franc321 Opublikowano 12 Maja 2022 Opublikowano 12 Maja 2022 No właśnie po wymontowaniu reflektora osuszacza prawie nie widać, bo IC go zasłania. A nie mogę znalezc jak go najprościej zdemontować.
Homiczek Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 powiedzmy że da się wyciągnąć bez targania zderzaka, ale trzeba odkręcić imbusy/torxy od alu rury wychodzącej z icka Ogólnie syf kiła mogiła - doradzam zdjęcie zderzaka, bo wyjdzie końcowo szybciej i prościej Ja wsadziłem do diesla, ale że benzyna ma słabe doładowanie, to mi icka rozrywało. I skręcałem to linkami stalowymi albo kleiłem klejem do szyb, a i tak nie wytrzymywał... Także trochę razy się do tego dostawałem. Raz go wytargałem przez lampę, ale cieżkooo 1
franc321 Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 Ok, dzięki czyli najszybciej trzeba zdemontować zderzak i powinno się nieco rozjasnic co do jego demontażu
bazz2 Opublikowano 20 Czerwca 2022 Opublikowano 20 Czerwca 2022 Do b6 można założyć bez większej rzeźby ten z 2.0 tfsi albo 2.5tdi czy pozostaje szukać białego kruka jakim jest IC z bexa?
Mano4 Opublikowano 20 Czerwca 2022 Opublikowano 20 Czerwca 2022 Ja ma mam już w drugim BFB icek z 2.5 TDI ,oba bez zdejmowania zderzaka i bez kanału ale trochę gimnastyki jest:) no i działa.
Rzeznik533 Opublikowano 5 Lipca 2022 Opublikowano 5 Lipca 2022 W dniu 20.06.2022 o 18:58, bazz2 napisał: Do b6 można założyć bez większej rzeźby ten z 2.0 tfsi albo 2.5tdi czy pozostaje szukać białego kruka jakim jest IC z bexa? Jesli sie nie myle to 2.5tdi jest z 3 rurami wiec nie widze sensu sie z tym bawic najlepiej szukac z b7 2.0tdi 170ps 2.0tfsi i taki gdzies mam bo mialem kiedys zalozony i zostaje jeszcze z 3.0tdi wiekszy od reszty ale wyjscie ma lekko pod innym kątem niz reszta
Mano4 Opublikowano 8 Lipca 2022 Opublikowano 8 Lipca 2022 (edytowane) Kupujesz lewy z 2.5 tdi dwa kolanka i masz przeróbkę za 150 zl?A jeszcze kierownica powietrza to moze 200 Edytowane 8 Lipca 2022 przez Mano4 Błąd
keczu Opublikowano 12 Lipca 2022 Opublikowano 12 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 5.07.2022 o 14:44, Rzeznik533 napisał: Jesli sie nie myle to 2.5tdi jest z 3 rurami wiec nie widze sensu sie z tym bawic najlepiej szukac z b7 2.0tdi 170ps 2.0tfsi i taki gdzies mam bo mialem kiedys zalozony i zostaje jeszcze z 3.0tdi wiekszy od reszty ale wyjscie ma lekko pod innym kątem niz reszta Z 3.0 TDI ma inna średnicę węży - mniejszą, nie szedł bym ta drogą. Edytowane 12 Lipca 2022 przez keczu
Rzeznik533 Opublikowano 17 Lipca 2022 Opublikowano 17 Lipca 2022 W dniu 12.07.2022 o 14:34, keczu napisał: Z 3.0 TDI ma inna średnicę węży - mniejszą, nie szedł bym ta drogą. Nie mialem w reku tego z 3.0tdi ale wydaje mi sie to troche dziwne aby mial mniejsza srednice wejscia i wyjscia niz 2.0tdi. Tak czy inaczej najłatwiejsza opcja to 2.0tdi/2.0t a najlepsza opcja to centralny.
miko931 Opublikowano 18 Lipca 2022 Opublikowano 18 Lipca 2022 Sam zbieram już graty do zamontowania prawego w BFB i kupiłem już kierownice powietrza, IC z rurami, łape. Myślę tylko czy da rade zostawić pompe SAI bo narazie nie planuje wstawiać DP. I jeszcze wsumie pytanko mam, bo potrzebny jest tak łącznik który wchodzi między rurę od 2.0 tfsi a kolanko które też trzeba dokupić. Na fmic.pl znalazłem taki łącznik t-piece z króccem już pod DV. Czy będzie to spoko? Bo ktoś tam wcześniej robił przeróbkę że właśnie dospawał krociec do tego łącznika a wsumie po co jak można gotowiec kupić. Czy ktoś mnie pokieruje zanim zamówię?
pelonek1 Opublikowano 18 Lipca 2022 Opublikowano 18 Lipca 2022 (edytowane) 13 minut temu, miko931 napisał: Myślę tylko czy da rade zostawić pompe SAI bo narazie nie planuje wstawiać DP. Nie wejdzie, z drugiej strony to sam jeżdżę już około 65 k km z wyłączoną pompą SAI bez DP i katalizator żyje. Edytowane 18 Lipca 2022 przez pelonek1
tass Opublikowano 19 Lipca 2022 Opublikowano 19 Lipca 2022 Co prawda mam b6 i zestaw z 2.0tfsi, brak sai, wąż z tfsi przeciąłem dałem "FLANSZA DO ZAWORU BLOW OFF 2,25' 57mm/ 25mm" i połączyłem z turbo obciętym, dopasowanym kawałkiem z 1.8. Jak masz all graty z tfsi to potrzebny łącznik taki jak np. u mnie i kawałek silikonu do dv, cienki wężyk od podciśnienia do dv może zostać bez zmian, deko skróciłem aby się nie załamał.
miko931 Opublikowano 19 Lipca 2022 Opublikowano 19 Lipca 2022 5 godzin temu, tass napisał: Co prawda mam b6 i zestaw z 2.0tfsi, brak sai, wąż z tfsi przeciąłem dałem "FLANSZA DO ZAWORU BLOW OFF 2,25' 57mm/ 25mm" i połączyłem z turbo obciętym, dopasowanym kawałkiem z 1.8. Jak masz all graty z tfsi to potrzebny łącznik taki jak np. u mnie i kawałek silikonu do dv, cienki wężyk od podciśnienia do dv może zostać bez zmian, deko skróciłem aby się nie załamał. Czy może być ten łącznik z fmic.pl o którym mówiłem że jest odrazu z tym króccem pod DV? I jaki kawałek silikonu?
tass Opublikowano 19 Lipca 2022 Opublikowano 19 Lipca 2022 (edytowane) Tak, jeśli średnice są ok. Kupiłem rurę silikonową średnica 22m długości 10cm, (z 5cm powinno styknąć). edit. zapomniałem o kolanku silikonowym/ gumowym 90st 54mm, które też jest potrzebne Edytowane 19 Lipca 2022 przez tass
miko931 Opublikowano 19 Lipca 2022 Opublikowano 19 Lipca 2022 Godzinę temu, tass napisał: Tak, jeśli średnice są ok. Kupiłem rurę silikonową średnica 22m długości 10cm, (z 5cm powinno styknąć). edit. zapomniałem o kolanku silikonowym/ gumowym 90st 54mm, które też jest potrzebne Tak o kolanku wiem bo to w te kolanko się łącznik z króccem daje i łączy się z rurą od IC. A powiedz mi po co dokładnie ten silikon który to potrzebny z 10 cm? Do DV? Trzeba coś tam przerabiać? Bo widziałem na yt filmik z montażu Majster Garage że też tam dawał wąż całkiem inny od passata.
tass Opublikowano 19 Lipca 2022 Opublikowano 19 Lipca 2022 Ori dv siedzi w gumowym przewodzie, wstawiając ic z tfsi ten wąż idzie out i trzeba mięć wejście na dv, a że daje się łącznik (kwas/alu) dobrze mieć go właśnie z wyjściem do podłączenia dv. Dv jest plastik łącznik metal więc trzeba to czymś połączyć, poto te kilka cm. Nie ma wiele rzeźby tylko sai out i łączenie, docinanie węzy tfsi- bfb.
keczu Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 17.07.2022 o 19:57, Rzeznik533 napisał: Nie mialem w reku tego z 3.0tdi ale wydaje mi sie to troche dziwne aby mial mniejsza srednice wejscia i wyjscia niz 2.0tdi. Tak czy inaczej najłatwiejsza opcja to 2.0tdi/2.0t a najlepsza opcja to centralny. Walczyłem z tematem kilka lat temu, w 3.0 icki idą równolegle, nie szeregowo, I montowałem z 2.0 tfsi Edytowane 9 Sierpnia 2022 przez keczu
bazz2 Opublikowano 18 Lutego 2023 Opublikowano 18 Lutego 2023 (edytowane) Zna ktoś numery przewodu idącego od tipa do dv? Podczas montażu ic zauważyłem że ma jakieś nacięcie. Mogę go skrócić i ułożyć inaczej dv czy musi mieć taką długość a dv ma być położone tym okrągłym "kapslem" do góry? Edytowane 18 Lutego 2023 przez bazz2
BartoszSoldier Opublikowano 18 Lutego 2023 Opublikowano 18 Lutego 2023 1 godzinę temu, bazz2 napisał(a): Zna ktoś numery przewodu idącego od tipa do dv? Podczas montażu ic zauważyłem że ma jakieś nacięcie. Mogę go skrócić i ułożyć inaczej dv czy musi mieć taką długość a dv ma być położone tym okrągłym "kapslem" do góry? Nie ma znaczenia, możesz skrócić albo wymienić na inny o tej samej średnicy.
ArmiDali Opublikowano 18 Lutego 2023 Opublikowano 18 Lutego 2023 Zabieram się do montażu prawego intercoolera z BEX'a i mam już prawie wszystkie części. Niestety nie udało mi się upolować rury łączącej o oznaczeniu 06B 133 607 C (numer 15 na załączonym obrazku) w miejsce tej stosowanej w BFB o oznaczeniu 06B 133 607 N. Czy jest jakaś zasadnicza różnica między częściami o końcówce C i N? Czy bez tej rury czeka mnie szczególne rzeźbienie żeby wpasować części z BEX'a? Pytam, bo cena oryginału jest zdecydowanie zaporowa (466,94 zł).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się