mystic.pl Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Kompletny wykres:program jest napisany żeby ten moment był w wyższym zakresie obrotów. Przy niższych obrotach odjęte jest momentu przez co wykres rośnie. Super, przy okazji wału również skrzynia nie dostaje nagłego strzała więc seryjne poduchy powinny styknąć w zupełności a góra jedzie mocą a nie nm Nie ma to jak dobrze zrobiony program, cały czas jestem pod wrażeniem map Rogala EDIT: Aha, zieluch chciałbym jeszcze raz cię prosić abyś zmierzył starą DP ile miała średnicy przy turbo i na dole.
Flyer Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Grubo wstyd teraz stawac z Toba na swiatlach...
PABLO Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Zieluch graty wyniku, nie długo może sprawdzimy jak to odpycha
srb38vx Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Wynik ładny szacun,jestem tylko ciekaw jak ze spalaniem teraz sprawa wygląda
Flyer Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Zieluch graty wyniku, nie długo może sprawdzimy jak to odpycha a co? bedziesz w wawce?
mystic.pl Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Wynik ładny szacun,jestem tylko ciekaw jak ze spalaniem teraz sprawa wygląda Myślisz, że litr w tą litr w tamtą ma znaczenie jak się ma taki zapas pod butem
zieluch Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 Kompletny wykres:program jest napisany żeby ten moment był w wyższym zakresie obrotów. Przy niższych obrotach odjęte jest momentu przez co wykres rośnie. Super, przy okazji wału również skrzynia nie dostaje nagłego strzała więc seryjne poduchy powinny styknąć w zupełności a góra jedzie mocą a nie nm Nie ma to jak dobrze zrobiony program, cały czas jestem pod wrażeniem map Rogala EDIT: Aha, zieluch chciałbym jeszcze raz cię prosić abyś zmierzył starą DP ile miała średnicy przy turbo i na dole. Postaram sie to zrobic w weekand bo będe w domu a tam leżą te stare graty. Spalanie nie mam pojęcia przejechałem wsumie od tamtej pory 30km i nie bardzo mam czas jeździć :/
srb38vx Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Wynik ładny szacun,jestem tylko ciekaw jak ze spalaniem teraz sprawa wygląda Myślisz, że litr w tą litr w tamtą ma znaczenie jak się ma taki zapas pod butem Wiadomo że swoje musi wypić , nie poto się robi programy itp żeby paliło 2 litry tylko to ma zapie...lać pytałem tylko z samej ciekawośći
mystic.pl Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Kompletny wykres:program jest napisany żeby ten moment był w wyższym zakresie obrotów. Przy niższych obrotach odjęte jest momentu przez co wykres rośnie. Super, przy okazji wału również skrzynia nie dostaje nagłego strzała więc seryjne poduchy powinny styknąć w zupełności a góra jedzie mocą a nie nm Nie ma to jak dobrze zrobiony program, cały czas jestem pod wrażeniem map Rogala EDIT: Aha, zieluch chciałbym jeszcze raz cię prosić abyś zmierzył starą DP ile miała średnicy przy turbo i na dole. Postaram sie to zrobic w weekand bo będe w domu a tam leżą te stare graty. Spalanie nie mam pojęcia przejechałem wsumie od tamtej pory 30km i nie bardzo mam czas jeździć :/ Będziesz pamiętał
zieluch Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 W seri jest średnica wewnętrzna 55mm, jest mały stożek dlatego jak zmierzymy uszczelkę będzie koło 60 ale rura jest 55 wewnątrz(w sumie nie rura tylko ta pucha, CAT)? Jutro rano wrzucę dźwięk wydechu, co prawda nagrany kalkulatorem ale zawsze
mystic.pl Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Zieluch, dzięki za PW, sorki ale dopiero znalazłem chwilę. U mnie przy seryjnym wydechu z DPF seryjna DP od strony filtra ma 60mm czyli 2,75". Zaraz przy wejściu do filtra i za nim było zwężenie do 2,25'. Mam nawet fotkę jak to wyglądało ale nie wiem jak wstawić teraz na forum bez zewnętrznego serwera. Ja odciąłem te zwężenie i teraz do filtra i z filtra aż do rozgałęzienia na puchy jest 60mm czyli 2,75". Foty Ci kiedyś wysyłałem na maila. Co do dźwięku, niestety Milltek też doopy nie urywa przez wielkie tłumiki. Jest trochę bardziej basowy pomruk jak to ujął Flyer niż wszło u Ciebie. Na mniejszych puchach było by głośniej i bardziej rasowo:
zieluch Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 Wszystko zalezy pod puszek. Milltek jest tylko na koncowych puszkach a ja mam jeszcze tlumik srodkowy, przez co dzwiek jest inny.
snajper1998 Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 a na jakich biegach masz wibracie walu 5-6 ? ja mam w tej chwili 322/650 i juz mnie to zaczyna denerwowac rowniez na 4 jak ciagne od dolu wal napier.... . Bede musial zejsc z niutenem chyba wlasnie do granicy ok 600 :/
yanosho Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 300@600 na 5 i 6 biegu przy 2200 i 2800 rpm mam wibracje wału jak ciągnę z dołu jak już zakręcę po obrotach to jest luzik ale max moment mam przy 2200 może jak byłby bardziej płasko to by nie było problemu
snajper1998 Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 kurde ciekawe czy mozna cos z tym zrobic nie wymieniajac sprzegla
zieluch Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Opublikowano 24 Marca 2012 Prawdopodobnie nie da się nic za bardzo zrobić bez wymiany zestawu sprzęgła i koła zamachowego. U mnie wibracji na razie nie ma za dużych. Niuton 600+ to powoduje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się