george Opublikowano 21 Października 2022 Opublikowano 21 Października 2022 14 minut temu, mravel napisał: grzebane przy TFSI Chyba nie chce juz diesla ? B7 2,0?
Langista Opublikowano 21 Października 2022 Opublikowano 21 Października 2022 21 minut temu, mravel napisał: Zona sie ze mnie smieje ze kupilem czerwone kapsle BBS ? wydaje mi sie ze cos tam jednak pasuja do rolki i auta. Zdjecie z garazu, grzebane przy TFSI Chyba nie chce juz diesla ? Fajny smaczek według mnie 1
mravel Opublikowano 21 Października 2022 Autor Opublikowano 21 Października 2022 (edytowane) @georgeta a5 w cabrio co jest na jednym ze zdjec powyzej Edytowane 21 Października 2022 przez mravel
george Opublikowano 21 Października 2022 Opublikowano 21 Października 2022 Nie skojarzyłem tego z autem powyżej.
Rob@k Opublikowano 22 Października 2022 Opublikowano 22 Października 2022 Czerwone kapselki fajnie komponują z zaciskami. Ja w swoich mam pomalowane znaczki audi. 1
mravel Opublikowano 26 Października 2022 Autor Opublikowano 26 Października 2022 Wracamy do TPMS -> codowanie Jest sobie takie cos Audi A4 (8E) Tire Pressure Monitoring - Ross-Tech Wiki Coding 0?xxxxx: Data Carrier 0 = 1 Antenna @ 433 MHz (PR-7K7) 1 = 1 Antenna @ 315 MHz (PR-7K8) 0x?xxxx: Type 0 = Rest of World (RoW) 4 = USA +1 = Emergency Mode (Run Flat Tires) +2 = Extra Load 0xx?xxx: Front Axle (Part Loaded) I 1 = 1.x bar 2 = 2.x bar 3 = 3.x bar 0xxx?xx: Front Axle (Part Loaded) II 0 = x.0 bar 1 = x.1 bar 2 = x.2 bar 3 = x.3 bar 4 = x.4 bar 5 = x.5 bar 6 = x.6 bar 7 = x.7 bar 8 = x.8 bar 9 = x.9 bar 0xxxx?x: Rear Axle (Part Loaded) I 1 = 1.x bar 2 = 2.x bar 3 = 3.x bar 0xxxxxx?: Rear Axle (Part Loaded) II 0 = x.0 bar 1 = x.1 bar 2 = x.2 bar 3 = x.3 bar 4 = x.4 bar 5 = x.5 bar 6 = x.6 bar 7 = x.7 bar 8 = x.8 bar 9 = x.9 bar Co do 1, 2 i 3 bitu nie ma pytań. Pytanie zaczyna się o dalsze. Jak rozumiem, jest to maksymalny zakres dla czujnika? Mam ciśnienie ustawione w kołach na 2.8bar Przy ustawieniu kodowania 0002222, które gdzieś podejrzałem na forum wyskakuje mi co kilka km pomarańczowa ikona jak w załączeniu ALE przekreślona. Nie wiem co ona może oznaczać. Podejrzenie padło na kodowanie. Czy w przypadku ciśnienia na poziomie 2.8 bar kodowanie nie powinno być raczej 0002828 lub więcej? Przy kodowaniu 0002222 pokazuje ciśnienie w okolicach nie więcej niż 2.2 bar w blokach. Każdy czujnik pokazuje dane. Na kołach jest jednak 2.8 bar. Po zmianie kodowania w blokach czujniki podają prawidłowo 2.8 bar. Niemniej "pomarańczowa ikona jak w załączeniu ALE przekreślona" jeszcze się nie pojawiła. Wie ktoś w ogóle co ona oznacza?
MaTeo85 Opublikowano 26 Października 2022 Opublikowano 26 Października 2022 (edytowane) te ostatnie 4 bity służą do określenia prawidłowego ciśnienia w kołach. Jeśli ustawisz w kodowaniu na 2.8 a jeździsz na 2.2 to wtedy sterownik może wywalać błąd od czapy. tak samo jak jeździsz na ciśnieniu 2.8 a ustawisz w blokach 2.2, to zanim wykryje ubytek może być już za późno. aha po ustawieniu kodowania z poziomu licznika przeprowadź procedurę zmiany kół. Edytowane 26 Października 2022 przez MaTeo85 1
mravel Opublikowano 8 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2023 Panowie jest temat - nowa dwumasa LUKa w moim setupie wytrzymała 10k km. Jakis pomysl, jak to rozwiązać?
mravel Opublikowano 9 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2023 @czareqgluchy stuk przy odpalaniu sluszany z miejsca gdzie siedzi dwumas.
Adam87 Opublikowano 9 Stycznia 2023 Opublikowano 9 Stycznia 2023 Niestety, ale trzeba tam zajrzeć o co chodzi. Cos może się poluzowało... Te 10k km to jak długo zajęło? Może da radę zareklamować, jakby ten dwumas był wadliwy..
Langista Opublikowano 9 Stycznia 2023 Opublikowano 9 Stycznia 2023 Takie teraz dwumasy robią niestety. Sachs czy LuK to to samo gówno, z pudełka wyciągasz a większe luzy ma ustawione na start, jak wyjechany stary dwumas po 400k przebiegu. Jedyny ratunek to taki dwumas odesłać aby albo wymienić w nim sprężyny, albo go inaczej ustawić, oczywiście do zewnętrznej firmy, bo nikt takiej reklamacji nie uzna, a nawet jak uznają to wymienią na taki sam szit.
mravel Opublikowano 9 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2023 Dokladnie pol roku zajelo mi nalatanie tych 10kkm. Co najlepsze, sama trasa. GdIe to oddac do regeneracji?
Ivanek Opublikowano 9 Stycznia 2023 Opublikowano 9 Stycznia 2023 13 minut temu, mravel napisał(a): Dokladnie pol roku zajelo mi nalatanie tych 10kkm. Co najlepsze, sama trasa. GdIe to oddac do regeneracji? Słyszałem o "sprzęgło luka w pudełku stuka", piszę to jako bump bardziej z ciekawości co faktycznie się potoczy dalej i jak rozwiązać ten problem. Mnie czeka też wymiana sprzęgła więc wolałbym coś wiedzieć na przyszłość. Rozważałeś sprzęgło Sachs Performance?
Langista Opublikowano 9 Stycznia 2023 Opublikowano 9 Stycznia 2023 54 minuty temu, mravel napisał(a): Dokladnie pol roku zajelo mi nalatanie tych 10kkm. Co najlepsze, sama trasa. GdIe to oddac do regeneracji? To już musiałbyś szukać sam po opiniach innych. Szukałbym na Twoim miejscu firm, które specjalizują się w modernizacji sprzęgieł.
mravel Opublikowano 9 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2023 (edytowane) Zapytam u Radzikowskiego co z tym zrobic @Ivanekale ja wkladalem i mam kevlar od Radzikowskiego i docisk Sachs performance. To set pod ponad 500 nm. To nawet lepiej niz sprzeglo od Sachsa z tej serii. Tu problem jest z sama dwumasa. Dwumasa nowa od LUKa Edytowane 9 Stycznia 2023 przez mravel
Langista Opublikowano 9 Stycznia 2023 Opublikowano 9 Stycznia 2023 Teraz dwumasy tak robią, dają na start krótsze sprężyny, żeby dostawały większy moment do stłumienia i wcześniej się zużyły. Już nawet lepsza by była sytuacja gdzie wstawiona jest dwa razy słabsza sprężyna ale tłumiła już od zera, jak mocna sprężyna która dostaje strzał, bo nie ma kontaktu. Jedyna opcja to wstawienie właśnie dłuższych i mocniejszych sprężyn, to taki dwumas przeżyje budę auta. 3
mravel Opublikowano 10 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2023 Więc tak, Kamil z Pro Choice mówi, że reklamacje raczej mi odwalą. Są duże "tolerancje" i najczęściej winna w takich wypadkach jest skrzynia biegów. Spróbujemy. Dostałem namiar na firmę regenerującą dwumasy z Kielc i zobaczymy co z tego będzie. Wyślę swoją starą (też LUKa), która wytrzymała lekko 150kkm
Gremlin0209 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Opublikowano 10 Stycznia 2023 31 minut temu, mravel napisał(a): Więc tak, Kamil z Pro Choice mówi, że reklamacje raczej mi odwalą. Są duże "tolerancje" i najczęściej winna w takich wypadkach jest skrzynia biegów. Spróbujemy. Dostałem namiar na firmę regenerującą dwumasy z Kielc i zobaczymy co z tego będzie. Wyślę swoją starą (też LUKa), która wytrzymała lekko 150kkm Mówisz o serwisie Dwumas na Skrajnej? Jeśli to oni, to mogę tylko powiedzieć tyle, że na pewno idzie do nich tego dużo, ale... Podobno też sporo naprawionych wraca z reklamacją ?
mravel Opublikowano 10 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2023 @Gremlin0209nie, REGRO na Hauke Bosaka 10
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się