Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Dnia 22.08.2017 o 08:37, rafalpe napisał: pochwalę się malowaniem pokaz wewnętrzną strone zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Godzinę temu, rafalpe napisał: Wewnątrz nie malowałem zastanawialem się nad tym ale póki co pomalowane tylko zewnątrz ja nie pisze o malowaniu chciałbym zobaczyć jak wygląda zacisk od srodka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Dev na poprzedniej stronie masz foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisx Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 szybkie pytanie jaki nr ma zacisk na lewą stroną a jaki na prawą bo nie mogę znaleźć chodzi o system TRW na tarcza 320mm ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, chrisx napisał: szybkie pytanie jaki nr ma zacisk na lewą stroną a jaki na prawą bo nie mogę znaleźć chodzi o system TRW na tarcza 320mm ?? mam jak chcesz gotowy kpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisx Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Mam już komplet tylko nie wiem który zacisk na którą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 (edytowane) 3 godziny temu, chrisx napisał: Mam już komplet tylko nie wiem który zacisk na którą stronę Jak masz to, w czym problem ? przewód wchodzi od góry do dolnego otworu, odpowietrznik zawsze jest wyzej Edytowane 27 Sierpnia 2017 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisx Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 nie chciałem polmylić stron i chciałem się upewnić teraz już wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek76 Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Panowie, co to za klucz potrzebny żeby odkręcić te śruby w zacisku trw ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 (edytowane) 51 minut temu, czarek76 napisał: Panowie, co to za klucz potrzebny żeby odkręcić te śruby w zacisku trw ? 10-kątny splin niedostępny dla zwykłego śmiertelnika Edytowane 9 Września 2017 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 10-kątny splin niedostępny dla zwykłego śmiertelnikaW Hameryce mają wszystko[emoji41]http://www.ebay.com/itm/201355960330 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek76 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 13 godzin temu, piotrekb_tt napisał: W Hameryce mają wszystkohttp://www.ebay.com/itm/201355960330 A to nie jest taki ? http://www.proficentrum.pl/4632,klucz-nasadka-spline-m12-10-katow-3x55mm-1-2-vw.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Zakładał ktoś zacisk ZACISKI BREMBO 18 ZL ZR PRZÓD od Q7 podejdą do b8 ?? na pewno adaptery trzeba dać do zacisków , a jakie tarcze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Nie wejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Wejdą, kolega ma takie założone do B8. Trzeba frezować zwrotnice i zacisk, do tego tarcza z a6 c7 356mm stoczona na na 350mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Wejdą, kolega ma takie założone do B8. Trzeba frezować zwrotnice i zacisk, do tego tarcza z a6 c7 356mm stoczona na na 350mmBardzo ladny zacisk ale za duzo zabawy jak dla mnie[emoji51] Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 W dniu 19.09.2017 o 21:27, corradoowner napisał: Wejdą, kolega ma takie założone do B8. Trzeba frezować zwrotnice i zacisk, do tego tarcza z a6 c7 356mm stoczona na na 350mm No to super rozwiązanie zrobił jak mógł dać 2-tłok z A6 bez toczenia tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 I osłabił mocowanie jarzma w aluminiowej zwrotnicy, powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Czy ktos tutaj ma moze hebel z przodu z Q5 i flocki ferodo ds2500? puka wam taki zestaw? w sensie przy mocniejszym hamownaiu jest pukniecie i jak prostuje kola ze skretu czasami... 2 "mechnikow" uznalo ze to klocek w zacisku sie przemieszcza bo jest za maly... nie wiem czy szukac lepszego magika, czy uznac ze maja racje. dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 W dniu 21.09.2017 o 02:41, Wandej napisał: No to super rozwiązanie zrobił jak mógł dać 2-tłok z A6 bez toczenia tarczy Mógł mieć 2 a ma 6 tłoków. Zacisk z A6 wygląda słabo w porównaniu z tym z Q7 W dniu 21.09.2017 o 08:21, Dev napisał: I osłabił mocowanie jarzma w aluminiowej zwrotnicy, powodzenia Bez przesady, tam brakowało 2mm, które mógł zebrać z zacisku. Zebrał po 1mm z zacisku i ze zwrotnicy, poza tym w zwrotnicy są otwory przelotowe a gwinty za pomocą stalowych tulei w zacisku. Nie wiem w czym macie problem. Zrobił to z głowa i jest bezpiecznie. Jeździ tak od ponad roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się