NYNA Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Oj tak wczoraj taką mało uczęszczaną zasypaną prostą jechałem i jak powyżej 100 km/h zaczyna nosić dupsko to jest super uczucie tylko czemu tak trudno się później zatrzymać :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Rozkład masy zawsze był zmorą Audi, wszystko przez przednio-napedowy rodowód. Dopiero w nowej A6 zaczeli coś z tym robić min przez przesuniecie przedniej ośi do przodu i przeniesieniu aku do tylniej cześci nadwozia - co konkurencja stosowała już lata świetlne temu. eee tam, rozklad nie jest idealny to wiadomo, ale kazde auto mozna zmusic do tego zeby fajnie jechalo. Jak ktos ogarnia, to i Q z ciezkim ryjem bedzie wymiatac na sniegu, czy torze.
Tukan Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Rozkład masy zawsze był zmorą Audi, wszystko przez przednio-napedowy rodowód. Dopiero w nowej A6 zaczeli coś z tym robić min przez przesuniecie przedniej ośi do przodu i przeniesieniu aku do tylniej cześci nadwozia - co konkurencja stosowała już lata świetlne temu. eee tam, rozklad nie jest idealny to wiadomo, ale kazde auto mozna zmusic do tego zeby fajnie jechalo. Jak ktos ogarnia, to i Q z ciezkim ryjem bedzie wymiatac na sniegu, czy torze. Jesli jest dobry zawias,opona,stabilizator grubszy i blokada lewej nogi zdjeta to mozna,ale i tak bedzie ryło przodem
Guregoru Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Kolega ma pewnie umiejętności na poziomie Blocka - ja natomiast chciałbym pouczyć sie jazdu q w poslizgu bez dodatkowych atracjii tyou lampy czy krawężniki :> No nie przesadzaj z tymi moimi umiejętnościami Ale co chcesz ćwiczyć jak nie ma żadnych przeszkód
MikeWawa Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Zachowania auto . Wole sie obrócić niz rozj felge o krawężnik
beneq Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Wystarczy duży plac, parę pachołków i już można latać na wiele sposobów przy okazji nie narażając innych Rozkład masy zawsze był zmorą Audi, wszystko przez przednio-napedowy rodowód. Dopiero w nowej A6 zaczeli coś z tym robić min przez przesuniecie przedniej ośi do przodu i przeniesieniu aku do tylniej cześci nadwozia - co konkurencja stosowała już lata świetlne temu. eee tam, rozklad nie jest idealny to wiadomo, ale kazde auto mozna zmusic do tego zeby fajnie jechalo. Jak ktos ogarnia, to i Q z ciezkim ryjem bedzie wymiatac na sniegu, czy torze. No dokładnie, w sumie to FWD tez można ładnie bokiem śmigać - ręczny, kontra i gazem kontrolujemy poślizg
KmK Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Wystarczy duży plac, parę pachołków i już można latać na wiele sposobów przy okazji nie narażając innych Rozkład masy zawsze był zmorą Audi, wszystko przez przednio-napedowy rodowód. Dopiero w nowej A6 zaczeli coś z tym robić min przez przesuniecie przedniej ośi do przodu i przeniesieniu aku do tylniej cześci nadwozia - co konkurencja stosowała już lata świetlne temu. eee tam, rozklad nie jest idealny to wiadomo, ale kazde auto mozna zmusic do tego zeby fajnie jechalo. Jak ktos ogarnia, to i Q z ciezkim ryjem bedzie wymiatac na sniegu, czy torze. No dokładnie, w sumie to FWD tez można ładnie bokiem śmigać - ręczny, kontra i gazem kontrolujemy poślizg ręczny jest dobry do nawracania nie do latania bokami, nie ma opcji żebyś kontrolował poslizg używając ręcznego hamulca, przy większej prędkości. Do tego celu służy dociążanie przodu i odciązanie zarazem tyłu lewą nogą, najłatywiej z odbicia. Jazdę wokól trzepaka na ręcznym nie należy mylić z poślizgami kontrolowanymi.
beneq Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Mi konkretnie chodziło tylko o przód napęd - wtedy ręcznym zarzucamy tyłem, następnie kontra, gaz i przód nam wyciąga auto z poślizgu.
soolek Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Wystarczy duży plac, parę pachołków i już można latać na wiele sposobów przy okazji nie narażając innych Rozkład masy zawsze był zmorą Audi, wszystko przez przednio-napedowy rodowód. Dopiero w nowej A6 zaczeli coś z tym robić min przez przesuniecie przedniej ośi do przodu i przeniesieniu aku do tylniej cześci nadwozia - co konkurencja stosowała już lata świetlne temu. eee tam, rozklad nie jest idealny to wiadomo, ale kazde auto mozna zmusic do tego zeby fajnie jechalo. Jak ktos ogarnia, to i Q z ciezkim ryjem bedzie wymiatac na sniegu, czy torze. No dokładnie, w sumie to FWD tez można ładnie bokiem śmigać - ręczny, kontra i gazem kontrolujemy poślizg ręczny jest dobry do nawracania nie do latania bokami, nie ma opcji żebyś kontrolował poslizg używając ręcznego hamulca, przy większej prędkości. Do tego celu służy dociążanie przodu i odciązanie zarazem tyłu lewą nogą, najłatywiej z odbicia. Jazdę wokól trzepaka na ręcznym nie należy mylić z poślizgami kontrolowanymi. Mylisz się KmK. Z ręcznym można naprawdę cuda wyczyniać i to przy dużej prędkości - sprawdzone na własnej skórze. A tutaj filmik przykładowy. Jest więcej filmików tego gościa, ale jakoś nie mogę znaleźć teraz. [br]Dopisany: 08 Luty 2012, 15:25_________________________________________________Jeszcze jeden filmik:
bialy986 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Trzeba przyznać,że dobrze kolesiowi idzie,tym bardziej,że to nie zamknięty plac tylko ulica,czasem wąsko i inne pojazdy stoją.
variocustoms Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 umiejętności :good: ale w ruchu ulicznym to przeginka :thumbdown:
darecy Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 do driftu zakładaj kakieś inne fele moze dojazdówki
KmK Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 beneq, mnie również chodzi o fwd, efekt użycia hamulca ręcznego przy większych prędkościach uzyskujesz poprzez zblokowanie tyłu poprzez zhamowanie lewą nogą i przebicie hamowania przez silnik, efekt tył zblokowany, przód napędzany. Taka technika sprawdza się na szutrze i śniegu. soolek wiesz, mnie szkolono, że poślizg stosowany jest gdy zapewnia szybszy przejazd, nie gdy spowalnia :gwizdanie: Więc w przypadku mokrej nawierzchni ręczny tylko spowalnia co z gruntu jest przerostem formy nad treścią Chciałbym zobaczyć przejazd tego gościa w warunkach śniegowych lub szutrowych na czas z użyciem techniki którą prezentuje na filmie, byłoby ciekawie zdecydowanie show no go
beneq Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Ok ale zawody w drifcie też nie są odbywane na czas przejazdu, to nie są rajdy i walka o sekundy Tutaj bardziej chodzi o fun.
Tukan Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Chlop nie lata bokiem tylko ciagnie tylek za soba
gucionexia Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 No i całkiem widowiskowo mu to wychodzi
Kowi87 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 No i całkiem widowiskowo mu to wychodzi nie jednego RWD zawstydził
Flyer Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 soolek wiesz, mnie szkolono, że poślizg stosowany jest gdy zapewnia szybszy przejazd, nie gdy spowalnia :gwizdanie:
KmK Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Ok ale zawody w drifcie też nie są odbywane na czas przejazdu, to nie są rajdy i walka o sekundy Tutaj bardziej chodzi o fun. tu się zgadzam, tylko drift jest efektowny, a prędkości sa naprawdę grube jeśli chodzi o mistrzowstwo fwd to brylował niegdyś taki typ jak Jean Ragnotti, zobaczcie w Youtube co wyczyniał i jak wygląda efektowna i zarazem efektywna jazda fwd, bo ten od avensis to wybaczcie ale.. jakie auto taki drift
Kowi87 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Ok ale zawody w drifcie też nie są odbywane na czas przejazdu, to nie są rajdy i walka o sekundy Tutaj bardziej chodzi o fun. tu się zgadzam, tylko drift jest efektowny, a prędkości sa naprawdę grube jeśli chodzi o mistrzowstwo fwd to brylował niegdyś taki typ jak Jean Ragnotti, zobaczcie w Youtube co wyczyniał i jak wygląda efektowna i zarazem efektywna jazda fwd, bo ten od avensis to wybaczcie ale.. jakie auto taki drift no niegadaj że słabo tym avensisem jeżdzi, w tych twoich filmikach chodzi o czas a nie o efekt :gwizdanie: mysle że mało który tak RWD pociagnie płynnie po mieście po mokrej nawierzchni autem które ma zaledwie 120km :gwizdanie: jak ten avensis
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się