Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Ale na lajcie moge z tego zoltego przejsc na LHM+? zolty chyba tez mineralny jest

LHM nie jest żółty, ale najwlasciwszy dla tego ukladu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na lajcie moge z tego zoltego przejsc na LHM+? zolty chyba tez mineralny jest

LHM nie jest żółty, ale najwlasciwszy dla tego ukladu.
Tutaj mi chodzilo o ten zolty febiego co mam. Ale fakt troche niezrozumiale napisalem :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DEV może Ty ogarniasz temat. Na dobrą sprawę jaką różnicę robi układowi czy jest zalany minerałem czy syntetykiem? Teraz latam na czerwonym mobilu atf i jest bajka ,a na zielonym minerale gineło mi wspomaganie po rozgrzaniu.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magiel nówka po regeneracji. Pompa za to pojeździła trochę na sucho. Dzieje się tak dlatego ,że minerał jest rzadszy od syntetyku po rozgrzaniu?

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak samo. Minerał po rozgrzaniu szybciej traci właściwości niż syntetyk o podobnych parametrach. Ogólnie zrobi się szybciej rzadki


Gadałem z kumplem który mechanikuje w aso. Twierdzi ,że nie leją już minerału do wspomagania bo został wycofany. Płynu o nr G002000 już nie ma (żółty minerał) wycofali go w 2007r , zamiast niego wprowadzili G004000 (zielony syntetyk) i karzą go lać zamiast minerału. Zamiennikiem G004000 jest Febi 6161 z czerwoną nakrętką (także zielony syntetyk) na którym jest jak wół napisane ,że to zamiennik dla G002000 (czyli syntetyk zamiast minerału).

O co w tym chodzi? Doszli do wniosku ,że minerał jest be i go wycofali?

Tą wersje podtrzymują serwisy które robią magle (nie lać minerału). Firma w której brałem magiel wręcz nakazała mi nalać czerwony atf zamiast minerału pod groźbą utraty gwarancji (12msc bez limitu km). Twierdzili ,że magle po zielonym minerale wyglądają jak szajs (korozja , wżery itp). Obdzwoniłem z 6 firm i wszędzie to samo.

Na koniec shiza z brakiem u mnie wspomagania na minerale po rozgrzaniu.

A więc:

1.aso brak minerału

2.serwisy od magli nie zalecają minerału

3.brak wspomagania po rozgrzaniu na minerale.

Jest na tą chwilę 3:0 dla syntetyka. W takim układzie czemu mam lać minerał skoro jest z definicji gorszy? Ktoś to racjonalnie wytłumaczy w więcej niż dwóch słowach?


Teraz najciekawsze. Febi 6162 na którym gineło mi wspomaganie był mineralny. Teraz latam na czerwonym mobilu atf i wszystko jest ok. Tylko ,że mobil atf 220 to też minerał. Idzie świra dostać. Wychodzi więc na to ,że mamy w tej chwili na rynku zielony minerał oraz syntetyk i tak samo czerwony w dwóch wariantach. Jak komuś mało to jest jeszcze żółty. Zamawiam LHM na próbę.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci ,że temat płynów do a4 b5 (i innych vag z tego okresu) jest pokręcony jak w żadnym innym aucie. Lej Total LHM

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Febi syntetyk też git bo 3 lata mam i ok.

Pozatym od problemów z opla wspomaganiem jeszcze przed Audi żadnego minerała już nie wieje bo nie stać mnie na pompy co 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o febi 6162 chyba. Jeśli już to lepiej wybrać g004000. Do febi się zraziłem. Co działo się z oplem? One domyślnie nie mają jeździć na syntetyku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jutro zobacze czy maja u mnie na miejscu LHM +, Jak nie to zamawiam. Zdam relacje czy cos sie poprawilo. Bo nie mowilem jeszcze, ze teraz jak mam zimna fure, odpale i krece kierownica w prawo to mi blokuje gdzies czasem. Zobaczymy czy wymiana plynu cos da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten miałem na myśli. Pomyliłem 2 z 1.

Co za przeboje miałeś z oplem ,że minerału nie chcesz?

Ja jutro zobacze czy maja u mnie na miejscu LHM +, Jak nie to zamawiam. Zdam relacje czy cos sie poprawilo. Bo nie mowilem jeszcze, ze teraz jak mam zimna fure, odpale i krece kierownica w prawo to mi blokuje gdzies czasem. Zobaczymy czy wymiana plynu cos da.

Daj znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...