Kub83a Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Witam Zauwazyłem ze drązek zmiany biegów nie jest sabliny podczas szybkiego wciśniecia gazu są wyczuwalne oraz zauważalne ruchy Czy to wskazuje na wymianę poduchy/poduch skrzyni biegów ?
greg2505 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 wymiana poduchy nic nie da ,drążek drga jak powstaną luzy na jabłku przy skrzyni lub przy drążku
Kub83a Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 nie moge sie z Toba zgodzić greg ewidentnie wskazania sa na poduche bo... w momencie szybkiego wcisniecia gazu jadac np na 2 biegu drązek zmiany biegów odchodzi do tyłu o kolejne 2 - 3mm po odpouszczeniu gazu wraca na swoje miejsce i tak za kazdym razem nie są to ciągłe drgania np kiedy auto parcuje na biegu jaowłym tylko w momencie ruszania .
adamresinski Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Ja wymienilem na ori poduchy pod motorem, jablko na pasie przednim i lape skrzyni, a lewarek i tak wykonuje drobne ruchy, urok ulozenia silnika wzdluznie.
greg2505 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) miałem urwaną poduchę skrzyni, po zmianie na nową lewarek dalej latał,zmieniłem jabłko na skrzyni i czy przyśpieszm czy hamuje lewarek jest w jednej pozycji, jedynie co się zmieniło po zmianie poduszki to ,że nie ma stuknięcia przy ruszaniu do przodu i tyłu Edytowane 1 Czerwca 2015 przez greg2505
Audi sline Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Tak jak polega wyzej. Ja miałem wymienione 2 poduchy skrzyni w samym ASO. No i nadal trochę widać drgania... :/
greg2505 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Dokładnie urwana poduszka nie ma wiele wspólnego z ruszającym się lewarkiem,przyczyny trzeba szukać w mocowaniu lewarka i połączeniu cięgna zmiany biegów ze skrzynią
Kub83a Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2015 miałem urwaną poduchę skrzyni, po zmianie na nową lewarek dalej latał,zmieniłem jabłko na skrzyni i czy przyśpieszm czy hamuje lewarek jest w jednej pozycji, jedynie co się zmieniło po zmianie poduszki to ,że nie ma stuknięcia przy ruszaniu do przodu i tyłu wymieniałeś to w ASO czy w normalnym warsztacie - jakie koszta wymiany jabłka skrzyni + sama częśc ?
greg2505 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 wymieniałem całą skrzynię ,w starej jabłko miało duży luz ,w kupionej wszystko sztywne ,wszystko wymieniałem sam więc nie podam ci jakie koszta są z tym związane,wymiana samego jakłka to prosta sprawa ,co do ceny części chyba kolega turzol kupował może pamięta ile kosztowało
damian1911 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Ja w moim mam wymienione poduszki a też są delikatne drgania na drążku, widocznie takie to musi być
sambo Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Gdzieś czytałem, że takie drgania mogą też oznaczać luzy na przegubie wewnętrznym.
KoJ@K Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Moze ktos podac jakies numerki czesci odnosnie tego jablka i ewentualnie w skrocie, jak sie do tego zabrac ?
mlodziak22 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Moze ktos podac jakies numerki czesci odnosnie tego jablka i ewentualnie w skrocie, jak sie do tego zabrac ? tutaj masz podane nr ,koszt ok 50zł w Aso http://a4-klub.pl/index.php?/topic/253213-wymiana-wybieraka/?hl=wybieraka
KoJ@K Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 I faktycznie jest roznica po wymianie? Co konkretnie sie zmienia/polepsza?
marcin120383 Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Witam posiada ktoś może fotostory wymiany tej tulei plastikowej która odpowiada za te drgania lewarka
kufel26 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Witam wymianilem dwa zestawy naprawcze jeden w wybieraku, drugi ten przy skrzyni a luz dalej został, wydaje mi się, ze ma go juz widzik w skrzyni, da sie jakos to usztywnic czy tylko wymiana skrzyni mnie czeka? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 14 Listopada 2016 przez kufel26
lukas551 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Mam pytanko,żeby wymienić dwa podane elementy o nr 8E0711118 i 8D0 711 279 wystarczy zdemontować mieszek,i wszystko zrobię od góry,czy trzeba dobierać się od dołu auta przy skrzyni biegów?
MemberA4 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) wszystko od góry zrobisz tylko musisz popiołke wyjać żeby bez przeszkód się tam dostać (jak masz 2 DIN radio to musisz najpierw je wyjąć później klimatronik i dopiero popiołke) jak to zrobisz to po odkręceniu osłony cały mechanizm masz jak na dłoni proponuję ci odkręcić drążki od zmiany biegów i 4 wkręty torx żebys sobie całość wyjął na stół później tylko wyregulowanie drążków Ci zostanie Edytowane 21 Grudnia 2016 przez MemberA4
michal008 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 a w benzynie 5 biegów też tak jest czy tam nie ma zestawy naprawczego? Zmiana biegów działa mi dość nieprecyzyjnie, ciężko jakby coś haczyło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się