Ivanek Opublikowano 11 Lipca 2022 Opublikowano 11 Lipca 2022 56 minut temu, mravel napisał: Nie wiem jeszcze. Roznica to 600 pln miedzy moje do regeneracji a zregenerowane. Generalnie to wymiana wtryskow to dosc ryzykowna zabawa wg mnie i musze pogadac o tym ze swoim mechanikiem Dlatego nie chce swoich ruszać póki dobre
K4rol81 Opublikowano 13 Lipca 2022 Opublikowano 13 Lipca 2022 W dniu 11.07.2022 o 13:42, mravel napisał: Nie wiem jeszcze. Roznica to 600 pln miedzy moje do regeneracji a zregenerowane. Generalnie to wymiana wtryskow to dosc ryzykowna zabawa wg mnie i musze pogadac o tym ze swoim mechanikiem A co może być ryzykownego w tym ?? ja robiłem sam garaży w bloku , odpowiednie klucze, czujnik zegarowy i do ogarnięcia
mravel Opublikowano 14 Lipca 2022 Autor Opublikowano 14 Lipca 2022 @K4rol81wlasnie chodzi o ustawienie tego. Zobaczymy.
K4rol81 Opublikowano 14 Lipca 2022 Opublikowano 14 Lipca 2022 12 godzin temu, mravel napisał: @K4rol81wlasnie chodzi o ustawienie tego. Zobaczymy. Z dobrą instrukcją i czujnikiem zegarowym żaden problem ?? 1
mravel Opublikowano 18 Lipca 2022 Autor Opublikowano 18 Lipca 2022 (edytowane) Dwumas wyjety i ma luzy wiec wymiana, ale zwroccie uwage na sprzeglo - tak sie jezdzi ?, od wymiany ponad 200kkm. Czy do wysprzeglika dostane sama gumke z ost zdjecia? Edytowane 18 Lipca 2022 przez mravel
mravel Opublikowano 18 Lipca 2022 Autor Opublikowano 18 Lipca 2022 Wtryski wymienie przy innej okazji (koszty). Musze zamowic skrzynie JWS i zobacze ile zostawie u Radzikowskiego
george Opublikowano 18 Lipca 2022 Opublikowano 18 Lipca 2022 7 godzin temu, mravel napisał: Musze zamowic skrzynie JWS i zobacze ile zostawie u Radzikowskiego W ile Nm celujesz, że chcesz iść w kevlar?
mravel Opublikowano 18 Lipca 2022 Autor Opublikowano 18 Lipca 2022 (edytowane) Gdy zrobie wtryski to celem jest nie mniej niz 240KM i 460Nm. Oryginał wytrzymuje do 420Nm. EDIT wiedza bezużyteczna, może komuś się przyda 1. Koszt obicia tarczy sprzęgła kevlarem to ok 200 zł. Nie ma sensu kupować nowej tarczy sprzęgła. Niestety jest ryzyko, że docisk nie dźwignie momentu w który celuje. Jedyne rozwiązanie to docisk Sachs Performance. Koszt za docisk to ok 1500 zł. Docisk powinien wytrzymać do ok 500Nm. Powyżej trzeba go wzmocnić. Nie da się wzmocnić innego docisku niż Sachs Performance bowiem jest on bez samoregulatora i jest nitowany. 2. nie da rady kupić samej gumy osłony wysprzęglika. Trzeba kupić cały wysprzęglik. Sachs to ok 143 zł. 3. tarcza sprzęgła obita kevlarem jest INNA dla ori docisku i inna dla docisku Sachs Performance. Zastosowanie tarczy kevlarowej pod ori docisk powoduje, ze sprzeglo nie wysprzegla i nie wrzucisz / zrzucisz biegu. 4. przyszla skrzynia JWS. Po znakach wyglada ze jest z 2009 r. jak pisal sprzedawca. Olej jak nowy ale i tak poszla wymiana na Ravenol. Gdyby nie pkt 3 to auto juz lataloby po drogach. Edytowane 9 Lutego 2023 przez mravel
mravel Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2022 (edytowane) W koncu sprzeglo dziala jak nalezy. Sportowe graty powoduja bol lydki w korkach od pedalu ale warto bylo. Na 5tym 180, na 6stym 250 Edytowane 9 Lutego 2023 przez mravel
Ivanek Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Opublikowano 4 Sierpnia 2022 (edytowane) Kolega mi pisał że da się, trzeba wbić bieg na zgaszonym. Dużo materiału na tarczy, lekkie przypalenie i jeździ. Edytowane 8 Sierpnia 2022 przez Ivanek
mravel Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Z kevlarem ni chu ja nie wypali. Jest problem - po dluzszej jezdzie miedzy 160-180 turbo szura. Wszystko piekne i eleganckie. Nie wiem czy jest gdzies nieszczelnosc (jak juz to na IC) czy jakims niewyobrazalnym cudem nie wyrabia smarowanie gdy turbo jest obciazone? Auto dziala jak nalezy i idzie jak nalezy tylko szuranie sie pojawilo plus dzwiek przy wciskaniu i puszczaniu sprzegla
Ivanek Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Dobre przypalenie sprzęgła rozwiązuje problem, po wrzuceniu kevlaru trzeba dać kobiecie/narzeczonej/żonie/kochance się przejechać i zara będzie kleić 1
mravel Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2022 12 godzin temu, Ivanek napisał: Dobre przypalenie sprzęgła rozwiązuje problem, po wrzuceniu kevlaru trzeba dać kobiecie/narzeczonej/żonie/kochance się przejechać i zara będzie kleić Hej Tak jak pisalem w tym wypadku nie zadziala ten patent z uwagi na docisk Sachs Performance. pozdro wielkie z Albanii zmiana skrzyni na JWS zmniejszyla spalanie w trasie o ok 1l/100km. Obecnie zaladowane auto plus predkosci autostradowe to ok 6l/100km. Wczesniej u mnie 7l. Jeden z lepszych modow, nie trzeba tyle wahlowac wajcha od dzwigni zmiany biegow.
staniek Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Widzę, że nie zmarzniecie tam Miłego wypoczynku. 1
mravel Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Jestem po urlopie i nalocie ok 5k km. Podziele sie przemysleniami 1. tylko big turbo - auto ma moc przy predkosciach autostradowych. Nie scigam sie na swiatlach. 2. kupuj dobre, markowe czesci, rob sam lub miej zaufanego mechanika. Auto Cie nie zawiedzie. 3. jeden z lepszych modow to duze heble plus dluga skrzynia. Na zachodnich autobanach latanie jest przyjemnoscia. Wyprzedzanie w przedziale 120-~ to bajka. 4. rob okresowy przeglad nadkoli i czysc liscie oraz zebrany piasek. Dluzej nacieszysz sie gruzem bez rudej szmaty. 2
Ivanek Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 11 minut temu, mravel napisał: 3. jeden z lepszych modow to duze heble plus dluga skrzynia. 320/288 są już dość przyjemne względem 288/245 Niestety mam jedną chyba z krótszych skrzyń : HCF jak dobrze kojarzę. 3000 obrotów 6. bieg i 160kmh :/
Langista Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 48 minut temu, Ivanek napisał: 320/288 są już dość przyjemne względem 288/245 Niestety mam jedną chyba z krótszych skrzyń : HCF jak dobrze kojarzę. 3000 obrotów 6. bieg i 160kmh :/ Co Ty wiesz o krótkiej skrzyni u mnie przy 3k obrotów mam 110 km/h
Ivanek Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 23 minuty temu, Langista napisał: Co Ty wiesz o krótkiej skrzyni u mnie przy 3k obrotów mam 110 km/h Tyle że Ty zakręcisz go do ponad 6000, ja do 4500
Langista Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 12 minut temu, Ivanek napisał: Tyle że Ty zakręcisz go do ponad 6000, ja do 4500 Przy 4500 mam tyle, co Ty przy 3000 Jak vmax sprawdzałem to przy 6000 było licznikowe 210 ale wg GPS 198..
Ivanek Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Mi skrzynia kończy na 225 licznikowe. 2000 obrotów mam stówkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się