla, 240? Mozesz cos napisać silnikach w polifcie? Który jest wydajniejsze i bardziej dopracowany?
mystic.pl Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Z tego co pamiętam CCLA ma 240ps, a poliftów już nie sprawdzałem, to było w 2012 jak tematem się interesowałem, Orzeł modził swoje B8 na 350-360ps, a ja mu szukałem najbardziej wydajnych komponentów, Wtryski od CCLA miały końcówkę 059 130 855 GX Tu macie różnice w osprzęcie CR wszystkich przedliftów B8: CCLA.pdf CCWA+CCWB+CAMA+CAMB.pdf CAPA.pdf Pompa wys CCLA.pdf pompa wys CCWA+CCWB+CAMA+CAMB.pdf W tamtym czasie jedyną hybrydę miało ABT: Heh, sprawdziłem allegro i jest taki silnik do łyknięcia: http://allegro.pl/silnik-audi-a4-3-0-tdi-ccl-ccla-gratis-wymiana-i6771866657.html http://allegro.pl/silnik-audi-a4-3-0-tdi-ccl-ccla-gwarancja-wymiana-i6760296819.html Edytowane 20 Czerwca 2017 przez mystic.pl
GBodzio Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 posiadam silnik CAPA, lepiej zrobić swap na CCLA czy przerabiać swój układ wtryskowy na 2000bar?
Krzysiek.Bln. Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Odswieze temat. W planach zakup B8 3,0 tdi FL plus hybryda turbiny i program. Teraz pytanie. Jaka jest w takim przypadku roznica pomiedzy 204 a 240 koni? Czy tylko turbina rozni te silniki? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się