Kodzak33 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Max 500zł i każdy tuner Ci to wyłączy. Polecam ten zabieg chyba że masz dpf to wtedy i jego musisz wyłączyć i wyrzucić fizycznie i cena wzrasta.
magoo Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Max 500zł i każdy tuner Ci to wyłączy. Polecam ten zabieg chyba że masz dpf to wtedy i jego musisz wyłączyć i wyrzucić fizycznie i cena wzrasta. Zacznijmy od tego, że jest to sterownik EDC16, gdzie żeby cokolwiek zrobić trzeba go najpierw odblokować a to właśnie kosztuje i byle kto tego nie zrobi. EGR'a jak wyłączy w sofcie to nie ma konieczności wywalenia DPF'a ale dobrze to zrobić - pozbędzie się problemu, który i tak kiedyś nadejdzie...
daniell-gda Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 U mnie juz jest odblokowany był robiony soft na 176km Sent from my 6039Y using Tapatalk
Kodzak33 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Dla tunerów edc16 czy 17 to żadna tajemnica...
Netfcher Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Czy jest mozliwe aby paliwo, tu mowa o jakosci, mialo wplyw na bledy egr'u? Od 2 tyg jezdze tylko na paliwie z orlenu (verva) i ani raz nie zaswiecila mi sie migajaca kontrolka swiec ani nie wyskoczyl blad egru. (a zrobilem z 1,5 tys km). Wczesniej walilo mi co 3 dzien bledami jak jezdzilem na paliwei ultimate z bp. Innych zmiennych nie widze. Sam sobie odpowiem na pytanie. Moze przyda sie komus w przyszlosci. Od polowy listopada nie pojawil mi sie ani raz blad check engine (P0403)ani migajaca kontrolka swiec zarowych. 4 miesiac tankuje tylko Verve (cena jest teraz miod-malina) i, odpukac, nie ma problemu. Edytowane 18 Lutego 2016 przez Netfcher
daniell-gda Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 http://allegro.pl/zawor-egr-03l131501g-regeneracja-gwarancja-vw-audi-i6107969636.html ktoś kupił zawór po regeneracji ?
sebulba Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Czy po czyszczeniu EGR i przepustnicy trzeba zrobic adaptacje ?
daniell-gda Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Czy po czyszczeniu EGR i przepustnicy trzeba zrobic adaptacje ?Nie trzeba
woj0 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Nie, poprostu w Twoim modelu silnika są awaryjne EGR'y. Cena pewnie od 1500zł w górę Najlepszym rozwiązaniem jest zaślepić EGR by nie szły na niego spaliny oraz software'owo wyłączyć go. Operacja będzie wynosić +/- 1000zł (tyle za to biorą u mnie w okolicy). Wymieniać na nowy nie ma sensu bo popsuje się ponownie - taka już jakość.. zaślepienie EGR nie zaszkodzi filtrowi DPF ?? Na pewno będzie Ci wolniej dogrzewał się silnik. W przypadku gdy jeździsz powiedzmy do pracy 6-8 km ma to kolosalne znaczenie na spalanie trochę też zimą na smarowanie (temp). Co do zaworu EGR to Valeo 563 PLN natomiast przepustnica VDO (Siemens) - 448 PLN w IC ze zniżką "warsztatową". Owe elementy musiałem wymienić jakieś 10kkm temu, problemem było i nadal jest turbo które rzuca olej - nie dużo,powietrza pompuje ile trzeba, ale olej + spalinki i mamy tą czarną maź z sadzą. U mnie niestety olejem została zalana elektronika przepustnicy a tym czarnym shitem zawalony egr, nawet obudowa gdzieś z boku walnęła... Ale 10kkm za mną z turbo nic nie robione i widzę, że trochę się poci (wlotowy do przepustnicy) także pewnie porządne czyszczenie i następne 10kkm. Jeżeli komuś to przeszkadza niech odda turbo do fachowców "po których się nie poprawia" następnie wymieni egr + przepustnice i ma spokój na 150kkm. Te zaślepianie, później pewnie wycinanie dpf-a trochę podchodzi pod tą historię http://7er.pl/showthread.php/38200-Historia-z-morałem-czyli-quot-polski-Janusz-vs-inżynierowie-BMW-quot aaaaa właśnie ostatnio byłem w furce u kolegi passerati b6 z zaślepką i wycięciem to muszę powiedzieć że do traktora droga już niedaleka . Trzeba było kupić skode, w benzynce Jeszcze odnośnie uszkodzenia przepustnicy i odpalania, moja po prostu umarła na kompie wywaliło błąd " zablokowana w pozycji otwartej" autko odpalało normalnie ale podczas gaszenia szarpało budą... Edytowane 8 Maja 2016 przez woj0
Mancin Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 "Te zaślepianie, później pewnie wycinanie dpf-a trochę podchodzi pod tą historię"Gratuluję udanego zdjęcia rzeczywistości Nie wspomnę tutaj o aspektach środowiskowych związanych w wdychaniem sadzy przez nas i nasze dzieci itd... Widocznie lubimy węgiel w płucach
januszm41 Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Mam co prawda 1.9 tdi i pierwszy raz czyściłem egr po 192tkm i był masakrycznie zaj... Wyczyściłem i wczoraj po następnych 30tkm otworzyłem i znowu pełno syfu. Moim zdaniem co 50-60tkm powinno się to gowno czyścić.
reklama_rrr Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie co sądzicie o czyszczeniu urządzeniem Xenum I-FLUX? Czyszczenie w skrócie polega na podaniu specjalnego płynu z pomocą specjalnego urządzenia i zostawienie odpalonego samochodu na 2-3h. Oczywiście jeśli jest bardzo zapchany polecają najpierw przeczyścić ręcznie. Trochę poczytałem na ten temat i chyba się prewencyjnie zdecyduję (tymbardziej że samochód wydaje mi się nieco słabszy - wg moich specjalistów w vcds - egr jest ok), zobaczę jeszcze jakie koszty, bo reklama trochę dziwnie brzmi - działa na wszystko Firma Xenum opracowała urządzenie I-Flux 100 które jest w stanie wyczyścić nawarstwione problemy w układzie silników Diesla: zawór EGR - jeśli jest na przelocie przepustnicę kolektor dolotowy i zawory dolotowe Efekt jest natychmiastowy, silnik pracuje równomiernie, odzyskał utraconą moc i co bardzo ważne zmniejszyło się zużycie paliwa. Czyszczenie odbywa się bez jakiejkolwiek szkody dla silnika i jest wykonywane w pojazdach wyposarzonych w filtr DPF (specjalna procedura) jak i bez niego. Czysty układ dolotowy powoduje większą wydajność silnika oraz optymalizację pracy układu wydechowego a w tym turbiny ze zmienną geometrią i filtra DPF (lepsza samoregeneracja). Podczas czyszczenia za pomocą I-Flux zalecamy użycie do paliwa dodatków (Complex Diesel, Ultimax, In&Out Cleaner) które usuną przyczynę powstania osadów. Urządzenie tylko do użytku profesjonalnego. Jeszcze instrukcja która zawiera więcej szczegółów: facebook.com/Autoxen/posts/524570200945208 Co o tym sądzicie? Na yt można znaleźć więcej filmików Edit: koszt takiego zabiegu: ok 350PLN Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez reklama_rrr
griga-st Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Za malo piw mialem, by grzebac tam dalej na slepoCytując wieszcza przesyłam oświaty kaganek coby trochę rozjaśnić temathttp://wrzucacz.pl/file/6941446406204/wymontowanie-EGRa-cjcb.pdf http://wrzucacz.pl/file/9651446406204/Chlodnica--EGR-CJCB-zestawiene-montazowe.png Dziekuje dobry czlowieku, Bog ci to wynagrodzi szerokimi drogami i niskim spalaniem . 3 pkt mnie rozwala - Wymontować ścianę grodziową podszybia Choc ma to sens bo tej rurki ze zdjecia A19-11212 nie da sie odkrecic, bo leci z tylu silnika, i przy okazji totalnie zaslania dolna czesc EGR'u Gratulacje dla projektantow OOOO Chyba latwiej byloby wyjac caly silnik... Poradzil sobie kolega, czy nie do przeskoczenia? W CCHA mam to samo ustrojstwo. Tylko u mnie jeszcze ciaśniej jak w B8 Proszę wrzucić jeszcze raz bo powygasały linki.
Netfcher Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 (edytowane) Mam nadzieje, ze kolega Zbigor sie nie obrazi jak odswieze pliki http://wrzucacz.pl/file/7471475518380/Chlodnica--EGR-CJCB-zestawiene-montazowe.png http://wrzucacz.pl/file/4861475518380/wymontowanie-EGRa-cjcb.pdf Co do problemu - zyje z nim. Czyszczenie pomoglo na tyle ze blad wyskakuje jedynie po dluzszej jezdzie ze stala wysoka predkoscia na tempomacie. Jak sie schrzani cakiem to wymienie na nowke. Edytowane 3 Października 2016 przez Netfcher
Limak2005 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Tez sie za to zabieram podeslano mnie do tego tematu gdy zapytalem o ten wyciek Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mam nadzieje ze bedzie ok po czyszczeniu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Osiollekk Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Pytanko, czy w b7 2.0 16v (BRD) wygląda to tak samo albo w miare podobnie? Trzeba na coś szczególnie uważać?
aszerek Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Tez sie za to zabieram podeslano mnie do tego tematu gdy zapytalem o ten wyciek Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mam nadzieje ze bedzie ok po czyszczeniu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk U mnie dokładnie takie samo zapocenie - z lekkim kapaniem na dolny osprzęt silnika. Z braku czasu oddałem do mechanika na wymianę uszczelek + przy okazji czyszczenie. Koszt 200 zł robocizna + 3 uszczelki ori 100 zł.
Limak2005 Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Pomoglo? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
SMAMR Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Witam, jestem po czyszczeniu EGR i przepustnicy przy przebiegu 230 tys. km po przejechaniu 200 km wyświetliła się żółta kontrolka silnika na pulpicie "check engine". Sprawdziłem VCDS. wyskoczyły 3 błędy. Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CAG.clbControl Module Part Number: 03L 906 022 JM HW: 03L 906 022 B Component and/or Version: R4 2,0L EDC H01 3173 Software Coding: 0104002C18072118 Work Shop Code: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JM A01005 (AU48) VCID: 79F90B6FF82C89D6D3D-802C3 Faults Found:5293 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit P2103 00 [172] - Signal High MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 112 Mileage: 239881 km Date: 2016.10.09 Time: 12:57:065294 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit P2103 00 [036] - Signal High Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 239923 km Date: 2016.10.09 Time: 14:53:154985 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) P0672 00 [109] - Electrical Fault Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 239660 km Date: 2016.09.25 Time: 10:15:22 Skasowałem je ale dziś po 5 dniach ponownie zapaliła się kontrolka "check engine". Czy coś zrobiłem źle przy czyszczeniu? Czy trzeba wykonać jakąś aktualizacje EGR lub klapy za nim. Dodam, że przy czyszczeniu na płytce z układem w przepustnicy były ślady oleju. ale powiedziano mi, ze to jest dopuszczalne. Przy czyszczeniu wymieniłem wszystkie uszczelki na oryginalne, nowe. Proszę o pomoc. Jakieś sugestie? czy zostaje mi wymiana zaworu zwrotnego na nowy?
Limak2005 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Jestem po zabiegu nie bylo az tak zanieczyszczone jak u kolegi w temacie bardziej mnie zaniepokoil srodek kolektora troszke tez przydslo by doe tam wyczyscic ale nie zabieram sie jak ktos nie zrobi podobnego tematu Podsylam kilka fotek z zabiegu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się