cookiemonster Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Tak jak w temacie napisalem bardzo czesto przy odpaleniu rano za samochodem pojawiala sie biala chmura dymu... czasem zatelepalo buda, czasem nie... czasem chmury w ogole nie bylo.. no ale im zimniej tym jednak telepie bardziej a chmura pojawia sie niemal zawsze. Na poczatku myslalem ze chmura to kwestia zlej ropy, no ale to sie nie do konca potwierdzilo.. czytajac archiwum doszedlem do wniosku ze moze to byc problem ustawien kompa. Pojechalem do serwisu, niestety komp mial byc za kilka dni, ale chwile pogadalem z kolesiem i powiedzial ze takie objawy, to kwestia swiec zarowych. Wydaje mi sie ta diagnoza chyba calkiem trafna... u nich wymiana swiec kosztowala.. 300.. na allegro swiece BERU to 80 zeta + wymiana... Co sadzicie? czy jednak najpierw znalezc diagnoste z komputerem?
Wihajster Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 swiece sam mozesz sprawdzic czy grzeja
pre_pl Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 no mogą też wtryski chyba być poleciłem Ci gdzie na diagnozę VAG na priva
spanky Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 no mogą też wtryski chyba być pokusił bym sie o stwierdzenie ze nawet pompowtryski .... a wracjac do tematu ... sprawdz swiece,zrob diagnoze Vag'iem ... ciezko cos wywróżyc ....
cookiemonster Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2007 no mogą też wtryski chyba byćpoleciłem Ci gdzie na diagnozę VAG na priva hej, dzieki za namiary zadzwonilem tam, i mily koles powiedzial, ze te objawy to raczej nie na badanie kompem, tylko zasugerowal ze moze to zapowietrzenie ukladu paliwowego (!), lub swiece...
spanky Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 no mogą też wtryski chyba byćpoleciłem Ci gdzie na diagnozę VAG na priva hej, dzieki za namiary zadzwonilem tam, i mily koles powiedzial, ze te objawy to raczej nie na badanie kompem, tylko zasugerowal ze moze to zapowietrzenie ukladu paliwowego (!), lub swiece... kiedy wymieniałes filtr paliwa :?:
Damianus Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 telepanie silnikiem i biały dym to raczej świece padły
cookiemonster Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2007 no mogą też wtryski chyba byćpoleciłem Ci gdzie na diagnozę VAG na priva hej, dzieki za namiary zadzwonilem tam, i mily koles powiedzial, ze te objawy to raczej nie na badanie kompem, tylko zasugerowal ze moze to zapowietrzenie ukladu paliwowego (!), lub swiece... kiedy wymieniałes filtr paliwa :?: hm nie jestem pewny czy dwie zmiany oleju wstecz moj mechanik nie zmienial filtra paliwa... czyli ok rok temu...
spanky Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 no mogą też wtryski chyba byćpoleciłem Ci gdzie na diagnozę VAG na priva hej, dzieki za namiary zadzwonilem tam, i mily koles powiedzial, ze te objawy to raczej nie na badanie kompem, tylko zasugerowal ze moze to zapowietrzenie ukladu paliwowego (!), lub swiece... kiedy wymieniałes filtr paliwa :?: hm nie jestem pewny czy dwie zmiany oleju wstecz moj mechanik nie zmienial filtra paliwa... czyli ok rok temu... to sie upewnij .... i jak wiecej niz 30 tys km to ja bym zaczal od jego wymiany (znaczy sie filtra,nie mechanika ) .....
Gość Murzyn Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 (znaczy sie filtra,nie mechanika ) mechanika w takim wypadku tez
cookiemonster Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2007 to sie upewnij .... i jak wiecej niz 30 tys km to ja bym zaczal od jego wymiany (znaczy sie filtra,nie mechanika ) ..... ok.. poszperalem i znalazlem taki filtr.. podejrzewam ze ten bedzie dobry? Nie mam etki niestety, czy moglbym poprosic o pomoc w tej kwestii? Czy ten filtr jest tym ktory potrzebuje? AJM 115PS TDi 2000r http://www.allegro.pl/item156681334_filtr_paliwa_audi_a4_a6_passat_1_9_tdi_115km.html pozdrawiam
pre_pl Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 ok.. poszperalem i znalazlem taki filtr.. podejrzewam ze ten bedzie dobry?Nie mam etki niestety, czy moglbym poprosic o pomoc w tej kwestii? Czy ten filtr jest tym ktory potrzebuje? AJM 115PS TDi 2000r http://www.allegro.pl/ite..._tdi_115km.html W InterCarsie masz dobry filtr Knechta za 77zł Dolicz z 10zł do tego z allegro (przesyłka), nie warto dopłacić 20zł ? Numer VAG filtra do AJM : 8D0 127 435 (8D0127435)
spanky Opublikowano 24 Stycznia 2007 Opublikowano 24 Stycznia 2007 ok.. poszperalem i znalazlem taki filtr.. podejrzewam ze ten bedzie dobry?Nie mam etki niestety, czy moglbym poprosic o pomoc w tej kwestii? Czy ten filtr jest tym ktory potrzebuje? AJM 115PS TDi 2000r http://www.allegro.pl/ite..._tdi_115km.html W InterCarsie masz dobry filtr Knechta za 77zł Dolicz z 10zł do tego z allegro (przesyłka), nie warto dopłacić 20zł ? Numer VAG filtra do AJM : 8D0 127 435 (8D0127435) a dokladne oznaczenia filtra paliwa do AJM/ATJ dobrych firm to : MANN - WK842/11 KNECHT - KC80
piotr26a4 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Koledzy u mnie zauważyłem że jak się zrobiło chłodniej to trochę dłużej muszę przytrzymać kluczyk przy odpaleniu ( na zimnym silniku ) niż zwykle i jak odpali to często lekko zatrzęsie trochę silnikiem ale za moment przechodzi trwa to ok 1 sekundy co to może być za przyczyna?
vdm Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 sprawdź świece, filtr paliwa i powietrza, aku, kąt wtrysku. P.S. dzisiaj też mi się tak zachowała
Daimos Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Koledzy u mnie zauważyłem że jak się zrobiło chłodniej to trochę dłużej muszę przytrzymać kluczyk przy odpaleniu ( na zimnym silniku ) niż zwykle i jak odpali to często lekko zatrzęsie trochę silnikiem ale za moment przechodzi trwa to ok 1 sekundy co to może być za przyczyna? przyczyna żadna, tak się zachowuje diesel zimą
Maraas Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 U mnie już 2 kpl świec i nadal problem podejrzewam oringi na pompowtryskach.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Witam No i mnie dopadło tez. Kiedys nawet w mrozy idpalał od kopa. A teraz musi tak ze 3 x zakręcić. A pózniej jeszcze trzymam go jak załapie bo słysze ze ewidentnie nie palą wszystkie gary. na 99% swiece do wymiany. Po wymianie dam znać czy sie poprawiło. Zaznacze ze jak jest ciepło tz powyżej 0 stopni to odpala na dotyk. Pozdro ZC
voytek80 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 napisz do kolegi dzik-a z forum u niego filtr Knechta 63 zl do AJM , polecam już kilka razy u niego brałem, z tym telepaniem to sie nie martw normalka przy niższych temperaturach u mnie też sobie zatelepie na mrozie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się