Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Montaż GTB1756VK z 2.7TDI do Audi A4 B6 2.5 TDI BCZ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dużo fajniej to chodzi niż seria. Szybciej wstaje z dołu, rozpędza się lepiej, niby jest tylko 24 km więcej, ale 410 Nm zamiast 370 się czuje. Reakcja na gaz bardziej spontaniczna i dużo lepsze odejście przy prędkościach autostradowych.

Dodatkowo przesunięte jest odcięcie obrotów względem serii, na fabrycznym programie jest gwałtowne odcięcie paliwa przy 4500 obr/min. i lecimy zębami w kierownicę, na tym sofcie auto kręci nawet do 5500, ale przy 5300 słabnie i to jest ostatni moment na zmianę biegu.

Jestem nawet bardzo zadowolony, auto jeździ bardzo sprawnie, a za pieniądze, które zapłaciłem za ecu ABT żadnego programu bym nie zrobił.

Opublikowano

Dużo fajniej to chodzi niż seria. Szybciej wstaje z dołu, rozpędza się lepiej, niby jest tylko 24 km więcej, ale 410 Nm zamiast 370 się czuje. Reakcja na gaz bardziej spontaniczna i dużo lepsze odejście przy prędkościach autostradowych.

Dodatkowo przesunięte jest odcięcie obrotów względem serii, na fabrycznym programie jest gwałtowne odcięcie paliwa przy 4500 obr/min. i lecimy zębami w kierownicę, na tym sofcie auto kręci nawet do 5500, ale przy 5300 słabnie i to jest ostatni moment na zmianę biegu.

Jestem nawet bardzo zadowolony, auto jeździ bardzo sprawnie, a za pieniądze, które zapłaciłem za ecu ABT żadnego programu bym nie zrobił.

A gdzie kupiles i za ile? Napisz na pw

Opublikowano

Czy wiecie kto w mazowieckim podejmie się zrobienia chipa do 2.5 BFC (163KM) już z wymienioną pompą na 059130106K + wymieni końcówki wtrysków na dsla143p970 (które lada chwila przyjdą kurierem) i ustawi ciśnienie otwarcia na 260?

Macie kogoś zaufanego co to ogarnie?

 

 

Opublikowano

stabilniej na 280 jest ustawienie

 

Opublikowano

Ja jestem z mazowieckiego a jechalem kawalek drogi do HP Performance, ale jak masz zmieniona pompe to kazdy to ogarnie ;)

Opublikowano

Witam. Jestem w temacie tuningu silnika laikiem a chciałbym podnieść moc w moim AKE.  Odnośnie pompy, końcówek wtrysków, egr-a, downpipa, intercoolera, wydechu to się orientuje. Celuje w max do 260 koni.Ale chodzi mi o turbo. I tu pytania . Przymierzam się do regeneracji turbosprężarki i zastanawiam się czy zostawiać fabryczną  czy może robić przy okazji hybrydę? Jeżeli fabryka to jaką moc i moment można osiągnąć na niej (słyszałem 220km/450 nm) Jeżeli hybryda to u kogo i na jakich podzespołach? Prosiłbym o darownie sobie odpowiedzi typu: a po co , nie da się, nie baw sie w to itp. jako nic nie wnoszących do tematu. Ewentualnie namiar na kogoś kto mi pojaśni.

P.S Temat czytałem ale jest w temacie za mało konkretów.

Opublikowano

Szukaj gościa TurboBogdan on się zajmuje robieniem hybryd ;)

Opublikowano

perun...

Opublikowano
Dnia 4.02.2017 o 21:53, lukone napisał:

Czy wiecie kto w mazowieckim podejmie się zrobienia chipa do 2.5 BFC (163KM) już z wymienioną pompą na 059130106K + wymieni końcówki wtrysków na dsla143p970 (które lada chwila przyjdą kurierem) i ustawi ciśnienie otwarcia na 260?

Macie kogoś zaufanego co to ogarnie?

 

 

napisz do https://a4-klub.pl/profile/14602-juby_p/ lub https://a4-klub.pl/profile/10817-adrian998998/

Zawartość dodana 1 minute later
Dnia 8.01.2017 o 11:49, majkel_majki napisał:

Dużo fajniej to chodzi niż seria. Szybciej wstaje z dołu, rozpędza się lepiej, niby jest tylko 24 km więcej, ale 410 Nm zamiast 370 się czuje. Reakcja na gaz bardziej spontaniczna i dużo lepsze odejście przy prędkościach autostradowych.

Dodatkowo przesunięte jest odcięcie obrotów względem serii, na fabrycznym programie jest gwałtowne odcięcie paliwa przy 4500 obr/min. i lecimy zębami w kierownicę, na tym sofcie auto kręci nawet do 5500, ale przy 5300 słabnie i to jest ostatni moment na zmianę biegu.

Jestem nawet bardzo zadowolony, auto jeździ bardzo sprawnie, a za pieniądze, które zapłaciłem za ecu ABT żadnego programu bym nie zrobił.

jest opcja skopiowania wsadu czy jakoś zabezpieczony?

Opublikowano

Na sterowniku jest napisane, że program jest zabezpieczony przed kopiowaniem i modyfikacją, ale napisać można wszystko. Nie mam pojęcia jak się taki wsad zachowa po skopiowaniu do innego eepromu, może odpali i będzie to chodziło jak należy, ale bardziej prawdopodobnie ecu poleci w kosmos i auto nie odpali ze względu na błędne sumy kontrolne.

Opublikowano

Witam Panowie, mam w posiadaniu A4 2004r z silnikiem BDG, jak sie okazalo jest zamontowana pompa z oznaczeniem 106K. Planuje po sprawdzeniu silnika cos dlubnac mapa i chcialem do tego dołożyć  końcówki wtryskow dsla143p970 i tutaj pytanie gdzie takie cos mozna dostac i mniej wiecej jaka cena zeby nie przeplacic?

Opublikowano

Witam sorka za off top. Ale takie pytanie zamierzam powoli kupić A4/A6 Quattro 2.5 TDI czyli każde maja jak dobrze zorientowałem się 180KM czyli AKE/BAU/BDH. Nawet mam ori serowniki od 180KM + soft od ABT czy Oettinger'a w sumie po zczytaniu są bardzo podobne do siebie ale nie w tym rzecz.  W tych silnikach są pompy 059130106L/K/M one nadają się do podnoszenia mocy czy nie bardzo ? Bo turbo mogę włożyć jakieś GTB czy inne lecz główny problem to te pompy i 51mg ich. Te są odblokowane czy sam soft i koniec zabawy ?

Opublikowano

L są zablokowane i jeżdżą w AKE i BAU , K z tego co kojarzę nie mają blokady, M nie wiem. K to na pewno silniki BDG. Z tymi pompami jest jeszcze inny wiks- po latach na skutek zużycia mało która legitymuje się nominalną wydajnością i silniki nie trzymają serii, a o jakimś przyroście po chipie można zapomnieć.

Opublikowano

Domyślam się że serii nie będą trzymać dlatego trzeba dobrze tym wszystkim się zająć mechaniką. Czyli już +/- wiem które nie są zablokowane co ułatwi mi życie. 

Opublikowano

Jak by co, pompa z BDG/ BDH nie będzie chodzić w AKE czy BAU, pozostaje wybór auta z takim silnikiem.

Opublikowano

Tylko że quattro po 2003 są  AKE/BAU/BDH czyli w BDG są odblokowane ?

Opublikowano (edytowane)

Mam BDG 163, na hamowni pokazalo 159, pompa jest z literka K, chcialem to dlubac i przy okazji wsadzić końcówki wtryskow od iveco dsla, da cos taka modyfikacja czy trzeba ladowac wieksze turbo?

Wyglada na to ze w BDG sa odblokowane, 106K

Edytowane przez Damianoo00
Opublikowano

Na Twoim miejscu zrobiłbym najpierw chipa i tym samym sprawdził na ile pozwoli pompa, na seryjnym osprzęcie dojedziesz do ok. 200 koni jeżeli pompa i motor są zdrowe. Końcówki z iveco to już grunt pod grube mody, poza tym nie mam pojęcia czy dwufazowy wtrysk BDG nie wyklucza ich montażu. Natomiast bardzo polecam założenie możliwie dużego fmic.

Opublikowano

A6C5 Masz w miare wydajny frontowy 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...