rafal9119 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 chodzi mi o to że na każdym wahaczu jest wytłoczony napis ms germany i kod produktu. 1
matik123 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Pewnie jakbys chcial to nawet wytloczyli by jakis Twoj napis. Najlepiej chyba samemu wziac wahacz w reke i zobaczyc jakiej jakosci jest odlew i gumy.
krzysiek11091989 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 mi tez koleżka proponowal MS ale jakos tak wyszlo ze nie wzialem. zalozylem WERTTEIL, zobaczymy jak sie sprawdzą
Pawel8 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 A z ciekawości położyłem Oryginalny wahacz audi na wagę i Maxis waga była bardzo zbliżona, a do tego wyglądał porządnie
rafal9119 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 W mojej audi która kupiłem były wahacze jakieś chinskie założone nawet nie ma żadnych napisów. A miałem wahacz LMO zrobiłem mały test tulejek tych chinskich a LMO(ori) jutro jak sobie przypomne to zapodam fotki o co chodziło i sami ocenicie gęstość gumy Tak wygląda tulejka po przecieciu flexem ta po lewej to LMO a po rpawej jakaś china Widzicie to ??? jednak LMO ma bardziej zbita gume w tulejach i dlatego jest bardziej wytrzymalsze.
matik123 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Ciekawy test, w sumie mozna byloby zrobic tak z wiekszoscia producentow, wtedy byloby to najlepiej zobrazowane, tylko kto kupi 10 zestawow roznych producentow
rachmistrz Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Test ciekawy, wydaje mi się jednak, że nie ma sensu kupowania zestawu wahaczy 10 producentów, wystarczy moim zdaniem napisać do dystrybutorów tych wahaczy, powiedzieć o chęci zrobienia testu i poprosić o próbkę. My kiedyś w firmie porównywaliśmy wagowo poszczególne elementy. Najcięższe były MS i SKV (SKV o 11g cięższe na zestawie -więc można powiedzieć takie same) najgorzej - najlżejsze Krafty. Jest to jakieś odzwierciedlenie żywotności. Żeby ktoś miał dostęp do twardościomierza Brinella można by wówczas pobawić się w testy twardości gumy jednak tu też jest pytanie czy sama twardość wystarcza - bo wiadomo twarde może być kruche.
rafal9119 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Jeżeli chodzi o same aluminium to napier... młotem w LMO i ta jakaś chine i żaden nie pękł.
rachmistrz Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Ja kiedyś widziałem taką prezentację na szkoleniu jak niby, wyrywkowo elementy wahaczy poddawane są testom mikrofalami i badane jest czy nie ma porów w odlewie. Ale była to prezentacja producenta - więc trzeba brać na to poprawkę, że power point każdą ściemę przyjmie. nie wiem czy to trochę nie odgrzewanie starego kotleta ale dzis na youtube wpadl mi flimik SKV poszedlem wiec za ciosem i znalazlem kilka ciekawych filmów: wahacze mayle wahacze SKV Germany wahacze marki krzak ku przestrodze części master sport Innych nie udalo mi sie wyszukac jak by ktos mial to niech dorzuci
Janusz Łachacz Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 A czemu nie wahacze Kraft ? bardzo dużo osób je kupuje mam u siebie założone , puki co jest ok. zobaczymy na jak długo wystarczą?
rachmistrz Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 kolega mowi ze ma Krafta, oby sluzyly mu jak najdluzej, my go przerabialismy i pamietam byla to totalna wtopa. Moze cos poprawili w miedzyczasie bo bylo to z 2-3 lata temu. Daj znac jak troche pojezdzisz...bo nie sadze ze dlugo je masz zamontowane
lukirks83 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 ja mam maxgear i jak narazie po 5 tys cisza
darek995 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Kolejny raz polecam MS. Mam drugi zestaw a na pierwszym 40tys km zrobiłem na 17" i gleba 62cm.
dziadekM Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Wymieniłem kiedyś w B5 cały zestaw MS. 40tkm przelatałem do momentu sprzedaży i cisza. Wiem jedno. Bardzo dużo zależy od stylu jazdy. Sam to testowałem. Ja jeżdżę powoli po nierównościach a ojciec ma B5 z tym że nie zwalnia na dziurach. Efekt taki że co kilka miesięcy któryś wahacz trzeba wymieniać mimo tego że ma standard zawias i koła. Jak ktoś ma naleśniki na felgach plus gleba i napier....a po dziurach nie zwalniając to nic długo nie wytrzyma.
Rolek4 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Witam, według mnie tutaj jest ciekawe porównanie wahaczy i zbytnio nie ma co wybierać między firmami https://www.youtube.com/watch?v=cpAUsmsNwno
jacek70 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Myślę że nie tak do końca. Firma to firma. Nie łudź my się na.zestawie wahaczy za 500 zł nie pojedziemy długo.☺
janeksroka Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Ja założyłem TRW, jakieś 6-8kkm zrobione i wiadomo, że cisza, za komplet na przód zapłaciłem 1200 chyba, ale sąsiad mi polecał bo też na TRW zmieniał przy zakupie swojej b5 i jeździ z tym już ze 3-4 lata, ale ile przebiegu to nie mogę powiedzieć. jakieś 20kkm na pewno
lukirks83 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 u mnie maxgear 12 tys km i jak narazie i wszystko ok
iparts Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Wbrew pozorom różnica cenowa między MaxGear a TRW nie jest jakaś kolosalna, a jeśli chodzi o jakość to wydaje mi się, że bezdyskusyjnie lepiej wypada TRW.
rachmistrz Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Maxgear jest juz na allegro za 349zł co daje 283,7 netto - i od tego jeszcze prowizja allegro http://allegro.pl/wahacze-zestaw-audi-a4-a6-vw-passat-b5-zawieszenie-i5711111996.html chyba auto partner nie trafił z chinczykiem i sie pozbywają chłamu haha
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się