Walerian84 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Cześć Problem następujący : załączam wycieraczki,na wszystkich trybach działają lecz nie chowają się do podszybia tylko zatrzymują się w połowie szyby (nie kończą cyklu).Nie wyskoczył żaden błąd.Proszę o pomoc bo jazda z wycieraczkami rozłożonymi na przedniej szybie jest trochę uciążliwa
wesz82 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Dokładnie tak samo miałem w ibi. Zdjąłem mechanizm potem podjechałem do kolesia ten ładnie mi wsio rozebrał przeczyścił nasmarował i latało jak nówka. Tylko zrób fotę jak ma być mechanizm złożony
nitroo Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Pomocny temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/212678-wolno-dzialajace-wycieraczki/
Walerian84 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Czy może ktoś polecić jakiegoś speca blisko mnie (Chrzanów) który by rozwiązał mój problem?Próbowałem zrobić to sam,ale przerosło mnie to...Bardzo proszę o pomoc.
jacek70 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Powoli dasz radę. Pierwsze to rozłącz silnik od mechanizmu. Zobacz czy silnik równo chodzi. Potem czyszczenie i smarowanie mechanizmu, zmontowane z silnikiem i wsjo wparjadkie.
Walerian84 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Powoli dasz radę. Pierwsze to rozłącz silnik od mechanizmu. Zobacz czy silnik równo chodzi. Potem czyszczenie i smarowanie mechanizmu, zmontowane z silnikiem i wsjo wparjadkie. Myślisz że jest to usterka bardziej mechaniczna czy elektryczna?
wesz82 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jak rozlaczysz silniczek i bedzie on dzialal jak talala to mechaniczna. Jak odlaczysz silniczek od mechanizmu i bedzie on normalnir pracowal to na bank mechaniczne.nawet bedziesz w stanie samemu to stwierdzic po tym jak bedziesz probowal rozruszac mechanizm.
Raf_kk Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Kolego na spokojnie dasz radę. Zarezerwuj sobie na spokojnie 2 godziny i bedzie ok. Odkręć ramiona wycieraczek, odkręć mechanizm od nadwozia, trochę gimnastyki, żeby mechanizm wyjąć. Najciężej będzie zdjąć ramie mechanizmu z trzpienia na którym prcuje bo na 99% jest bez smaru. Może być potrzebny mały młotek. Jak uda ci się przejść ten etap bez niespodzianek to czyscisz trzpienie, smarujesz wszystkie powierzchnie styku i montaż do auta. Powodzenia.
wrclaguna Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/148157-b6-avb-sposob-na-zacierajace-sie-wycieraczki/#entry2133132===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/26873-naprawa-zatartych-wycieraczek/#entry342354
Walerian84 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Hej Temat rozwiązany przynajmniej częściowo - wycieraczki działają prawidłowo ale zostały wykryte 2 błędy : 01753 - Stage 1 01754 - Stage 2 mechanik złota rączka trochę "oszukał" temat i przesunął ten mechanizm o połowę cyklu i teraz normalnie chowają do podszybia. Proszę teraz o pomoc w sprawie tych błędów co oznaczają?
Lukasz_mk2 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 znalazłem coś takiego: 01753 window wiper motor (v) stage 1, static short circuit to earth. 01754 window wiper motor (v) stage 2, static short circuit to earth. ale nie wiem jak to ugryźć ;(
Walerian84 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 znalazłem coś takiego: 01753 window wiper motor (v) stage 1, static short circuit to earth. 01754 window wiper motor (v) stage 2, static short circuit to earth. ale nie wiem jak to ugryźć ;( no właśnie nie wiem co to za błędy...jakby ktoś mógł przetłumaczyć o co chodzi z tymi błędami
Lukasz_mk2 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 przetłumaczyć to nie problem: silniczek od wycieraczek, położenie 1, zwarcie do masy silniczek od wycieraczek, położenie 2, zwarcie do masy ale co dalej
jacek70 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Może się mylę ale skoro błąd o zwarciu do masy to albo silnik, albo pająk. I to pająka bym sprawdził.
Walerian84 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 Jutro wolne to będę temat rozgryzał dokładniej,dam znać co tam wyszło może komuś kiedyś się przyda...
Lukasz_mk2 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 wydaje mi się, że tutaj bardziej chodzi o to, że ten silnik został "przestawiony" i dlatego są takie błędy - pewnie ma działać w jakiś zakresach, a działa w innych i dlatego wychodzą takie bzdury. Myślę, że jeżeli wycieraczki chodzą to nie ma co zachodzić w głowę tylko to olać.
Walerian84 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 Sprawdziłem wszystko,cały mechanizm jest OK źle pracuje ten silniczek.Błędnie widzi pozycję zero tzn.nie chowa wycieraczek do podszybia tylko zero ma w połowie cyklu.Ale tak jak już pisałem wcześniej, przesunąłem ten mechanizm właśnie o tą połowę cyklu i jest OK.Wiem że następna jakaś usterka = wymiana silniczka i tyle.Narazie temat uznaję za zamknięty
ndjaro Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 Ja miałem taki sam problem tylko w B5. Odpaliłem przymarznięte wycieraczkii rano i było szarpnięcie i nie wróciły już na swoje miejsce. Przestawiłem cykl. Nie powinno się tak robić ale szarpnąłem je podczas pracy ręcznie. Cofnąłem w stronę podszybia. Zatrzymywały się jeszcze wyżej. Szarpnąłem jeszcze raz i jakby przestawiłem cykl o 360 stopni i wróciły na swoją pozycje początkową. Tak lepiej nie robić bo można uszkodzić ale gdyby komuś stało się tak w trasie to może się przydać.
tomaszaudib6 Opublikowano 5 Lutego 2020 Opublikowano 5 Lutego 2020 witam wszystkich chciałbym podpowiedzieć wszystkim na temat zatrzymujących się wycieraczek , wczoraj sie za to wziołem po przeczytaniu różnych podpowiedzi ponieważ mam to nie pierwszy raz byłem pewny ze to coś innego niż zatarte trzpienie , niestety nie zadne moduły swiateł silniczki , gdzies znowu wyczytałem że jak nie pada to niedziałeją to już kompletna bzdura tak więc nic nie kombinujcie tylko bierzcie sie za demontarz mechanizmu wycieraczek ,i to nie jest dwie godziny jak ktos napisał tylko na spokojnie koło czterech samo rozruszanie sworzni koło godziny zajmie bo na szybko to pęknie odlew i możesz kupowac nowy mechanizm ,a i odrazu zamawiaj listwe poszybia bo niema szans żeby wymontowac bez uszkodzenia a tak apropo to nie miesci sie w głowie żeby czyścic sworznie co dwa lata lub częśćiej najlepiej odrazu spiłowac koło milimetra sworzen i wtedy spokój ,mowa oczywiśćie o audi a4 b6 rocznik 2001
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się