Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie ma mocy do 2tys obrotów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

u mnie EGR dla pewnosci wylaczony.

Zreszta parametry pokazywal wporzadku, ale dla swietego spokoju wylaczony.

Bylem teraz tydzien na urlopie i auto stalo u mechanika. Jutro dzwonie i zobaczymy czy sa jakies postepy.

Wiem tylko tyle, ze miala byc podmianka sterownika turbo. Dziwna wajcha ogolnie... wtryski dzialaja super, cisnienie na railu odpowiednie, EGR wylaczony, DPF wyciety, kat wyciety... auto nie kopci, spalanie w normie, na gornych obrotach jedzie jak szalone...

Do 2600obr d*pa na maxa :/

bledow brak...

Edytowane przez basta85
Opublikowano

Masz pewność że nastawnik turbiny jest dobrze skalibrowany ??

Opublikowano (edytowane)

Masz pewność że nastawnik turbiny jest dobrze skalibrowany ??

sztanga powinna byc ok...

regenerowali mi turbine, robili testy z ustawianiem sztangi.... ale nic sie nie zmienilo po regeneracji oprocz tego ze mniejsze luzy na wirniku.

Nie chcielismy ruszac nastawnika bo jest zaplombowany. Ale niedlugo juz nie bedzie gdzie szukac przyczyny.

Edytowane przez basta85
Opublikowano (edytowane)

Posiadasz jakiś dokument z kalibracji, np. protokół ??

U mnie goście zakładali turbo na jakąś maszynę, sprawdzali przepływ na niskich i wysokich obrotach. Po wszystkim dostałem protokół a auto idzie jak rakieta. Tyle że tutaj przyczyną był uszkodzony nastawnik gdzie regularnie wywalało błąd.

http://www.turbo-rzeszow.pl/pl/

Zadzwoń do nich i zapytaj ewentualnie.

Edytowane przez Tommy Gun
Opublikowano (edytowane)

zaryzykowalismy i ruszylismy sztange, takze gwarancja poszla sie pasc, ale....

Auto zaczelo wstawac lepiej z dolu :)

Takze nie wiem jak Bosch ustawial sztange, ale cos nie halo...

Czekam jeszcze tydzien, bo wlasnie spawaja downpipe i wtedy strojenie na tip top :)

Spadl mi kamien z serca... :)

Zastanawiam sie jeszcze czy odrazu nie zrobic wydech caly z kwasowki przelotowy, zeby ladnie mruczal... Zobaczymy :)

Edytowane przez basta85
Opublikowano

Ja w Boschu wymieniałem wtryskiwacze i potwierdzam, że partaczą robotę jak tylko nie patrzysz się na ręce pracowników.

Wystarczyło pojechać w między czasie do znajomego i już źle zakodowano wtryskiwacze!!!!!!

Porażka!

Opublikowano (edytowane)

Dużo gadżetów których prawie nikt nie umie używać... po za tym to zwykłe brandowane warsztaty.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Pompy, wtrysków nie dałbym do bosha, tylko do sprawdzonego o pewnego pompiarza.

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano (edytowane)

Witam,

podpinam się do tematu, u mnie ten sam problem, ręce mi już opadają, krew mnie zalewa... Generalnie problem ten sam co u basta85 - nie wstaje z dołu, wstaje za późno. DPF-a jeszcze nie wyciąłem, jak myślicie trzeba go wyciąć? po podpięciu vcds-a zero błędów, DPF wydaje się drożny na fisie nic nie wywala. Od czego zacząć? Help! Dodam, że ostatnio wymieniłem wszystkie wtryski na nowe do dziś mnie głowa boli od kosztów:/ a lipa dalej wstaje tragicznie o 600 obrotów za późno:(

Logi:

GRUPA 011 http://vaglog.pl/log_219144.html

dla mnie to słabo wstająca seria i ot tyle, eliminacja EGR nawet jak jest zdrowy zawsze poprawi reakcję na dole.

daj logi z 15 i 9.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Niestety nie mam logów z przed wymiany wtrysków. posiadam jedynie wykres, widać na nim, że późno wstaje. Ja nie potrafię porównać logów z wykresem więc nie wiem czy poprawa po zabiegu wymiany wtrysków nastąpiła. Poniżej wykres:

http://ffb34895c1f752c9m.jpg

Jutro postaram się zrobić komplet logów. Muszę to ogarnąć i zrobić soft. Poprzednio miałem AVF tam to był dół - natychmiastowa reakcja, a tu...

BTW jak wyeliminować egr? wystarczy go wyłączyć programowo, czy to jakaś bardziej złożona operacja?

Pzdr,

soeren

Opublikowano

Ja EGR zaślepiłem tydzień temu :banan: i nic w mapie nie mieszałem odnośnie wyłączenia EGR, a niby powinienem. Zawsze to jakaś ingerencja w soft :eusathink:

Powinien wyskoczyć błąd kontrolki silnika, ale jak na razie wszystko OK! :)

Opublikowano (edytowane)

Niestety nie mam logów z przed wymiany wtrysków.

a nie czujesz różnicy ?

BTW jak wyeliminować egr? wystarczy go wyłączyć programowo, czy to jakaś bardziej złożona operacja?

wystarczy

ja już nie pamiętam jak moje jeździło, tak długo stoi wybebeszony ;/

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Co do różnicy ciężko mi powiedzieć, auto jest bardziej żwawe i większa kultura pracy. Ale jakiejś mega przepaści nie ma.

Rozumiem, że egr wystarczy programowo, a można coś bliżej? :)

Opublikowano (edytowane)

Możesz jak kolega wyżej dociąć sobie blaszkę albo kupić na allegro, dostęp jest banalnie prosty i musisz odkręcić tylko dwie śrubki. Koszt praktycznie zerowy, jeśli to się sprawdzi to wtedy można wydać kasę na wykodowanie, ten zabieg zrobi każdy nawet pseudo tJuner.

Fizyczne zaślepienie bez wykodowania prędzej czy później skończy się błędem, jeśli masz DPF to pamiętaj że wszystkie procedury są ze sobą powiązane i EGR spełnia tutaj dość istotną funkcję.

Jak już się zdecydujesz na grzebanie w sofcie to zalecałbym komplet czyli EGR + program, wątpię by ktoś Ci za to policzył dwa razy. Dodatkowo możesz poprosić o regulację nastawnika (nie sztangi !), ale to nie każdy umie zrobić i turbo może lekko przeładowywać (po zaślepieniu EGR również)

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

zaryzykowalismy i ruszylismy sztange, takze gwarancja poszla sie pasc, ale....

Auto zaczelo wstawac lepiej z dolu :)

Takze nie wiem jak Bosch ustawial sztange, ale cos nie halo...

Czekam jeszcze tydzien, bo wlasnie spawaja downpipe i wtedy strojenie na tip top :)

Spadl mi kamien z serca... :)

Zastanawiam sie jeszcze czy odrazu nie zrobic wydech caly z kwasowki przelotowy, zeby ladnie mruczal... Zobaczymy :)

ja też całkiem niedawno regenerowałem turbo i wstawało mi gdzieś tak miedzy 2000/2100 .Mechanik zrobił 2 obroty sztangi i teraz wstaje juz około 1700 ale i tak to nie jest to co wczesniej ... mi sie wydaje ze jak regenerują to specjalnie nastawiają tak zeby czasem nie musieli zaraz na gwarancji w razie czego naprawiać ...

Opublikowano (edytowane)

.Mechanik zrobił 2 obroty sztangi

Tia, tylko że sztanga to prosto mówić kawał pręta o stałej długości bez możliwości "obracania się".

jak już sobie dół ustawicie to nie zapomnijcie że teraz macie przeładownie i utratę mocy w innym zakresie.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Witam ponownie,

wrzucam logi, które zrobiłem dzisiaj, może one coś pomogą w rozwiązaniu mojego problemu. Bardzo proszę o analizę.

Uwaga: wszystkie logi robione po zaślepieniu EGR!

Statyczne:

Grupa 001 http://vaglog.pl/log_220470.html

Grupa 003 http://vaglog.pl/log_220468.html

Grupa 004 http://vaglog.pl/log_220471.html

Grupa 007 http://vaglog.pl/log_220469.html

Grupa 023 http://vaglog.pl/log_220467.html

Grupa 009,015 http://vaglog.pl/log_220472.html

Dynamiczne:

Grupa 001.003,004 http://vaglog.pl/log_220465.html

Grupa 008,010 http://vaglog.pl/log_220464.html

Grupa 011 http://vaglog.pl/log_220466.html

Opublikowano

Na podstawie logów szybka opinia, paliwo ok.

Silnik jest niedoładowany, później nastawnik też nie ma lekko.

Kierowałbym się wyłącznie w stronę turbiny i wysterowania, parametry zadane nastawnika są ok, ale jak jest fizycznie to już nikt nie powie, na pewno wysterowanie niewystarczające

Opublikowano

Wielkie dzięki,

Do kogo się udać i od czego zacząć. Szkoda, że ode mnie jest tak daleko do Gdańska:(

Opublikowano (edytowane)

Dopadło i mnie... zaledwie bar przy 2krpm

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...