Kazek 1.9 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Witam , Na poczatku tego wątku chciałbym przedstawić od poczatku sytuację mojej a4 b6 . Otóż kupiłem autko na tamtych wakacjach rozrząd był zrobiony i jakieś 9tyś tylko nalatane więc standardowo wymiana oleju i filtrów + klima . Zmiana klocków przód i tył płyny wiadomo żeby to miało ręce i nogi . Póżniej sie pojawiły problemy z klima silniczki + jeszcze coś więc zrobiłem to również i wszystko było git . Nastepnie furka już zaczynała sie psuć olej zaczął znikać turbo jakoś dziwnie szybko się zmeczyło dodatkowo płyn chłodniczy zaczął uciekać przez zbiorniczek wyrównawczy za ciula nie mogłem dojść co jest nie tak ale jak nim nie goniłem to jako tako się trzymało to kupy . Przyszedł marzec mysle wiosna trzeba zrobić remont i coś z tym uciekającym płynem bo temp ciągle wywalał więc myśle ciul mam 3 klocki styknie ewenualnie niewiele więcej doleci do tego doszedł zakup boku do przodu i malowania zderzaka niestety kobieta przeciągła mi po ścianie ale cóż nie zabije odwdzieczyła sie wiadome jak mysle sobie przeboleje jakoś to będzie . Więc zabieramy sie do roboty i daje na warsztat . Wymiany / naprawy : - bok , naprawa zderzaka ( bok dostarczony ) ale do malowania 2 elementy i tak - turbo regeneracja - ściągnięcie głowicy (planowanie, nowa uszczelka ) - rozrząd ( filtry wszystkie , oleje , płyny ) full -wymiana amorów przód z schaksa sportowe - wymiana ślizgów lamp + dokładki na progi -wymiana stabilizatora + łączniki przód Niby nic szczególnego ale co się okazało : - turbo ( urwane skrzydełka) - głowica planowanie + wymiana gniazd - wąż od chłodzenia dużego obiegu ściśnięty (przegiety ) stąd ta temp. - panewki do wymiany - pierścienie do wymiany - jakieś gumeczki nie pamietam od czego to wszystko na tel mówione - pompa wody uj***ny wirnik stanął w sam raz jak wjechał na warsztat uff cud że nie podczas drogi Jestem ciekawy jak tam wtryski tego się najbardziej obawiam i narazie nie chce ich robić bo kasy to już dawno nie mam Co jeszcze według was można się spodziewać po tym wszystkim ? coś jeszcze pasuje wymienić bo jak juz kurde lece z koksem to na całego .. gdybym wiedział że tak to wszystko wyjdzie to wolałbym cały silnik kupić Ogólnie po dzisiejszym podliczeniu na oko to łącznie z gumiakami R18 które kupiłem na lato za 9 stów wyszło mi z remontem 7300 zł kur.... ile można pakowac to jest już kres moich nerwów . W**** się w mine jednym słowem na własne życzenie a wszystko przez ten wąż chłodzenia który jakiś baran przycisnął i filtry nie zmieniane jak można tak auto katowac . A ty się bujaj i płacz TRAGEDIA :facepalm: :facepalm: Jak macie jakieś sugestię to prosze o pomoc w doradzeniu co mogę jeszcze zrobić żeby miec wkońcu spokój z wydatkami na dłużej .. Czeka mnie wizyta chyba w banku bo moje konta wyczyszczone do dna Jeżeli dałem nie w tym dziale prosze o przeniesienie . Dzięki panowie
SA1YAN Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 No niezły egzemplarz trafiłeś nic tylko współczuć od czasu kiedy kupiłem moją a4 b5 jakieś pół roku narazie wymieniowe wszystkie wachacze i końcówki drążków uszczelka pod głowice i klawiatura no i rozrząd
Kazek 1.9 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 Na blacie 230tyś ale ja obstawiam 400 błąd karygodny bo nie sprawdziłem przez polecenie zioma i teraz wpadłem jak śliwka w kompot juz taniej mi by wyszedł inny silnik ale tez nie wiadomo co bym trafił . Trudno trzeba robic tylko się o wtryski boję teraz ale puki co raczej zostaną takie jakie są .. Na spocie jak zrobię fure to może ktoś sprawdzi na vagu mam nadzieje że się nie przeraże Jakieś sugestie odnośnie dalszych wymian żeby to miało ręce i nogi macie panowie ?
Kazek 1.9 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 OOoo własnie to też zrobię bo przegląd się zbliża wielkimi krokami i do tego zbierzność trzeba ustawić .. kurcze zapomniałem hehe Dzięki za przypomnienie kolego jak myślisz po tym zabiegu prócz tych wtrysków będę mógł na chwile odsapnąć od auta czy radzisz szybką regenerację wtrysków ?
Lukasz_200616 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) o kolego witaj w klubie a już myślałem że tylko ja mam takiego wała, z drugiej strony patrząc zazdroszczę troszkę kolegą co nie mają bladego pojęcia że coś się dzieje i jeżdżą tak przez dobre kilka lat nie wkładając ani grosza a ja przewrażliwiony już 4,5k wsadziłem Edytowane 18 Marca 2015 przez Lukasz_200616
trepek Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Zabierałeś się do remontu mając 3 tys? I jeszcze odstawiając samochód do warsztatu? Optymista ;-) Rzeczą świętą jest po kupnie samochodu wymiana rozrządu, olejów, filtrów. Druga rzecz - albo samemu robimy albo u kogoś zaufanego bo już tyle aut po fachmanach widziałem, że szkoda mówić, mówią że coś robili a jedynie pieniądze biorę za nie robienie niczego. Właśnie trafiłeś na taki samochód po fachmanach ale sprzedający był takim niechlujem. Zrób samochód i jeździj dalej, przynajmniej wiesz co masz ;-) Podczas montażu turbiny zalej ją olejem.
Kazek 1.9 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 Panowie ja mam o tyle dobrze że to wszystko po rodzinie jest brat wujaszka sie zajmuje tego typu akcjami i on tym operuje pod nadzorem wujka więc nie będzie tragedi za robotę jakoś sie dogada .. 3 tysie myślałem że wyjdzie z rozrządem i głowica tylko reszta mnie wykańcza panowie co chwile coś teraz turbo poleciało a zaraz sie okaże że cały silnik będe miał wymieniony masakra jakaś ale jak zrobie to przynajmniej będę miał na długo i już zaden pederasta nie spierdzieli tego auta .. dla mnie jest jedynie chore to że sprzedawca nic nie mówił że są problemy z chłodzeniem jakby pow to szybciej bym to ogarnął może takich szkód by nie było a tak jebło na całego .. trudno trzeba zadbać o to co sie ma .. Lukasz_200616 widzisz kolego teraz trzeba poprawiać za kogoś i jakoś przełamać się żeby nie myśleć ile na takie manewry poszło siana .jak zrobie fure to wystawie foto rachunku i faktur . Na dodatek szybciej zakupiony rozrząd , filtry , amory , ślizgi , uszczelka pod głowice , stabilizator komplet , olej , bok prawa strona także trochę części było reszta najbardziej kosztowna została i przyszła teraz tylko się modlić o w miarę niską cene za wszystko . Ogólnie teraz będę miał motor gites tylko kieszeń podartą hehe trudno zamawiam na kwiecień przy spocie diagnoze przebiegu i ewentualne nastawy A teraz ide chlapnąć coś na osłodę
lc Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Na blacie 230tyś ale ja obstawiam 400 błąd karygodny bo nie sprawdziłem przez polecenie zioma i teraz wpadłem jak śliwka w kompot juz taniej mi by wyszedł inny silnik ale tez nie wiadomo co bym trafił . Trudno trzeba robic tylko się o wtryski boję teraz ale puki co raczej zostaną takie jakie są .. Na spocie jak zrobię fure to może ktoś sprawdzi na vagu mam nadzieje że się nie przeraże Jakieś sugestie odnośnie dalszych wymian żeby to miało ręce i nogi macie panowie ? Samo 400 tys km to nie problem, a wyłącznie to co i jak było robione przy samochodzie (jak wynika z pierwszego wpisu). Sam mam 384 tys i dolegliwości silnika mogą wynikać w większości wyłącznie z niewłaściwego "serwisowania" jednostki napędowej.
jospethe Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Trafiłeś na niezłego paździerza. Trzeba było go dawno sprzedać i kupić coś na chodzie a nie pakować tysiące, których i tak nie odzyskasz
Kazek 1.9 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 Kolego Jospethe sprzedać powiadasz łatwo powiedziec na dzisiejszym rynku każdy szuka dobrej jednoski .. to że nie odzyskam kasy to wiadome ale przynajmniej przy sprzedarzy nastepca będzie wiedział co było robione na jakich częściach i wogóle myśle że doceni również zapał i serce bo takich ludzi jak my którzy kochają swoje maszyny i próbują dać im życie na dłużej jeest mało ! każdy kombinuje wiadomo ja nie z tych niestety lubie swoją audice i dam jej ostatni grosz byle mi później dawała to co ma w sobie najlepsze .. Poprzednik nie dbał widocznie marka AUDI nie dla niego nie wie co to być fanatykiem więc niech się przesiądzie sie na SMARTA i jeździ jak cieć malinowy !! Ja w nią wpakuje kase ale szybko nie oddam a jeszcze bede odkładał żeby była lepsza .. Jak nie potrafi ktoś docenić swojego samochodu to niewiem po jakiego grzyba go kupował tyle ..
trepek Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Trafiłeś na niezłego paździerza. Trzeba było go dawno sprzedać i kupić coś na chodzie a nie pakować tysiące, których i tak nie odzyskasz Sprzedać po kosztach, dołożyć się i kupić również niewiadomo co? Bezsens i podwójna strata pieniędzy.
Lukasz_200616 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Trafiłeś na niezłego paździerza. Trzeba było go dawno sprzedać i kupić coś na chodzie a nie pakować tysiące, których i tak nie odzyskasz Sprzedać po kosztach, dołożyć się i kupić również niewiadomo co? Bezsens i podwójna strata pieniędzy. Kazek 1.9 dobrze prawi, polać mu
kkam Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Jak już robisz remont głowicy to sprawdź w jakim stanie jest wałek rozrządu(czy są widoczne fazki, czy może juz wytarte.) Warto wymienić uszczelnienia na pompkach. dodatkowo za jedną robotą sprawdź alternator, może już czas na wymiane łożysk.
Onkel Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Tez dlatego kupując takie auto najlepiej wybrać się z kimś kto podłącza kompa, wcześniej poprosić o VIN i sprawdzić jak wyglądała sytuacja. Chwała Ci za to ze nie piszesz "kup audi mówili, zapomnisz o naprawach mowili" jak się dobrze obejrzy to raczej nie ma niespodzianek choć nikt w silniku nie siedzi i przez moment zakupu wszystkiego się nie sprawdzi. Wysłane z G2
Kazek 1.9 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 Wałek rozrządu tez zmieniony tylko wtryski zostały do zrobienia narazie brak pieniążka niestety i tak już poleciałem po bandzie zrobiłem w cholerke więc jakoś przeżyje i zrobię za miecha bądz dwa .. myslałem nad sprzedażą szybciej ale żal mi było tak mi sie ten samochód podoba że nie ma bata nie oddam go za szybko .. teraz przynajmniej bede wiedział co mam pod maską Pany jednym słowem stawiam flaszkę ee no jedną mało 4 na zlocie ogólnopolskim mysle że juz dojade odpicowaną furką mialem jechac na Bukowine ale widzicie co sie dzieje dopiero w srode odbieram fure jeszcze małe dopracowanie z wydechami robie Teraz tylko dotarcie mnie czeka ale i tak szybko mi nie wolno śmigać 20 ptk juz na koncie 2x 500zł i 2x 10ptk masakra tylko wiosne się poczuło hehe
dziaba5 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Wałek rozrządu tez zmieniony tylko wtryski zostały do zrobienia narazie brak pieniążka niestety i tak już poleciałem po bandzie zrobiłem w cholerke więc jakoś przeżyje i zrobię za miecha bądz dwa .. myslałem nad sprzedażą szybciej ale żal mi było tak mi sie ten samochód podoba że nie ma bata nie oddam go za szybko .. teraz przynajmniej bede wiedział co mam pod maską Pany jednym słowem stawiam flaszkę ee no jedną mało 4 na zlocie ogólnopolskim mysle że juz dojade odpicowaną furką mialem jechac na Bukowine ale widzicie co sie dzieje dopiero w srode odbieram fure jeszcze małe dopracowanie z wydechami robie Teraz tylko dotarcie mnie czeka ale i tak szybko mi nie wolno śmigać 20 ptk juz na koncie 2x 500zł i 2x 10ptk masakra tylko wiosne się poczuło hehe Mozna wiedziec jakiej firmy walek kupiles i czemu go wymieniales miales objawy "dudnienia" czy jeszcze jakies inne ???
Kazek 1.9 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 Był scharowany na maxa dlatego wymiana poszla myśle nie bede zostawiał kapitalka to kapitalka... dudnienie może hmm delikatnie odczuwalne było prawie znikome jak masz posznitowane to słychać kosmicznie widziałem takie cuda już i przekonałem sie że w moim przypadku tez może być nieciekawie więc wymiana .. dopieszczam motor bo chce tym juz pojeździć trochę .. a u ciebie co sie dzieje ? Szczerze nie pamiętam firmy za tydzień ci powiem bo wszystkie papiery mam u mechaniora .. Tak jak powyżej kolega kkam napisał były frazki wytarte na maxa
dziaba5 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Był scharowany na maxa dlatego wymiana poszla myśle nie bede zostawiał kapitalka to kapitalka... dudnienie może hmm delikatnie odczuwalne było prawie znikome jak masz posznitowane to słychać kosmicznie widziałem takie cuda już i przekonałem sie że w moim przypadku tez może być nieciekawie więc wymiana .. dopieszczam motor bo chce tym juz pojeździć trochę .. a u ciebie co sie dzieje ? Szczerze nie pamiętam firmy za tydzień ci powiem bo wszystkie papiery mam u mechaniora .. Tak jak powyżej kolega kkam napisał były frazki wytarte na maxa Pytam o firme bo na przyszlosc chce znac opinie dotyczaca walkow bo wiadomo najlepiej ori ale cena:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się