pelonek1 Opublikowano 18 Lutego 2023 Opublikowano 18 Lutego 2023 (edytowane) Najlepiej to najlepiej tą całą ekologię (SAI) wyrzucić, będzie lżej oraz zrobi się więcej miejsca pod maską. Edytowane 18 Lutego 2023 przez pelonek1
Bruh_Bro Opublikowano 19 Października 2023 Opublikowano 19 Października 2023 Siemka, chciałem jechać na chipa, żeby uzyskać z B6 1.8T AVJ tą wymarzoną 2 przodu, na razie mam większe wtryski z saaba 2.3t, dp, ale na seryjnym pojedynczym intercoolerze średnio w to wierzę, że uda się uzyskać taki wynik, dlatego zamierzam założyć drugi prawy intercooler, wiadomo, że najlepszą opcją jest środkowy ic, ale jego koszt na razie za mną nie przemawia i chciałem dołożyć drugi prawy ic. Patrząc na cenę z bexa to już wole chyba dozbierać kasy i wziąć środkowy, ale czytałem na forum i jak dobrze rozumiem, po kilku przeróbkach podejdzie z 2.0tfsi lub 2.0tdi. Różnią się wydajnością od bexa? Jak dobrze rozumiem jeśli kupiłbym kompletny zestaw z 2.0tdi / 2.0tfsi to potrzebuje tylko łącznik i kawałek silikonu do dv, cienki wężyk od podciśnienia i to wszystko? Seryjna sprężarka z AVJ'a będzie trzymała te 200km?
przem8 Opublikowano 19 Października 2023 Opublikowano 19 Października 2023 50 minut temu, Bruh_Bro napisał(a): Seryjna sprężarka z AVJ'a będzie trzymała te 200km? Jak hamownia zawyży o 10-20KM to jak najbardziej
tass Opublikowano 19 Października 2023 Opublikowano 19 Października 2023 2 godziny temu, Bruh_Bro napisał(a): Siemka, chciałem jechać na chipa, żeby uzyskać z B6 1.8T AVJ tą wymarzoną 2 przodu, na razie mam większe wtryski z saaba 2.3t, dp, ale na seryjnym pojedynczym intercoolerze średnio w to wierzę, że uda się uzyskać taki wynik, dlatego zamierzam założyć drugi prawy intercooler, wiadomo, że najlepszą opcją jest środkowy ic, ale jego koszt na razie za mną nie przemawia i chciałem dołożyć drugi prawy ic. Patrząc na cenę z bexa to już wole chyba dozbierać kasy i wziąć środkowy, ale czytałem na forum i jak dobrze rozumiem, po kilku przeróbkach podejdzie z 2.0tfsi lub 2.0tdi. Różnią się wydajnością od bexa? Jak dobrze rozumiem jeśli kupiłbym kompletny zestaw z 2.0tdi / 2.0tfsi to potrzebuje tylko łącznik i kawałek silikonu do dv, cienki wężyk od podciśnienia i to wszystko? Seryjna sprężarka z AVJ'a będzie trzymała te 200km? Jest na forum opisane dokładnie co potrzeba do ic z 2.0tfsi, jak dobrze pamiętam potrzeba kolanko odpowiedniej średnicy, łącznik np. alu. i dobrze jak by miał wyjście na dv (trójnik) kawałek węża aby podłączyć dv i niezłe opaski zaciskowe.
Bruh_Bro Opublikowano 20 Października 2023 Opublikowano 20 Października 2023 13 godzin temu, przem8 napisał(a): Jak hamownia zawyży o 10-20KM to jak najbardziej Czyli trzeba zainwestować w min. w K03s? 11 godzin temu, tass napisał(a): Jest na forum opisane dokładnie co potrzeba do ic z 2.0tfsi, jak dobrze pamiętam potrzeba kolanko odpowiedniej średnicy, łącznik np. alu. i dobrze jak by miał wyjście na dv (trójnik) kawałek węża aby podłączyć dv i niezłe opaski zaciskowe. Właśnie szukałem i nie mogłem znaleźć tego, dałbyś link? Ogólnie lepiej na początku się przejechać na hamowanie, żeby zobaczyć ile KM wyciąga i czy trzyma serie i dopiero myśleć o chipie?
przem8 Opublikowano 20 Października 2023 Opublikowano 20 Października 2023 (edytowane) 6 minut temu, Bruh_Bro napisał(a): Czyli trzeba zainwestować w min. w K03s? Jak seryjna k03 jest zdrowa i silnik dobrze podaje w sprzyjających warunkach będzie ze 200, oczywiście na większych wtryskiwaczach i ic niz seryjne, ale to nie będzie powtarzalne. Jak nie celujesz w więcej jak 220 to k03s wystarczy. 6 minut temu, Bruh_Bro napisał(a): Ogólnie lepiej na początku się przejechać na hamowanie, żeby zobaczyć ile KM wyciąga i czy trzyma serie i dopiero myśleć o chipie? Logi więcej powiedzą niż hamownia. Edytowane 20 Października 2023 przez przem8
Bruh_Bro Opublikowano 20 Października 2023 Opublikowano 20 Października 2023 3 godziny temu, przem8 napisał(a): Jak seryjna k03 jest zdrowa i silnik dobrze podaje w sprzyjających warunkach będzie ze 200, oczywiście na większych wtryskiwaczach i ic niz seryjne, ale to nie będzie powtarzalne. Jak nie celujesz w więcej jak 220 to k03s wystarczy. Mocy nigdy za wiele, wiec w przyszłości na pewno bym chciał celować w większą moc, ale aktualnie chciałem celować w ~200 bo budżet ograniczony i myślałem, żeby jak coś to kupić K03s, ale szukając ich natknąłem się na coś takiego i w sumie nie wiem, czy jest sens interesowania się takimi ofertami https://www.olx.pl/d/oferta/turbina-turbosprezarka-turbo-vw-passat-audi-a4-hybryda-1-8t-320km-k03s-CID5-IDKhKQ4.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0 3 godziny temu, przem8 napisał(a): Logi więcej powiedzą niż hamownia. Nigdy logów dynamicznych nie robiłem. Które najlepiej zrobić? Mógłbyś zerknąć jeśli jest taka opcja?
przem8 Opublikowano 20 Października 2023 Opublikowano 20 Października 2023 9 minut temu, Bruh_Bro napisał(a): Nigdy logów dynamicznych nie robiłem. Które najlepiej zrobić? Mógłbyś zerknąć jeśli jest taka opcja? Jest podwieszony temat o diagnostyce 1.8t 10 minut temu, Bruh_Bro napisał(a): ~200 bo budżet ograniczony To zostań przy tym co masz. Dobra hybryda kosztuje od 2500 w górę.
tass Opublikowano 20 Października 2023 Opublikowano 20 Października 2023 4 godziny temu, Bruh_Bro napisał(a): Właśnie szukałem i nie mogłem znaleźć tego, dałbyś link? W dniu 7.05.2021 o 15:58, cysiek18 napisał(a): Jako że dużo osób pyta mnie o rozwiązanie związane DV to zrobię szybką aktualizację: Teraz troszkę to przebudowałem od czasu publikacji postu. Nie podobało mi się zagięcie rury od turbo do IC. Wcześniej musiałem jej użyć bo ma wejście na DV ale potem przemyślałem temat i wspawałem do aluminiowego łącznika króciec do podłączenia DV. Teraz to wygląda jak poniżej. TURBO - DOLNE POŁĄCZENIE IC => Ori rura 8E0145790N (2.0 tdi BRD) lub 8E0145790G (2.0 tfsi) GÓRNE POŁĄCZENIE IC - PAS PRZEDNI => Ori rura 8E0145708N (2.0 tdi BRD) lub 8E0145708K (2.0 tfsi) + aluminiowy trójnik 2x 54mm i 1x22mm do DV + kolanko silikonowe 54mm. 1
Bruh_Bro Opublikowano 20 Października 2023 Opublikowano 20 Października 2023 6 godzin temu, przem8 napisał(a): Jest podwieszony temat o diagnostyce 1.8t To zostań przy tym co masz. Dobra hybryda kosztuje od 2500 w górę. W sensie celuje na razie w moc ~200km Te logi wstawić tutaj, czy tam? Czyli mam zrobić logi dynamiczne: 002+033, 003+020, 115+118? Chciałem także sprawdzić działanie przepływomierza i do niego trzeba zrobić 002+033+115, ale lepiej robić chyba je parami tak jak napisałem wyżej tak? @tass dzięki bardzo
chrisx Opublikowano 16 Stycznia Opublikowano 16 Stycznia witajcie Poczytałem wasze posty ale nie znalazłem informacji gdzie znajduje się oryginalnie w bex pompa sai? ma ktoś może fotkę lub mógłby to napisać? Zastanawiam się nad dołożeniem prawego intercoolera ale chciałbym zostawić sai i zrobić to tak jak bexie. z góry dzięki
keczu Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia W dniu 16.01.2024 o 17:59, chrisx napisał(a): witajcie Poczytałem wasze posty ale nie znalazłem informacji gdzie znajduje się oryginalnie w bex pompa sai? ma ktoś może fotkę lub mógłby to napisać? Zastanawiam się nad dołożeniem prawego intercoolera ale chciałbym zostawić sai i zrobić to tak jak bexie. z góry dzięki SAI jest mocowane do bloku, na innym stelażu, w w/w miejscu jest opisane użycie dotychczasowych rurek do SAI, oryginalnie są inne, choć rozważ usunięcie tego wiatraczka, nie jest to skomplikowane [wszystko w temacie jest opisane], pozdrawiam
longer_xd Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Panowie, ktoś wie, czy da się równie łatwo zrobić podobnego moda w budzie B5? Przerabiał już ktoś ten temat? Silnik 1.8t AWT, który występował również w B6, ale jednak buda inna - wydaje mi się, że może być wyzwanie z mocowaniem IC, pewnie to z BEXa nie spasuje...
chrisx Opublikowano 30 Marca Opublikowano 30 Marca witam dołożyłem prawy intercooler z bexa ale nie mam węża do dv tego co idzie od tipa nie wiecie gdzie mozna coś takiego dorwać??? jeśli się nie mylę to numer 06B145712N.
pelonek1 Opublikowano 30 Marca Opublikowano 30 Marca 1 godzinę temu, chrisx napisał(a): gdzie mozna coś takiego dorwać OLX, OtoMoto, Allegro, ASO, różne sklepy motoryzacyjne.
chrisx Opublikowano 21 Kwietnia Opublikowano 21 Kwietnia Witajcie troszkę mi to zajęło ale wkońcu zakończyłem. po zamontowaniu dodatkowego coollera wszystko chodzi nie ma błędów. Dołożony prawy intercooler, pompa sai przeniesiona w miejsce jak w bex węże oryginalne z bex, wszystko prawie jak w oryginale :). Ale żeby mieć pewność że wszystko jest ok trzeba zrobić logi - czy dobrze myślę??
bazz2 Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca Pod zderzak sline do B6 idzie tylko prawa kierownica o numerach 8E0117336C czy jeszcze jakaś podpasuje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się