narkil Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 u mnie weszło dokładnie 1.5 l
grubcio1980 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Dev a tylko ori G052145A1 czy coś dobrego taniej się ogarnie
bobikos Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 w skrzyniach 01E stosowanych w mocniejszych 2.5 tdi quattro występuje jeszcze chłodnica oleju skrzyni dlatego wchodzi więcej oleju.
impackt Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Panowie, do 1.8t Q też wejdzie około 1,5 l? Czy motul gear 75w90 będzie odpowiednim olejem do tylnego mostu? Jestem na etapie wymiany podpory wału i od razu wymienię olej w tylnym moście. Edytowane 10 Listopada 2016 przez impackt
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 dyfry w b6 byly tych samych gabarytow wszystkei wiec oleju wchodzi tyle samobobikos - chlodnica w skrzynai tak, ale nie w dyfrze
Dominik93 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 A dyfer jest taki sam jak w b7 od 2.0 tfsi? Będę robił przekładke skrzyni na manual 6b i dołożenia quattro, dawca to 2.0tfsi b7 . Czy do tej skrzyni wyjdę dwumas/sprzęgło od awx diesla? Pytam bo będę zwiększał moc i będę musiał wrzucić coś mocniejszego.
pioteros Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) sam dyfer jesli dobierzesz przelozenie - tak - dyfer praktycznie wszedzie byl taki sam, czy to audi 80 bez blokady, a4 b5, a6 c5, passat b5, a8 d2, a8 d3, a6 c6, a4 b6 b7 i moze kilka innych - z wyjatkiem takim ze w b5 byl jeszcze most do niego a w reszcie nie bylo Edytowane 3 Grudnia 2016 przez pioteros
matisstz Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) witam i trochę się pogubiłem chłopaki ... można zalać ten sam olej do skrzyni jak i tylnego dyfra , czy są to dwa różne oleje na stronie LM wyszło mi że to ten sam olej a nie jestem pewien... ten się może nadać ? Hochl.Getriebeoil GL4+ 75W90 4434 Co Wy Koledzy polecacie za olej ? , poci mi się dyfer i domaga oleju więc w skrzyni odrazu mogę zmienić z góry dzięki za odpowiedzi Edytowane 4 Grudnia 2016 przez matisstz
majkel_majki Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Polecam Castrol Syntrax 75W90 GL5 mineralny.
roball Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 No dobra, nie znam się to się wypowiem Czytam tutaj, że norma na olej to: G052145 opis tu: http://www.vw-group.pl/cms/att/ekologia/charakterystyka/G++052145.pdf I mamy tam wyszczególnione parametry takie jak: Gęstość: 0,87 g/cm3 w 20 °C Lepkość kinematyczna w 40 °C: 116,5 mm2/s Lepkość kinematyczna w 100 °C:17 mm2/s Więc, skoro się nie znam, to zaczynam szukać oleju o podobnych właściwościach: Motul Gear 300 LS 75W90 Density at 20°C (68°F) 0.904 Viscosity at 40°C (104°F) 109.6 mm2/s Viscosity at 100°C (212°F) 16.4 mm2/s Motul GEAR 300 75W-90 Density at 20°C (68°F) 0.897 Viscosity at 40°C (104°F) 72.6 mm2/s Viscosity at 100°C (212°F) 15.2 mm2/s Castrol Syntrax LG 75W90 Gęstość: 0,858 g/ml w 15 °C Lepkość kinematyczna w 40 °C: 101 mm2/s Lepkość kinematyczna w 100 °C:15,4 mm2/s Ravenol VSG 75W90 Gęstość: 842 kg/m^3 w 20 °C Lepkość kinematyczna w 40 °C: 82 mm2/s Lepkość kinematyczna w 100 °C:14,3 mm2/s LM GL4+ 75W90 4434 Gęstość: 0,865-0,87 g/ml Lepkość kinematyczna w 40 °C: 82 mm2/s Lepkość kinematyczna w 100 °C:14,5 mm2/s LM GL5 SAE 75W-90 Gęstość: 0,855 g/cm3 w 15 °C Lepkość kinematyczna w 40 °C: 80,9 mm2/s Lepkość kinematyczna w 100 °C:14,3 mm2/s Shell Spirax S6 AXME 75W-90 Gęstość: 0,878 g/cm3 w 15 °C Lepkość kinematyczna w 40 °C: 115 mm2/s Lepkość kinematyczna w 100 °C:15,2 mm2/s FUCHS TITAN SINTOPOID 75W90 Lepkość kinematyczna w 40°C [mm2/s]: 90,5 Lepkość kinematyczna w 100°C [mm2/s]: 15,3 FUCHS TITAN SINTOPOID LS 75W90 Gęstość w 15°C [g/ml]: 0,871 Lepkość kinematyczna w 40°C [mm2/s]: 126,5 Lepkość kinematyczna w 100°C [mm2/s]: 16,6 HIPOL GL-4 80W-90 Gęstość: 0,890 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 40 °C: nie podano Lepkość kinematyczna w 100 °C: ok. 11 mm2 Hipol 6; ok.16 mm2 Hipol GL-4 80W-90 Nie chce mi się dalej szukać, może ktoś kto się zna zaproponuje coś innego. Ja swojego faworyta już mam
MemberA4 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 U mnie jest Shell Spirax AXME i nic niepokojącego się nie dzieje Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
PJ3 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Polecam Castrol Syntrax 75W90 GL5 mineralny. Syntrax nie jest olejem mineralnym.....
roball Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Daj Ravenola MTF2 75W80 Polecam Castrol Syntrax 75W90 GL5 mineralny. Te oleje trochę odstają od specyfikacji oleju oryginalnego. Można się zapytać dlaczego tak polecacie ? Fajnie by było, gdyby ktoś uzasadnił dlaczego akurat ten.
PJ3 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Syntrax Longlife 75W90 jest jak najbardziej odpowiedni. Przez dłuuuugie lata Castrol dostarczał ten produkt na pierwsze zalanie do fabryk grupy VW ( pod inną nazwą, ale to już taki urok procedur przetargowych w biznesie z OEMs).
matisstz Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 mam jeszcze jedno pytanie czy na pewno ten sam olej leje się do skrzyni jak i tylnego dyfra ? i dzięki za odpowiedzi co do marki oleju przydadzą się
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się