Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] My ride 3,0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kompletny wykres:

program jest napisany żeby ten moment był w wyższym zakresie obrotów. Przy niższych obrotach odjęte jest momentu przez co wykres rośnie.

Super, przy okazji wału również skrzynia nie dostaje nagłego strzała więc seryjne poduchy powinny styknąć w zupełności a góra jedzie mocą a nie nm :thumbup1:

Nie ma to jak dobrze zrobiony program, cały czas jestem pod wrażeniem map Rogala :thumbup1:

EDIT:

Aha, zieluch chciałbym jeszcze raz cię prosić abyś zmierzył starą DP ile miała średnicy przy turbo i na dole.

Opublikowano

Grubo :kox: wstyd teraz stawac z Toba na swiatlach... :grin:

Opublikowano

Zieluch graty wyniku, nie długo może sprawdzimy jak to odpycha:kox:

Opublikowano

Wynik ładny szacun,jestem tylko ciekaw jak ze spalaniem teraz sprawa wygląda

Opublikowano
Zieluch graty wyniku, nie długo może sprawdzimy jak to odpycha:kox:

a co? bedziesz w wawce? :grin:

Opublikowano
Wynik ładny szacun,jestem tylko ciekaw jak ze spalaniem teraz sprawa wygląda

Myślisz, że litr w tą litr w tamtą ma znaczenie jak się ma taki zapas pod butem :wink:

Opublikowano
Kompletny wykres:

program jest napisany żeby ten moment był w wyższym zakresie obrotów. Przy niższych obrotach odjęte jest momentu przez co wykres rośnie.

Super, przy okazji wału również skrzynia nie dostaje nagłego strzała więc seryjne poduchy powinny styknąć w zupełności a góra jedzie mocą a nie nm :thumbup1:

Nie ma to jak dobrze zrobiony program, cały czas jestem pod wrażeniem map Rogala :thumbup1:

EDIT:

Aha, zieluch chciałbym jeszcze raz cię prosić abyś zmierzył starą DP ile miała średnicy przy turbo i na dole.

Postaram sie to zrobic w weekand bo będe w domu a tam leżą te stare graty. Spalanie nie mam pojęcia przejechałem wsumie od tamtej pory 30km i nie bardzo mam czas jeździć :/

Opublikowano
Wynik ładny szacun,jestem tylko ciekaw jak ze spalaniem teraz sprawa wygląda

Myślisz, że litr w tą litr w tamtą ma znaczenie jak się ma taki zapas pod butem :wink:

Wiadomo że swoje musi wypić , nie poto się robi programy itp żeby paliło 2 litry tylko to ma zapie...lać pytałem tylko z samej ciekawośći

Opublikowano
Kompletny wykres:

program jest napisany żeby ten moment był w wyższym zakresie obrotów. Przy niższych obrotach odjęte jest momentu przez co wykres rośnie.

Super, przy okazji wału również skrzynia nie dostaje nagłego strzała więc seryjne poduchy powinny styknąć w zupełności a góra jedzie mocą a nie nm :thumbup1:

Nie ma to jak dobrze zrobiony program, cały czas jestem pod wrażeniem map Rogala :thumbup1:

EDIT:

Aha, zieluch chciałbym jeszcze raz cię prosić abyś zmierzył starą DP ile miała średnicy przy turbo i na dole.

Postaram sie to zrobic w weekand bo będe w domu a tam leżą te stare graty. Spalanie nie mam pojęcia przejechałem wsumie od tamtej pory 30km i nie bardzo mam czas jeździć :/

Będziesz pamiętał :wink:

Opublikowano

W seri jest średnica wewnętrzna 55mm, jest mały stożek dlatego jak zmierzymy uszczelkę będzie koło 60 ale rura jest 55 wewnątrz(w sumie nie rura tylko ta pucha, CAT)?

Jutro rano wrzucę dźwięk wydechu, co prawda nagrany kalkulatorem ale zawsze :)

Opublikowano

Wypasik furka i ta moc...

Pozazdoscic

Opublikowano

Obiecany film

Opublikowano

Brakuje mi troche milltekowego pomruku :)

Opublikowano

Zieluch, dzięki za PW, sorki ale dopiero znalazłem chwilę.

U mnie przy seryjnym wydechu z DPF seryjna DP od strony filtra ma 60mm czyli 2,75". Zaraz przy wejściu do filtra i za nim było zwężenie do 2,25'. Mam nawet fotkę jak to wyglądało ale nie wiem jak wstawić teraz na forum bez zewnętrznego serwera.

Ja odciąłem te zwężenie i teraz do filtra i z filtra aż do rozgałęzienia na puchy jest 60mm czyli 2,75". Foty Ci kiedyś wysyłałem na maila.

Co do dźwięku, niestety Milltek też doopy nie urywa przez wielkie tłumiki. Jest trochę bardziej basowy pomruk jak to ujął Flyer niż wszło u Ciebie.

Na mniejszych puchach było by głośniej i bardziej rasowo:

Opublikowano

Wszystko zalezy pod puszek. Milltek jest tylko na koncowych puszkach a ja mam jeszcze tlumik srodkowy, przez co dzwiek jest inny. :wink:

Opublikowano

a na jakich biegach masz wibracie walu 5-6 ? ja mam w tej chwili 322/650 i juz mnie to zaczyna denerwowac rowniez na 4 jak ciagne od dolu wal napier.... . Bede musial zejsc z niutenem chyba wlasnie do granicy ok 600 :/

Opublikowano

300@600 na 5 i 6 biegu przy 2200 i 2800 rpm mam wibracje wału jak ciągnę z dołu jak już zakręcę po obrotach to jest luzik ale max moment mam przy 2200 może jak byłby bardziej płasko to by nie było problemu

Opublikowano

kurde ciekawe czy mozna cos z tym zrobic nie wymieniajac sprzegla

Opublikowano

Prawdopodobnie nie da się nic za bardzo zrobić bez wymiany zestawu sprzęgła i koła zamachowego. U mnie wibracji na razie nie ma za dużych. Niuton 600+ to powoduje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...