maromarko Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Audi A4 2.0 tdi 170km silnik brd, odpala bez problemu na zimnym silniku chodzi bez problemu lecz gdy temperatura osiągnie 50st obroty zaczynają lekko falować i zaczyna kopcić na biało. Gdy temperatura przekroczy 70st wszystko powraca do normy. Niedawno wymieniony silnik klapy gaszącej przy przepustnicy i wszystkie filtry. Co może być przyczyną? Pozdrawiam.
SotoM Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Silnik klapy gaszącej...-jak ten ktoś to zrobił? To nierealne.można zdjąć pokrywke-wymyć w srodku,spr stan trybików ale wymienić silniczek... Kwestia jak ta przepustnica pracuje choć to jest klapa gasząca silnik.
marek89 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Sprawdź synchronizacje rozrzadu w wcds i ustawienie wałków na blokady. Kiedy robiłeś rozrząd i od kiedy masz objawy
maromarko Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Sprawdź synchronizacje rozrzadu w wcds i ustawienie wałków na blokady. Kiedy robiłeś rozrząd i od kiedy masz objawy rozrzad bede robil za okolo 30tys a co do objawow to jakis czas sie z tym borykam, sporo czytalem na ten temat ale jakos nie wiem co moze byc przyczyna.
marek89 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Sprawdzenie rozrządu nie kosztuje nic a może coś się dowiesz. Miałem to samo co ty kopcil na biało niebiesko i wtryski mi cuda pokazywaly po ustawieniu rozrządu jest lala
Hugo_RH Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Dołączam sie do tematu. Mam identyczny problem. Czy udało sie komuś to rozwiązać?
Hugo_RH Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Panowie! Ale powaznie pytam. Bo mi mechanik powiedzial abym zaczol od wymiany pompowtryskiwaczy, potem DPF i zobaczy sie co dalej. Troszke mnie zalamal!
Tyrath Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Panowie! Ale powaznie pytam. Bo mi mechanik powiedzial abym zaczol od wymiany pompowtryskiwaczy, potem DPF i zobaczy sie co dalej. Troszke mnie zalamal! Bo na tym najwięcej zarobi rób jak chłopaki piszą wyżej, a mechanika kopnij w zad
Gentleman Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) A niby na jakiej podstawie stwierdzil zebys zaczal od wtryskow? Tak popatrzyl i stwierdzil? Jesli tak to uciekaj od niego jeszcze dzis i znajdz porzadnego, nie oszusta i naciagacza. Dostales od nas info zeby ustawic poprawnie rozrzad, co jest potwierdzonymi przypadkami, ale jakos nie chcesz sluchac, tylko pchac sie w koszty wolisz Edytowane 3 Czerwca 2015 przez Gentleman
puzonX Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 miałem to samo. jeden z mechaników twierdził że trzeba zdemontować pd i na testy do serwisu za jedyne 400 zł od szt. Na moje teksty że to synchro rozrządu: "panie to nie może być to"... to się wku... zdenerwowałem, skontaktowałem z Kubą ( http://a4-klub.pl/index.php?/user/29934-djim/) pojechałem i w kilkanaście min mi to zrobili. Najdrożej w tej imprezie wyszedł mnie dojazd - miałem 120 km w jedną stronę... Koledzy ze śląska - dzwońcie do Kuby!!!
Hugo_RH Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 miałem to samo. jeden z mechaników twierdził że trzeba zdemontować pd i na testy do serwisu za jedyne 400 zł od szt. Na moje teksty że to synchro rozrządu: "panie to nie może być to"... to się wku... zdenerwowałem, skontaktowałem z Kubą ( http://a4-klub.pl/index.php?/user/29934-djim/) pojechałem i w kilkanaście min mi to zrobili. Najdrożej w tej imprezie wyszedł mnie dojazd - miałem 120 km w jedną stronę... Koledzy ze śląska - dzwońcie do Kuby!!! Synchronizacja zrobiona - miałem 1.4 - niestety nie ma poprawy, dalej ten sam efekt. Czy to może być EGR? podczes czyszczenia zauważyłem duży luz na ośce.
xork Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 ale u innego byleś ? turbo moze puszczac olej ale wtedy przerwy by nie bylo,
Hugo_RH Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 ale u innego byleś ? turbo moze puszczac olej ale wtedy przerwy by nie bylo, tak, u innego, ale przecież synchronizacja to synchronizacja, prawda?
SotoM Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 A sprawdzał ust.wałka wydech.względem w.ssącego czy tylko spr./ust.synchro w.ssący a w.korbowy?
grami121 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Prawdopodobnie tylko sychro To masz przyczynę. Ustaw porządnie rozrząd i będzie dobrze. Ja obstawiam na 100% złe ustawienie wałka rozrządu wydechowego do ssącego.
Hugo_RH Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Znacie kogoś z okolic Krakowa, kto może to solidnie zrobić?
Gentleman Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Panowie a gdzie jest ten walek rozrzadu wydechowego ? O ktory to chodzi?
piotrsob1 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 W 16V są dwa wałki rozrządu, jeden napędza zawory ssące drugi wydechowe i pompowtryski .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się