Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi BEX, mógłby ktos zerknąc ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Za mało paliwa lub coś ze świecami - cewkami, szczególnie 2,3,4 cylinder

Jakaś nieszczelność bo ciśnienie nie osiągnięte tak jak powinno, przepływka też za mało pokazuje lub lewe powietrze.

Może też być wysłużona turbina

Sonda też wskazuje na ubogą mieszankę, winna może pompa paliwa

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

Mocno ubogo.. Pierwsze co to szczelność do sprawdzenia.

Opublikowano

Szczelność ok ( próba nadcisnienia 1 Bar) ,niewielka pianeczka na ezektorze (uszczelniono) pod wtryskami i łaczniku(usunięto) w mojej ocenie nie ma to wpływu na póżne wstawanie turbiny, ciśnienie paliwa 4 (Bar).Kat sprawdzony pod katem stopienia i pęknięc ok. DV sprawny ,Slady większej ilosci oleju w doładowaniu (troszke zużywa oleju),sprawdzony grzybek szczelny korpus turbiny bez sladów pęknięc a mocy dalej nie ma .Pytanie co dalej robić?

Opublikowano (edytowane)

Odepnij wtyczke od n75 i daj loga 115, po za tym ta przeplywka bedzie do wymiany , choc na slabo ladujace turbo ona nie pomoze.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

wtyczka od N75 odpieta test drogowy i mół jak ch.... logów nie zrobiłem z uwagi brak dostepu do VCDS. Jednak jak zdjołem przewód od puszki podcisnienia moc była ale od ok.2800 rp, czyli bez zmian. Jak podmienie przepływomierz to napiszę co i jak .

Opublikowano

Szkoda że nie miałes jak zrobić loga podczas tych testów, po zdjeciu przewodu z gruszki auto przełądowało czy jechało normalnie do końca tylko lepiej?

Opublikowano (edytowane)

zrób jeszcze raz logi a zwłaszca z bloku 115 tylko zloguj go osobno .w jednym z logów podejrzanie wyglonda zachowanie DV co moze byc spowodowane uszkodzonym DV lub n249 co bedzei powodowało pózne wstawnie turbo i słabe wskanie przepływki .logi były robione na PB czy na LPG

Edytowane przez german81
Opublikowano

przewód od puszki zacisnołem więc zebrał sie od 2800 rpm i po ok 4 sek tryb awaryjny. Logi robione na Pb i kasowana za każdym razem pamieć usterek .Dv sprawdzana organoleptycznie nie przycina się i jest podciśnieniowo sprawna .Jechałem nawet na zdjętym podciśnieniu z Dv i turbina dalej póżno wstawała . Zrobiłem sobie podgląd podciśnienia wakuometrem i to co mam w jeżdzie to jest na wakuometrze .

Opublikowano

Sprawdź czy spaliny nie uciekają przez WG. Załóż sprężynę która pomoże gruszce utrzymać WG.

Opublikowano

podciśnienia z DV nie zciągaj bo DV będzie puszczało do tip-a a najlepiej to podepnij DV pod kolektor ssący jak w AEB-e

Opublikowano

spaliny nie uciekają przez WG sprawdziłem to sciągając katalizator . Natomiast jutro DV podłącze tak jak w AEB . Dam znać co i jak .

Opublikowano

jak sciagałes kata to jaki miał kolor w srodku .

Opublikowano

kat koloru białego lub biało szary? coś w tym stylu.


blok 32 (Pb) pierwsza pozycja - 0.18% druga 8.0% po ok 80 km jazdy co to oznacza? Błędów brak.

Opublikowano (edytowane)

Trochę ubogo

Skoro szczelność ok, to pozostaje brak paliwa.Wstawanie turba to już inna sprawa, może luz na wirniku.

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

Przepływomierz wymień na nowy.

Opublikowano (edytowane)

przepływka podmieniona o bfb przedwymianą test drogowy i bfb ciągnie od dołu a mój nie.Tak wiec pozostaje tylko turbina i tak podciąga olej to trzeba szukać kasy i regenerować.


Turbina sprawdzona jest luz na wirniku osiowy ok 2mm tak więc turbo leci do regeneracji .Jak coś to dam znać (troszke póżniej bo kasę trzeba szykować).


Turbo zregenerowane i zamontowano ,jest lepiej ale d*py nie urywa . Z racji na zużycie oleju wyjmę kata i wykonam test drogowy . Póżniej do sprawdzenia przepływka ,dam znać co i jak .Kat odpiety przeplywka zamieniona i silnik nie ma pelnej mocy .Jeszcze raz sprawdze cisnienie paliwa podczas jazdy i zrobie logi .

Edytowane przez krzysius
Opublikowano (edytowane)

poniżej logi kolegi krzysius

grupy 003, 115, 001 zrobione dwa razy bo za pierwszym razem notlauf

DYNAMICZNE:
Grupa 003, 115, 001: http://vaglog.pl/log_210706.html
Grupa 003, 115, 001: http://vaglog.pl/log_210707.html
Edytowane przez elmer80
Opublikowano (edytowane)

Drugi log tryb awaryjny, dlaczego tak ubogo

Trzeci turbina wstaje dobrze

Czwarty znowu ubogo i za mały przepływ, albo coś z pompą lub z filtrem paliwa

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

no własnie jest ubogo a ponadto na benzynie wypada zapłon na 1 cylindrze

na gazie jest ok czyli coś z zasilaniem paliwem!?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...