Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
56 minut temu, mravel napisał:

Nie wiem jeszcze. Roznica to 600 pln miedzy moje do regeneracji a zregenerowane. Generalnie to wymiana wtryskow to dosc ryzykowna zabawa wg mnie i musze pogadac o tym ze swoim mechanikiem

Dlatego nie chce swoich ruszać póki dobre

Opublikowano
W dniu 11.07.2022 o 13:42, mravel napisał:

Nie wiem jeszcze. Roznica to 600 pln miedzy moje do regeneracji a zregenerowane. Generalnie to wymiana wtryskow to dosc ryzykowna zabawa wg mnie i musze pogadac o tym ze swoim mechanikiem

A co może  być ryzykownego w tym ?? ja robiłem sam garaży w bloku , odpowiednie klucze, czujnik zegarowy i do ogarnięcia :D

Opublikowano

@K4rol81wlasnie chodzi o ustawienie tego. Zobaczymy. 

Opublikowano
12 godzin temu, mravel napisał:

@K4rol81wlasnie chodzi o ustawienie tego. Zobaczymy. 

Z dobrą instrukcją i czujnikiem zegarowym żaden problem ??

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Dwumas wyjety i ma luzy wiec wymiana, ale zwroccie uwage na sprzeglo - tak sie jezdzi ?, od wymiany ponad 200kkm. Czy do wysprzeglika dostane sama gumke z ost zdjecia?

80C0A8FD-9DFD-4994-9518-5E7638C9EAA7.jpeg

DF668B9A-9F64-4C2C-8D62-F9E1CE172F91.jpeg

83556069-7F48-4B39-B723-3A4A2680CD1B.jpeg

72D36D93-4794-49D5-80A0-198FA847C637.jpeg

DDD2AF2F-D362-4693-AA9A-3B55DC027B7C.jpeg

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Wtryski wymienie przy innej okazji (koszty). Musze zamowic skrzynie JWS i zobacze ile zostawie u Radzikowskiego

Opublikowano
7 godzin temu, mravel napisał:

Musze zamowic skrzynie JWS i zobacze ile zostawie u Radzikowskiego

W ile Nm celujesz, że chcesz iść w kevlar?

Opublikowano (edytowane)

Gdy zrobie wtryski to celem jest nie mniej niz 240KM i 460Nm. Oryginał wytrzymuje do 420Nm.

EDIT wiedza bezużyteczna, może komuś się przyda

1. Koszt obicia tarczy sprzęgła kevlarem to ok 200 zł. Nie ma sensu kupować nowej tarczy sprzęgła. Niestety jest ryzyko, że docisk nie dźwignie momentu w który celuje. Jedyne rozwiązanie to docisk Sachs Performance. Koszt za docisk to ok 1500 zł. Docisk powinien wytrzymać do ok 500Nm. Powyżej trzeba go wzmocnić. Nie da się wzmocnić innego docisku niż Sachs Performance bowiem jest on bez samoregulatora i jest nitowany. 

2. nie da rady kupić samej gumy osłony wysprzęglika. Trzeba kupić cały wysprzęglik. Sachs to ok 143 zł. 
3. tarcza sprzęgła obita kevlarem jest INNA dla ori docisku i inna dla docisku Sachs Performance. Zastosowanie tarczy kevlarowej pod ori docisk powoduje, ze sprzeglo nie wysprzegla i nie wrzucisz / zrzucisz biegu. 

4. przyszla skrzynia JWS. Po znakach wyglada ze jest z 2009 r. jak pisal sprzedawca. Olej jak nowy ale i tak poszla wymiana na Ravenol. Gdyby nie pkt 3 to auto juz lataloby po drogach.

 

 

Edytowane przez mravel
Opublikowano (edytowane)

W koncu sprzeglo dziala jak nalezy. Sportowe graty powoduja bol lydki w korkach od pedalu ale warto bylo.
Na 5tym 180, na 6stym 250

 

CB6B9492-9516-4715-A967-EEC4444B43F4.jpeg

C2F4252C-D3BC-4AF3-8305-50E940595460.jpeg

E2AF3314-402B-4BA3-9719-864752C00F8E.jpeg

Edytowane przez mravel
Opublikowano (edytowane)

Kolega mi pisał że da się, trzeba wbić bieg na zgaszonym. Dużo materiału na tarczy, lekkie przypalenie i jeździ. 

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

Z kevlarem ni chu ja nie wypali. 

Jest problem - po dluzszej jezdzie miedzy 160-180 turbo szura. Wszystko piekne i eleganckie. Nie wiem czy jest gdzies nieszczelnosc (jak juz to na IC) czy jakims niewyobrazalnym cudem nie wyrabia smarowanie gdy turbo jest obciazone? Auto dziala jak nalezy i idzie jak nalezy tylko szuranie sie pojawilo plus dzwiek przy wciskaniu i puszczaniu sprzegla

Opublikowano

Dobre przypalenie sprzęgła rozwiązuje problem, po wrzuceniu kevlaru trzeba dać kobiecie/narzeczonej/żonie/kochance się przejechać i zara będzie kleić 

  • Haha 1
Opublikowano
12 godzin temu, Ivanek napisał:

Dobre przypalenie sprzęgła rozwiązuje problem, po wrzuceniu kevlaru trzeba dać kobiecie/narzeczonej/żonie/kochance się przejechać i zara będzie kleić 

Hej Tak jak pisalem w tym wypadku nie zadziala ten patent z uwagi na docisk Sachs Performance. 

pozdro wielkie z Albanii :)

zmiana skrzyni na JWS zmniejszyla spalanie w trasie o ok 1l/100km. Obecnie zaladowane auto plus predkosci autostradowe to ok 6l/100km. Wczesniej u mnie 7l. Jeden z lepszych modow, nie trzeba tyle wahlowac wajcha od dzwigni zmiany biegow. 
 

F71B56A9-6A9B-4691-B584-582B806546E5.jpeg

EC0F4730-B2BE-4C83-873E-CACE93457CE8.jpeg

Opublikowano

Widzę, że nie zmarzniecie tam ;)

Miłego wypoczynku.

  • Haha 1
Opublikowano

Jestem po urlopie i nalocie ok 5k km. Podziele sie przemysleniami

1. tylko big turbo - auto ma moc przy predkosciach autostradowych. Nie scigam sie na swiatlach.

2. kupuj dobre, markowe czesci, rob sam lub miej zaufanego mechanika. Auto Cie nie zawiedzie.

3. jeden z lepszych modow to duze heble plus dluga skrzynia. Na zachodnich autobanach latanie jest przyjemnoscia. Wyprzedzanie w przedziale 120-~ to bajka.

4. rob okresowy przeglad nadkoli i czysc liscie oraz zebrany piasek. Dluzej nacieszysz sie gruzem bez rudej szmaty.

 

  • Lubię to 2
Opublikowano
11 minut temu, mravel napisał:

3. jeden z lepszych modow to duze heble plus dluga skrzynia. 

 

320/288 są już dość przyjemne względem 288/245 

Niestety mam jedną chyba z krótszych skrzyń : HCF jak dobrze kojarzę. 

3000 obrotów 6. bieg i 160kmh :/

Opublikowano
48 minut temu, Ivanek napisał:

320/288 są już dość przyjemne względem 288/245 

Niestety mam jedną chyba z krótszych skrzyń : HCF jak dobrze kojarzę. 

3000 obrotów 6. bieg i 160kmh :/

Co Ty wiesz o krótkiej skrzyni :grin: u mnie przy 3k obrotów mam 110 km/h :doh:

Opublikowano
23 minuty temu, Langista napisał:

Co Ty wiesz o krótkiej skrzyni :grin: u mnie przy 3k obrotów mam 110 km/h :doh:

Tyle że Ty zakręcisz go do ponad 6000, ja do 4500 :)

Opublikowano
12 minut temu, Ivanek napisał:

Tyle że Ty zakręcisz go do ponad 6000, ja do 4500 :)

Przy 4500 mam tyle, co Ty przy 3000 :lol: Jak vmax sprawdzałem to przy 6000 było licznikowe 210 ale wg GPS 198..

Opublikowano

Mi skrzynia kończy na 225 licznikowe. 

2000 obrotów mam stówkę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...