Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z pompą paliwa - nowa wytrzymała tydzień.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie 2 tyg,temu padła pompa bez sygnałów ostrzegawczych na środku skrzyżowania zanim przeszło na zasilanie lpg.Też brałem pod uwagę kupno zamienika który podałeś w linku z allegro lecz kilka wymiarów mi się nie zgadzało ( średnica i długość). Kupiłem używkę za 150zł (nowa od 900zł) i jak na razie daje rade.

Opublikowano

pierwsze sprawdz czy nie ma syfu w zbiorniku ale jesli mechanik to zakladal to by widzial i odrazu wymien filtr paliwa

dwa to sprawdz jakie cisnienie jest na listwie gdy pompa jest podlaczona na krotko

trzy weze nie sa czasem gdzies zalamane czy cos przy swapie baku, przewody zasilania gdzies nie przyciete?

cztery sprawdz napiecie jakie idzie na pompe podczas jazdy

piec czy wezyki w baku sa dobrze podpiete powroty i tym podobne

ogolnie pompa musi chodzic caly czas nawet jak jezdzisz na gazie to jest smarowanie i chlodzenie i w chwili przelaczenia na bene musi byc paliwo pod cisnieniem.

Opublikowano (edytowane)

Teoretycznie gazownicy nie odcinają pompy paliwa, cały czas powinien być obieg. Nawet jeśli to odcinają zasilanie i pompa nie chodzi.

Dziwna sytuacja, jak wymieniłeś pompę i jeździłeś kilka dni na benzynie przed przejściem na gaz nie był mułowaty czy coś? Może zapchany filtr paliwa? Podpinałeś kompa sprawdzić błędy?

i tu jest blad. to co odcina pompe nazywa sie emulator pompy i koszt spory bo okolo 350-600 zł

gazownicy WABIAC klienta obnizaja cene montazu kosztem tego wlasnie emulatora. stad te roznice cenowe .

pompe idzie sprawdzic w sumie w latwy sposob czy pracuje na gazie.

druga sprawa jest taka ze gdy pompa pracuje wytwaza cisnienie ( i to spore ) by zasilic listwe wtryskowa. w momencie gdy auto chodzi na gazie byc moze to cisnienie wzrasta znacznie. tylko ze to sie dzieje po swapie na quattro a nie po dolozeniu gazu....

Tomasz, sprawdzaj przewody i pompe . tu bedzie pies pogrzebany...

Edytowane przez niestandardowy
Opublikowano

w tygodniu to ogarnę

Opublikowano

Pewnie zbiornikiem kable przycieli. Wyjmij i zobacz.

Opublikowano

kable czy przewody paliwowe ?

Opublikowano

Teoretycznie gazownicy nie odcinają pompy paliwa, cały czas powinien być obieg. Nawet jeśli to odcinają zasilanie i pompa nie chodzi.

Dziwna sytuacja, jak wymieniłeś pompę i jeździłeś kilka dni na benzynie przed przejściem na gaz nie był mułowaty czy coś? Może zapchany filtr paliwa? Podpinałeś kompa sprawdzić błędy?

i tu jest blad. to co odcina pompe nazywa sie emulator pompy i koszt spory bo okolo 350-600 zł

gazownicy WABIAC klienta obnizaja cene montazu kosztem tego wlasnie emulatora. stad te roznice cenowe .

pompe idzie sprawdzic w sumie w latwy sposob czy pracuje na gazie.

druga sprawa jest taka ze gdy pompa pracuje wytwaza cisnienie ( i to spore ) by zasilic listwe wtryskowa. w momencie gdy auto chodzi na gazie byc moze to cisnienie wzrasta znacznie. tylko ze to sie dzieje po swapie na quattro a nie po dolozeniu gazu....

Tomasz, sprawdzaj przewody i pompe . tu bedzie pies pogrzebany...

na wuja emulator pompy?

jakie ciśnienie wzrasta podczas pracy LPG skoro jest regulator ciś. paliwa i ciścienie będzie stałe w tym przypadku

szukaj przyczyny w przewodach paliwowych i sprawdz odpowietrzenie zbiornika

Opublikowano

Dokladnie wymien filtr paliwa bo to w nim jest regulator cisnienia, i z niego idzie powrot do baku, bajki o emulatorach i przekaznikach odcinajacych pompy, szkoda klawiatury...

Opublikowano

Teoretycznie gazownicy nie odcinają pompy paliwa, cały czas powinien być obieg. Nawet jeśli to odcinają zasilanie i pompa nie chodzi.

Dziwna sytuacja, jak wymieniłeś pompę i jeździłeś kilka dni na benzynie przed przejściem na gaz nie był mułowaty czy coś? Może zapchany filtr paliwa? Podpinałeś kompa sprawdzić błędy?

i tu jest blad. to co odcina pompe nazywa sie emulator pompy i koszt spory bo okolo 350-600 zł

gazownicy WABIAC klienta obnizaja cene montazu kosztem tego wlasnie emulatora. stad te roznice cenowe .

pompe idzie sprawdzic w sumie w latwy sposob czy pracuje na gazie.

druga sprawa jest taka ze gdy pompa pracuje wytwaza cisnienie ( i to spore ) by zasilic listwe wtryskowa. w momencie gdy auto chodzi na gazie byc moze to cisnienie wzrasta znacznie. tylko ze to sie dzieje po swapie na quattro a nie po dolozeniu gazu....

Tomasz, sprawdzaj przewody i pompe . tu bedzie pies pogrzebany...

na wuja emulator pompy?

jakie ciśnienie wzrasta podczas pracy LPG skoro jest regulator ciś. paliwa i ciścienie będzie stałe w tym przypadku

szukaj przyczyny w przewodach paliwowych i sprawdz odpowietrzenie zbiornika

czy ja mu kaze zakladac emulator?

nic do watku nie wniosles robisz balagan i na koniec dajesz porade ktora dalem post wyzej... :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

nstepnym razem zastanow sie moze nad jaka sensowna porada...

Dokladnie wymien filtr paliwa bo to w nim jest regulator cisnienia, i z niego idzie powrot do baku, bajki o emulatorach i przekaznikach odcinajacych pompy, szkoda klawiatury...

nstepny straznik, pisal slo wczesniej ze filtr wymienial pol roku wczesniej. jak juz poradz mu w pierwszej kolejnosci wyczyscic zbiornik a pozniej wymienic filtr. bo wymiana filtra znowu pomoze na tydzien bo jak syf w baku by byl to tak by zostal. :facepalm::facepalm::facepalm:

zastanawiam sie czasami dlaczego to polskie forum takie wlasnie jest....

Opublikowano

TY wniosłeś za to, bardzo wysokie ciśnienie paliwa 4b :grin:

i pokaż instalację gdzie w tych autach zakładają emulatory,odcinki pompy i inne brednie ?

Opublikowano

kolego zacytuj, czy ja gdzies tu pisalem o b. wysokim cisnieniu paliwa? O emulatorach baranie cytowalem Radeksc

przeciez pisalem ze stalo sie to po dolozeniu quattro a nie gazu...

Opublikowano

i tu jest blad. to co odcina pompe nazywa sie emulator pompy i koszt spory bo okolo 350-600 zł


gazownicy WABIAC klienta obnizaja cene montazu kosztem tego wlasnie emulatora. stad te roznice cenowe .



pompe idzie sprawdzic w sumie w latwy sposob czy pracuje na gazie.



druga sprawa jest taka ze gdy pompa pracuje wytwaza cisnienie ( i to spore ) by zasilic listwe wtryskowa. w momencie gdy auto chodzi na gazie byc moze to cisnienie wzrasta znacznie. tylko ze to sie dzieje po swapie na quattro a nie po dolozeniu gazu....


BARANIE


Opublikowano

i czego tu nie rozumiesz? pisalem wczesniej ze jak przewod paliwowy bedzie przytkany to cisnienie Ci nie wzrosnie?

czytales to co pisalem wczesniej czy od razu filozofie lapiesz mnie za slowka?

Opublikowano

Teoretycznie gazownicy nie odcinają pompy paliwa, cały czas powinien być obieg. Nawet jeśli to odcinają zasilanie i pompa nie chodzi.

Dziwna sytuacja, jak wymieniłeś pompę i jeździłeś kilka dni na benzynie przed przejściem na gaz nie był mułowaty czy coś? Może zapchany filtr paliwa? Podpinałeś kompa sprawdzić błędy?

i tu jest blad. to co odcina pompe nazywa sie emulator pompy i koszt spory bo okolo 350-600 zł

gazownicy WABIAC klienta obnizaja cene montazu kosztem tego wlasnie emulatora. stad te roznice cenowe .

pompe idzie sprawdzic w sumie w latwy sposob czy pracuje na gazie.

druga sprawa jest taka ze gdy pompa pracuje wytwaza cisnienie ( i to spore ) by zasilic listwe wtryskowa. w momencie gdy auto chodzi na gazie byc moze to cisnienie wzrasta znacznie. tylko ze to sie dzieje po swapie na quattro a nie po dolozeniu gazu....

Tomasz, sprawdzaj przewody i pompe . tu bedzie pies pogrzebany...

emulator to chyba jest do tego aby komputer oszukac a nie do wylaczania pompy, sam mialem przez chwile zapchany filtr oraz jeczaca pompe a wyciagajac bezpiecznik pompy pozbywalem sie problemu jeczenia, co do samego tematu to uwazam ze winny jest syf ktory albo juz znajduje sie w filtrze albo jeszcze cos go zostalo w baku albo instalacja elektryczna sprawdz jakie napiecie daje podczas pracy i czy robi to przez caly czas - miernik w lape i do roboty

odnosnie odpalania na gazie to jezeli silnik ma swoja temperature to nie robisz mu az takiej krzywdy natomiast zimny start nie jest wskazany jednak watpie ze po kilku razach cos sie zepsuje, wiadomo najlepiej pierwsze chwile na benie ale w tym przypadku nie panikowalbym zbytnio

Opublikowano

Koledzy spokój

Opublikowano
"W nowoczesnych samochodach wyposażonych w komputer pokładowy

,

wskazanie poziomu paliwa nie jest wyznaczane jedynie na podstawie pływaka

w zbiorniku.

Aktualny zapas paliwa wskazywany na desce rozdzielczej,

jest obliczany na podstawie przejechanego dystansu i warunków użytkowania.

Przy zasilaniu silnika gazem, komputer wciąż zmniejsza wskazanie poziomu paliwa,

wprowadzając kierowcę w błąd – sugeruje ubywanie paliwa ze zbiornika

i uniemożliwia poprawny odczyt jego poziomu.

Problem ten rozwiązuje emulator FLE-P

– przywraca prawidłowe wskazanie przy każdym uruchomieniu silnika."



Opublikowano (edytowane)

Kolego slo tak sobie czytam ze pol roku temu wymieniales filtr. Wtedy miales jeszcze oske, tak? Teraz masz quatzro. Wiesz ze filtry na oske oraz na quattro sa inne? Nie wiem czym sie roznia ale moze to jest jakis trop.

Powodzenia zycze!

Edytowane przez AB7
Opublikowano

a czym one mają się różnić ?

Opublikowano (edytowane)

Jak pisalem, nie wiem czym sie roznia, ale spojrz na strone np. MANNa. Oska i quattro maja dwa rozne indeksy...

Gdyby nie bylo zadnej roznicy to by nie prowadzili to pod roznych indeskach, proste nie?

Edytowane przez AB7
Opublikowano

Panowie jesli mogę dołączyć się do postu. Jest problem z zamontowaniem pompki Walbro gss341 w miejsce seryjnej do AVJa w sedanie? Ma ktos jakiś schemat demontażu pompki? Z góry dzięki bo nie chcę czegoś rozdupcyć ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...