doin Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Witam, mam problem z przyśpieszaniem w swojej a4(1.9 TDI AFN 110km) Ostatnio odcięło mi moc w samochodzie, podłączyłem więc pod vaga, wyskoczył błąd- czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej(bład-00575 17-00). Po skasowaniu błędu, turbina ciągnie tak do 3tyś na 4 biegu i koniec. Dodatkowo jest jeden moment takiego szarpnięcia (jakbym zdjął nogę z gazu i następnie gwałtownie go dodał), występuje to przy tych 3 tyś i trwa dosłownie mniej niż sekundę. Sprawdzałem wszystkie przewody podciśnienia, wyglądają okey. Czy padnięty zawór n75, może być przyczyną tych objawów?. Wiem, że nikt z fusów nie wywróży, dlatego proszę o ewentualne polecenia co wykonać(np jakie logi, co sprawdzić). Z góry dziękuje za zainteresowanie tematem. http://vaglog.pl/log_217230.html 011 http://vaglog.pl/log_217253.html 010 http://vaglog.pl/log_217231.html 003 http://vaglog.pl/log_217262.html 011BS
baca2309 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 turbo ci grubo przeładowuje , masz węzyk cisnieniowy idący do ecu? podmien n75 z n18 i zobaczy czy jest róznica
lukaszooo Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 n75 działa. Wyczysc przewód idący do ecu bo pewnie jest zawalony oleje a mapsensor pływa w nim całkowicie.
szczuraz Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Przy okazji czyszczenia możesz wymienić w ecu wężyk idący od obudowy do map sensora. Najlepsze czasy ma już za sobą.
doin Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) Ok jutro postaram się to wykonać i dam znać. Lecz jeszcze pytanie jaki przekrój ma kabelek ?. Bo kupiłem ostatnio 4, 5, oraz 3 mm będzie jakiś ok ?. Edytowane 18 Maja 2015 przez doin
doin Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Opublikowano 18 Maja 2015 Aha i jeszcze jedno muszę odłączać akumulator przy wyjmowaniu ecu ?.
lukaszooo Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Ja nie odlanczam bo i tak po takiej operacji robię vagowanie i usuwam błędy.
doin Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 Rozebrałem ecu, nie było tam ani grama oleju. W wężyku do ecu jakieś krople były, wydmuchałem pod ciśnieniem, powymieniałem wszystkie węże podciśnieniowe. Ale według mnie poprawa nie znaczna oto logi: http://vaglog.pl/log_218022.html 010 http://vaglog.pl/log_218024.html 011 Podmieniałem nawet n18 z n75, efekt taki, że na n18 starszy muł, w ogóle nie ciągnie turbo. Jak to oceniacie panowie ?.
Bartollo Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Geometria Ci się przycina najpierw ładuje max po chwili łapie laga i zbija ciśnienie. Wyciągaj turbo i czyść
doin Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 Wyjmę ją bez podnośnika ?, bo może tam być problem z tą podpórką nie ?.
lukaszooo Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 problem mozesz miec najpierw ze śrubami turbo/kolektor a potem gdy bedzie juz na stole z rozpołowieniem.
doin Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 Dobra dzięki Panowie za pomoc, wyszła jednak grubsza sprawa( po cichu liczyłem tylko na n75 ), pewnie trochę zleci za nim się za to zabiorę, bo muszę załatwić najlepiej palnik aby lekko rozłączyć tubinę, ale nic. Jak będę potrzebował pomocy odezwę się tutaj.
Hezen Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Kolejny z palnikiem Do tego jeszcze młotka potrzeba! http://a4-klub.pl/index.php?/topic/302215-afn-brak-mocy-logi-do-oceny/?p=4304558 Chyba bedę musiał zrobić jakiś tutorial jak bezpiecznie i bez męczenia rozpołowić turbinę. Ale to dopiero jak znajomy odda mi swoją w moje łapki tylko kiedy się za nia zabierze?... znając życie to sam tego nie wie Edytowane 20 Maja 2015 przez Hezen
mlodziak22 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 nie koniecznie bd Ci potrzebny palnik , ja dzień wcześniej lałem intensywnie rost off i następnego dnia rozpołowiłem bez problemu. Najgorsze dojście jest do śrub torx od spływu oleju ,potrzebna długa przedłużka.
doin Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 Jeśli nie trzeba palnika to nawet lepiej Jutro wrzucę zdj turbiny, bo wydaje mi sie, że jest mocno zapieczona na kolektorze. Wd40 też da radę ?.
eaglent Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 po co masz nam zdjecia suszary wrzucac? zalej wszystkie sruby mocno wd40 czy cx80 i zostaw na noc, powinieneś nie mieć problemów z odkręceniem TYLKO dobieraj odpowiednie klucze i nasadki bo bardzo łatwo te sruby rozjechać
lukaszooo Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Hazen chyba rzadko bawisz sie w ta usterke, jedna rozpoławia sie bez problemów a inna nie chce nawet drgnąć. Jak rozpołowisz ze dwie łapiesz tyle doświadczenia ze uważasz siebie za wszech mechaniora a tu zonk bo przy rozpoławianiu połówka ci krzywo idzie i mordujesz sie cały dzien........ Zrób ze 20 bez mozliwości moczenia przez tydzien w ropie to wtedy zobaczysz jak jest miło jak ukręcisz szpilke lub śrubę trzymającą pierścień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się