Skocz do zawartości
IGNOROWANY

hybrydowe turbo AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

przecież to AWX...

wynik jest ok jeśli mowa o seryjnej sprężarce, choć gifty powyżej 5 ps to tylko dla placebo.

czemu piszesz że hybryda AWX z bebechami ARL to "obok hybrydy nawet nie stało" a co to jest jak nie hybryda?

Bo jak sam napisałeś jest to turbo z bebechami ARL i nic więcej, składak. O ile pamiętam VB jest większa po obu stronach i od VA wstaje właśnie jakieś 200 rpm gorzej. By to zarybiło 90% gratów trzeba przełożyć z VB więc ... wnioski chyba się same nasuwają.

Takie pseudo hybrydy psują opinię, kto miał hybrydę raz.. będzie miał drugi, trzeci i czwarty bo się w niej zakochał.

Kiedys takie twory oceniali na wydajnosc 190km przy stabilnym 1,7bara...

czyli standardowa wydajność gt1749vb

Dobrze zrobiona hybrydka w takim zestawieniu zła nie jest, ale sam drugi raz bym sie nie zdecydował, poniewaz za niewiele większą kase jest niezły wybór turbin o lepszych mozliwosciach.

hybrydy potrafią różnie wstawać (zależnie od modyfikacji geometrii i typu kompresora), mają lepszą reakcję na gaz i potrafią się strasznie szybko wkręcać... sprzęt nie ta bajka.... Choć pełna zgoda że wartość iść w nowsze egzemplarze.. różnice są odczuwalne a części do przeróbek dostępne :)

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

GT1749 i decyzja padla na zdobienie hybrydy jak w twoim opisie ( czyli wnetrzności pod ARL)
Kto robił ci hybryde?
Opublikowano

leci druciarstwem nie hybrydą.

Poprosimy o wykres avf z seryjnymi gratami i założoną hybryda!?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

a co ma piernik do wiatraka ?

Opublikowano

Hybryde robilem w rzeszowie

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

a co ma piernik do wiatraka ?

Skoro wykres który zaprezentował kolega skomentowales jako druciarstwo to chętnie zobaczymy profi.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano (edytowane)

Skoro wykres który zaprezentował kolega skomentowales jako druciarstwo to chętnie zobaczymy profi.

pisałem o sprężarce

soft hmm IMHO jak wtryski zdrowe to wynik bardzo przeciętny z T ARL 190 z groszem w zasięgu.

Więc jeszcze raz łopatologicznie:

Pierwsze kreski ~190ps są ok.

Drugie kreski - słabo

Hybryda - zwykła przekładka, żadna hybryda.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

O ktory wykres chodzi bo w temacie sa umieszczone trzy. zgadzam sie ze na seryjnej turbinie i zdrowym silniku wynik 190ps i ok 390nm do osiagniecia.

Kolego marcin4x4 patrz dokladnie na wykres moj wynik to 200ps/ 430nm wykres równo narastajacy takie mialem zyczenie dla tunera zeby silnika nie zylować. Chlopaki sprawdzali ile da sie max wyciagnac i doszli do 257ps/ 480nm podejrzewam ze na seryjnej spezarce ciezko by bylo.

Jak chcesz mozesz odebrac to jako chwalenie sie.

Pozdrawiam

Edytowane przez Adam Krupa
Opublikowano (edytowane)

pierwszy wykres -> 1 wykres w temacie 189,9ps

drugi wykres -> 2 wykres w temacie (najsłabszy ale realny na zdrową serię)

Do tych dwóch nic nie mam, zgodne z "wyliczeniami" są ok. Twój jest trzeci, nic o nim nie pisałem bo go nie oglądałem. 200PS według mnie naciągane, 257 wręcz nie realne...(i cóż to za dziwna praktyka? pobawimy się autem klienta ?) ale z drugiej strony nic nie wiem o Twoich modyfikacjach i sprężarce.

Dla GT1749VA bezpieczny boost to 1,5-1.6 bara czyli 165-170PS, w życiu na serii nie ugrasz 190 koni, to jest wynik dla VB i 1,7+.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

wynik jest ok jeśli mowa o seryjnej sprężarce, choć gifty powyżej 5 ps to tylko dla placebo.

no jak jest ok? to nie ARL do którego sie odniosłes tylko awx i widać potencjał tej według Ciebie nie hybrydy AWX/ARL, na seryjnej spręzarce jak sam napisałes 165-170, wiec jaki wniosek?


Bo jak sam napisałeś jest to turbo z bebechami ARL i nic więcej, składak. O ile pamiętam VB jest większa po obu stronach i od VA wstaje właśnie jakieś 200 rpm gorzej. By to zarybiło 90% gratów trzeba przełożyć z VB więc ... wnioski chyba się same nasuwają.

kazda hybryda to składak, wiec dalej nie rozumiem czemu twierdzisz że to coś AWX/ARL to nie hybryda, wydajnosć jak widać niewiele mniejsza od BRD...



czyli standardowa wydajność gt1749vb

ok, ale czy to jest VB? Nie jest



hybrydy potrafią różnie wstawać

i dlatego napisałem że drugi raz sie nie zdecyduje, w lotka tez nie gram :)


O ktory wykres chodzi bo w temacie sa umieszczone trzy. zgadzam sie ze na seryjnej turbinie i zdrowym silniku wynik 190ps i ok 390nm do osiagniecia.

Kolego marcin4x4 patrz dokladnie na wykres moj wynik to 200ps/ 430nm wykres równo narastajacy takie mialem zyczenie dla tunera zeby silnika nie zylować. Chlopaki sprawdzali ile da sie max wyciagnac i doszli do 257ps/ 480nm podejrzewam ze na seryjnej spezarce ciezko by bylo.

Jak chcesz mozesz odebrac to jako chwalenie sie.
Pozdrawiam

chcesz powiedzieć że na tej hybrydce złapałes 257km max na próbe? nie realne, nawet jakby tam HF100% siedział to to coś nie jest w stanie tyle wydmuchać, chyba ze parametry odpowienie wpiszesz , ale po co sie oszukiwac

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tak na szybko bo swieta dla. informacji wtryski mam z koncowka AL nowki , turbina ma zapas dmucha ok 2,1bar aktualnie daje ok 1,9 tak ze hybryda .

Tuner z doswiadczeniem nie ma obawy ze sie ucza na moim autku .

Pozdrawiam weselych swiat

jest

Opublikowano (edytowane)

no jak jest ok? to nie ARL do którego sie odniosłes tylko awx i widać potencjał tej według Ciebie nie hybrydy AWX/ARL, na seryjnej spręzarce jak sam napisałes 165-170, wiec jaki wniosek?

Odnosiłem się do T (turbo) ARL nie słupka, i siedzi tam AVF (i think so)

kazda hybryda to składak, wiec dalej nie rozumiem czemu twierdzisz że to coś AWX/ARL to nie hybryda, wydajnosć jak widać niewiele mniejsza od BRD...

Hybrydy które znam nie są składakami z części innych turbin bo te elementy nie są montowane seryjnie w żadnych sprężarkach. Po za tym pewne modyfikacje nie polegają na wymianie elementów tylko ich obróbce. Sama definicja mówi o "niestandardowych" a nie fabrycznych elementach. W pewnym sensie wszystko jest składakiem, a każda turbosprężarka w nie fabrycznym zastawie można nazwać hybrydą choć jest to bardzo ostre nadużycie. Dla mnie i nie tylko jest to druciarstwo, takie zabiegi psują opinię a zapewne nie raz czytałeś żeby dać sobie siana z hybrydą. W takim wypadku naprawdę lepiej kupić nowszą albo nawet oczko wyżej fabryczną suszarkę. Z resztą sa wiesz po sobie.

jakie flaki wsadzisz do 2260 ? od jakiej sprężarki by ot tak dorzucić kilkadziesiąt kuca ?

ok, ale czy to jest VB? Nie jest

nie mam pojęcia co Heniu poskładał w warsztacie.

i dlatego napisałem że drugi raz sie nie zdecyduje, w lotka tez nie gram :)

koło kompresji i wałek w hybrydzie jest dużo lżejsze a tu tez możesz wybierać między wagą a wytrzymałością (np ALU vs tytan), do tego modyfikacja geometrii odwala naprawdę dobrą robotę przy mniejszej ilości i sile spalin. To nie jest loteria to są celowe zabiegi, może nie tyle mające na celu podnieść wydajność co poprawić pewne zakresy pracy i ograniczyć laga. Loteria jest w tzw hybrydach czyli składach 2-3 fabrycznych suszarek i tu zgoda, nigdy bym tego nie kupił.

aktualnie daje ok 1,9 tak ze hybryda

boost jest dowodem ? to jest 1,9 tu ci nawet na serii 3 bary dmuchną.. co najwyżej do domu nie dojedziesz. Daj protokół z wyważania, będzie widać co tam siedzi.

chcesz powiedzieć że na tej hybrydce złapałes 257km max na próbe? nie realne, nawet jakby tam HF100% siedział to to coś nie jest w stanie tyle wydmuchać, chyba ze parametry odpowienie wpiszesz , ale po co sie oszukiwac

tia i z 257 ograniczyli na 200... rozumiem urwać 7-15 ale prawie 60 ! ??

Jeno nie twierdzę że nie możliwe bo jakichkolwiek danych brak ale cała historia jest bardzo ale to bardzo naciągana.

Tuner z doswiadczeniem nie ma obawy ze sie ucza na moim autku .

tia.. prawie 60ps ponad normę.. zgoda to czysta zabawa z autem klienta. Podaj namiary na zakład, warto ostrzec innych.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Marcin przecież to nie jest realne żeby przez taką małą d*pę przetłoczyć tyle spalin żeby 257ps wypluło :decayed: a jeśli nawet to ciekawe jakie jest EGT ;)

Opublikowano

ja się wolę nie kłócić, przecież robił koleś z doświadczeniem. Z serii AFV/AWX/ASZ robi bezpiecznie 190 koni to i po wymianie sprężarki ogranie 260, no z lekkim dymkiem..

Panteleimon,_1906.jpg


cóż jest to jakiś sposób na wideo rejestratory :decayed:

Opublikowano

Odgrzeje temat.

Opłaca się wsadzać hybrydę avf jak celuje w moc 190-200hp, jaki jest koszt zrobienia takiej hybrydy, jeden tuner krzyknął mi 1300zl, to normalna cena?

Podobno gtb17 mocno wymęczone i nie P&P.

Aktualnie po programie 170hp.

Opublikowano
Odgrzeje temat.
Opłaca się wsadzać hybrydę avf jak celuje w moc 190-200hp, jaki jest koszt zrobienia takiej hybrydy, jeden tuner krzyknął mi 1300zl, to normalna cena?
Podobno gtb17 mocno wymęczone i nie P&P.
Aktualnie po programie 170hp.


Przy takiej dostepnosci turbosprezarek GTB , ktore mozna kupic gotowe do założenia do silnika AVF , kupno hybrydy to beznadziejny pomysl .
Opublikowano
10 minut temu, spanky napisał:

 


Przy takiej dostepnosci turbosprezarek GTB , ktore mozna kupic gotowe do założenia do silnika AVF , kupno hybrydy to beznadziejny pomysl .

 

Chodzi Ci o gtb 17 ?

Jak się orientowalem koszt gtb17 zrobionej P&P pod avf to ~2tys.

Z kolei drugi "turbiarz" pisał mi właśnie żeby na taką moc robić avf w hybrydzie ?

Zbieram wywiad co najlepiej wsadzić aby wypluło ~200 , więcej nie planuję.

Opublikowano
Chodzi Ci o gtb 17 ?
Jak się orientowalem koszt gtb17 zrobionej P&P pod avf to ~2tys.
Z kolei drugi "turbiarz" pisał mi właśnie żeby na taką moc robić avf w hybrydzie [emoji54]
Zbieram wywiad co najlepiej wsadzić aby wypluło ~200 , więcej nie planuję.


Najlepiej kupic GTB17/20
Opublikowano

witam posiadam a4 b7 2.0 tdi 16v i mam pytanie do was mam seryjna turbine ktora puszcza juz olej w obieg doladowania rury ic po kazdym zdjeciu jednej rury wylewa mi sie nieco oleju,po mapowaniu malo mocy wyplulo i mam pytanie jaka turbine byscie zalozyli ew co mozna zrobic z ta co mam?? obawiam sie ze turbo sie konczy i dlatego sa problemy z moca

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...