Kowi87 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 w q trza najpierw puścić gaz szarpnąć kierownicą i wtedy w piz... :tongue4 ogien i juz lecisz bokiem proste pedał w podłoge i juz d*pa ucieka na bok
GILI Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 w q trza najpierw puścić gaz szarpnąć kierownicą i wtedy w piz... :tongue4 ogien i juz lecisz bokiem zależy co pod maska
Tukan Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 w q trza najpierw puścić gaz szarpnąć kierownicą i wtedy w piz... :tongue4 ogien i juz lecisz bokiem zależy co pod maska Silnik :polew:
Grzegorz76 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije!
sokolnh Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije! na śniegu tak reszta to już napęd na tył
Grzegorz76 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije! na śniegu tak reszta to już napęd na tył Nie tylko na śniegu, na suchym również, tylko tu niech Ci odpowie Pan TUKAN, on ma kompetencje (czytaj: 265KM), żeby powiedzieć Ci, że jesteś w błędzie
Tukan Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Na smiegu to latam jak chce,mokry asfalt na drodze mozna delikatnie bokami .Ale na suchym to juz inna liga auto wazy 1660kg ze mna ponad 1730kg wiec nawet nie próbowalem jak bede mial kiedys jakis plac to mozna sprawdzic Na suchym to jedynie slidy z ostrego startu albo z rolki na pierwszym biegu
michu93 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 eee tam. zostaję i tak przy ośce też wszędzie wjedzie i zawsze wyjedzie, tyko trzeba wiedziec jak
GILI Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 w q trza najpierw puścić gaz szarpnąć kierownicą i wtedy w piz... :tongue4 ogien i juz lecisz bokiem zależy co pod maska Silnik :polew: Taki
michu93 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Na smiegu to latam jak chce,mokry asfalt na drodze mozna delikatnie bokami .Ale na suchym to juz inna liga auto wazy 1660kg ze mna ponad 1730kg wiec nawet nie próbowalem jak bede mial kiedys jakis plac to mozna sprawdzic Na suchym to jedynie slidy z ostrego startu albo z rolki na pierwszym biegu ale wg mnie i tak szkoda auta na suchym
Tukan Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 to jest R10 ja mam V6 [br]Dopisany: Styczeń 28, 2010, 08:17:55 _________________________________________________ Na smiegu to latam jak chce,mokry asfalt na drodze mozna delikatnie bokami .Ale na suchym to juz inna liga auto wazy 1660kg ze mna ponad 1730kg wiec nawet nie próbowalem jak bede mial kiedys jakis plac to mozna sprawdzic Na suchym to jedynie slidy z ostrego startu albo z rolki na pierwszym biegu ale wg mnie i tak szkoda auta na suchym Zgadzam sie ale czasem mozna
sokolnh Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije! na śniegu tak reszta to już napęd na tył Nie tylko na śniegu, na suchym również, tylko tu niech Ci odpowie Pan TUKAN, on ma kompetencje (czytaj: 265KM), żeby powiedzieć Ci, że jesteś w błędzie przykro mi to mówić, ale sie nie znasz miałem quattrówy i mam rwd wiec wiem co mówie zresztą wpisz sobie na YT słowo drift i zobacz jaki w wiekszosci samochody mają napęd
Kowi87 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 TUTORIAL: How to drift in FWD oszczedność opon
Grzegorz76 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije! na śniegu tak reszta to już napęd na tył Nie tylko na śniegu, na suchym również, tylko tu niech Ci odpowie Pan TUKAN, on ma kompetencje (czytaj: 265KM), żeby powiedzieć Ci, że jesteś w błędzie przykro mi to mówić, ale sie nie znasz miałem quattrówy i mam rwd wiec wiem co mówie zresztą wpisz sobie na YT słowo drift i zobacz jaki w wiekszosci samochody mają napęd No tak ale mówimy o kontroli i łatwości wyjścia z poślizgu a nie o zawodach driftu. Tam celowo mają tylny napęd, żeby te boki były jak najgłębsze i przy możliwie niskich prędkościach, co oczywiście nie oznacza, że to jest łatwe do kontrolowania Przykładem niech tu będą rajdy WRC, gdzie już dawno RWD odeszły w zapomnienie na rzecz 4x4
sokolnh Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije! na śniegu tak reszta to już napęd na tył Nie tylko na śniegu, na suchym również, tylko tu niech Ci odpowie Pan TUKAN, on ma kompetencje (czytaj: 265KM), żeby powiedzieć Ci, że jesteś w błędzie przykro mi to mówić, ale sie nie znasz miałem quattrówy i mam rwd wiec wiem co mówie zresztą wpisz sobie na YT słowo drift i zobacz jaki w wiekszosci samochody mają napęd No tak ale mówimy o kontroli i łatwości wyjścia z poślizgu a nie o zawodach driftu. Tam celowo mają tylny napęd, żeby te boki były jak najgłębsze i przy możliwie niskich prędkościach, co oczywiście nie oznacza, że to jest łatwe do kontrolowania Przykładem niech tu będą rajdy WRC, gdzie już dawno RWD odeszły w zapomnienie na rzecz 4x4 mieszasz strasznie, a wydaje mi sie że niepotrzebnie jedno pytanie: miałeś samochód z napędem na tył ? jeśli nie to nie ma o czy gadać, bo po prostu z racji tego że masz quattro masz też klapki na oczach i bedziesz chwalił swoje jeśli miałeś to i tak Ci nie uwierze że Q na suchym lepiej wprowadzić w poslizg i go kontrolować ( z przyjemnością ) niż rwd
Grzegorz76 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Ale ja mówię o wyprowadzaniu z poślizgu a nie wprowadzaniu w niego Nie rozumiemy się... Napisałem w pierwszym wątku, że wprowadzić w poślizg auto jest łatwo bez względu na napęd, a mi chodzi o kontrolę auta w poślizgu i samo z niego wyjście. I tutaj nie ma bata na Q co poparłem tym, że w rajdach WRC najskuteczniejszymi są auta 4x4 bez względu czy to będzie na śniegu, asfalcie czy szutrze. Paniał czy dalej odbijamy piłeczkę?
sokolnh Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Ale ja mówię o wyprowadzaniu z poślizgu a nie wprowadzaniu w niego Nie rozumiemy się... Napisałem w pierwszym wątku, że wprowadzić w poślizg auto jest łatwo bez względu na napęd, a mi chodzi o kontrolę auta w poślizgu i samo z niego wyjście. I tutaj nie ma bata na Q co poparłem tym, że w rajdach WRC najskuteczniejszymi są auta 4x4 bez względu czy to będzie na śniegu, asfalcie czy szutrze. Paniał czy dalej odbijamy piłeczkę? skonczyłem dyskusję na ten temat bo nie odpowiedziałes na moje pytanie wiec sam sobie na nie odpowiedziałem chętnie zobacze jak bez problemu SAM wprowadzasz auto w poślig i je kontrolujesz z przyjemnością bo co innego przekonac sie o czyms na własnes skórze, a co innego gadać tak bo słyszałem, widziałem w tv czy wydaje mi sie koniec z mojej strony OT
Grzegorz76 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Może nie mam takiego doświadczenia jak Ty, bo za młody jestem, ale wyobraź sobie, że miałem do czynienia z RWD i FWD i zdanie swoje podtrzymuję.
soolek Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Tu moje ślizganie :> Quattro Kolega mimo Q w sumie nic tu nie pokazał, takie rzeczy to ośką zrobi bez problemu, jak trafie na typa to nagram jak golfemIII w kombi na prostej leci cały czas bokiem trzymając go na jednej stronie bez tańca, dla mnie mega akcja jak na ośke I takie coś to już jest coś A4 Avant też tak potrafi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się