MichalPoti Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 WItam, Od kilku dni jestem posiadaczem b8 CAGA. Przez pierwsze dni fajne auto ale jak to w "przewadze dzięki technice" bywa nie może byc zbyt kolorowo. Dzisiaj zauwazylem ze ubywa plynu chlodniczego. Jest to okolo 5cm plynu w zbiorniczku na 500 km. Z samochodu cos kapie. Miejsce kapania to prawy przedni "róg" samochodu w miejscu gdzie konczy sie zderzak a zaczyna sie oslona pod silnikiem. Ciezko mi stwierdzic co to dokladnie. Za malo tego aby zobaczyc kolor. Tak na chlopski rozum to zapewne plyn jednak czy nie moze to byc jakis wyciek z klimy? Jednak z prawej strony auta nie ma chyba nic od klimy? Wszystko (sprezarka przewody zawory do nabijania) sa chyba z lewej strony auta? Moze plyn ze spryskiwaczy? Nie... skad niby tam przewody z plynem do spryskow. Po otwarciu maski nic szczegolnego nie widac. Jakies pomysly? Dodam, że gdy zaparkuje po jeżdzie i dotknę tej cieczy jest ona zimna (nie gorąca) podczas gdy temp silnika to 90 stopni.
jacek70 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Kanał , osłona silnika w dół i widać będzie więcej. Tak bez zobaczenia to to ciężko coś wywróżyć.
Jędrulawawa Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) na chlopski rozum to zapewne plyn Na chłopski rozum trzeba do wycieku wsadzić palucha a potem do gęby. Jak płyn jest słodki to układ chłodzenia. Jak wyciek z przewodu czy nawet chłodnicy to tylko powód za zadowodlenia. Wszak mogło płyn przepalać z wiadomych powodów Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Jędrulawawa
robitl Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 z klimy zawsze kapać musi, jeśli miałbyś dodatkowy wyciek to miałbyś dwie plamy lub jedną ale na pewno nie zimną. tak jak kolega wyżej napisał, jedź na kanał. a swoją drogą to gdzieś się płyn chłodniczy musi podziewać??
MichalPoti Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 tylko gdzie tu kanal znalezc pompa wody? jednak cala oslona pod silnikiem sucha. wyjalem cala obudowe filtra powietrza i dalej nic nie widze. Tak jak mowicie. Podjade na kanal i dam znac. A czy jest z prawej strony cos od klimy? jakies przewody? dzisiaj klimy nie wlaczalem i dalej sobie kapie
Musafa Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) A może jakiś wąż przy chłodnicy się poluzował ? O ile to płyn chłodniczy. Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Musafa
jacek70 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Podstaw coś pod spód aby złapać to co kapie. Wtedy będzie wiadomo co to i gdzie szukać wycieku.
MichalPoti Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 olej to nie jest. Dlatego tak Was pytam czy od klimy tam cos jest. Jak okaze sie ze to plyn to bede szczesliwy Przez noc nalapalem tego czegos i jest to plyn od spryskiwacza xenon. Takze robi sie nieco gorzej. Plyn chlodniczy ucieka natomiast wiecej niestety wyciekow zewnetrznych nie ma....
midoz Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Na chłopski rozum trzeba do wycieku wsadzić palucha a potem do gęby. Jak płyn jest słodki to układ chłodzenia Przestrzegam przed takim smakowaniem, coolant to najwiekszy suf!
MichalPoti Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dzisiaj jestem umowiony na ogledziny. Nadal mam nadzieje ze to nic z glowica. Co sprawdzic? Czesto na forum pojawia sie temat cieknacej chlodnicy spalin. Co do tego?
Jędrulawawa Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Przestrzegam przed takim smakowaniem Przecież nikt tego nie każe pić szklankami. Weźmiesz na koniec języka 0,0001 mg, posmakujesz i wyplujesz. Na pewno nie zaszkodzi, najwyżej dostaniesz sraczki.
Robero321 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Przestrzegam przed takim smakowaniem Przecież nikt tego nie każe pić szklankami. Weźmiesz na koniec języka 0,0001 mg, posmakujesz i wyplujesz. Na pewno nie zaszkodzi, najwyżej dostaniesz sraczki.
MichalPoti Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 wyciekow nie stwiedzono. Diagnoza albo chlodnica spalin albo peknieta glowica. Podobno jakos na krotko laczy sie 2 weze te od chlodnicy spalin i tak sie sprawdza czy winna jest chlodnica. Ktos to robil?
MichalPoti Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2015 160 tysi. Raczej mozna wierzyc Czy dobrym pomyslem jest kupno kawalka rurki i polaczenie tych dwoch przewodow [przy chlodnicy spalin? Nic sie nie stanie jak bede tak jezdzil chwile?
Wihajster Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 160 tysi. Raczej mozna wierzyc sprawdziles w ASO? bo ten rok to raczej okolice 300 min
MichalPoti Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2015 Tak. Sprawdzany w ASO jednak tam mało wpisów, auto z polskiego salonu. Przebieg dostepny tez na tej stronce rządowej. Wydaje się zgadzać. Panowie co z tą chlodnicą. Robił już to ktoś? Podpowie ktos cos?
lukas309 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) wyciag bagnet (jak masz)i sprawdz olej pod katem mieszania sie z plynem oraz sprawdz poziom oleju Edytowane 21 Czerwca 2015 przez lukas309
MichalPoti Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Problem zlokalizowany. Walnięta jest chlodnica spalin. Zrobilem to 'na krotko', polaczylem te 2 przewody z chlodnicy i jest git. Plynu nie ubywa. Pytanie teraz czy to sie spawa czy kupuje nowe cale?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się