miferA4B5 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Ale na lajcie moge z tego zoltego przejsc na LHM+? zolty chyba tez mineralny jest
miferA4B5 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Dobra to zamawiam 2l TOTAL LHM+ ze znaczkiem cytryny dzieki za porade chlopaki
Dev Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Ale na lajcie moge z tego zoltego przejsc na LHM+? zolty chyba tez mineralny jest LHM nie jest żółty, ale najwlasciwszy dla tego ukladu.
miferA4B5 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Ale na lajcie moge z tego zoltego przejsc na LHM+? zolty chyba tez mineralny jestLHM nie jest żółty, ale najwlasciwszy dla tego ukladu.Tutaj mi chodzilo o ten zolty febiego co mam. Ale fakt troche niezrozumiale napisalem
miferA4B5 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Dlatego tez mam zamiar lac ten LHM+, a zolty febi to poprzednik wlal
Mesiah Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) DEV może Ty ogarniasz temat. Na dobrą sprawę jaką różnicę robi układowi czy jest zalany minerałem czy syntetykiem? Teraz latam na czerwonym mobilu atf i jest bajka ,a na zielonym minerale gineło mi wspomaganie po rozgrzaniu. Edytowane 25 Lutego 2015 przez Mesiah
Dev Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Pompa lub magiel złom, albo jedno i drugie.
Mesiah Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Magiel nówka po regeneracji. Pompa za to pojeździła trochę na sucho. Dzieje się tak dlatego ,że minerał jest rzadszy od syntetyku po rozgrzaniu? Edytowane 25 Lutego 2015 przez Mesiah
Mesiah Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) No tak samo. Minerał po rozgrzaniu szybciej traci właściwości niż syntetyk o podobnych parametrach. Ogólnie zrobi się szybciej rzadki Gadałem z kumplem który mechanikuje w aso. Twierdzi ,że nie leją już minerału do wspomagania bo został wycofany. Płynu o nr G002000 już nie ma (żółty minerał) wycofali go w 2007r , zamiast niego wprowadzili G004000 (zielony syntetyk) i karzą go lać zamiast minerału. Zamiennikiem G004000 jest Febi 6161 z czerwoną nakrętką (także zielony syntetyk) na którym jest jak wół napisane ,że to zamiennik dla G002000 (czyli syntetyk zamiast minerału). O co w tym chodzi? Doszli do wniosku ,że minerał jest be i go wycofali? Tą wersje podtrzymują serwisy które robią magle (nie lać minerału). Firma w której brałem magiel wręcz nakazała mi nalać czerwony atf zamiast minerału pod groźbą utraty gwarancji (12msc bez limitu km). Twierdzili ,że magle po zielonym minerale wyglądają jak szajs (korozja , wżery itp). Obdzwoniłem z 6 firm i wszędzie to samo. Na koniec shiza z brakiem u mnie wspomagania na minerale po rozgrzaniu. A więc: 1.aso brak minerału 2.serwisy od magli nie zalecają minerału 3.brak wspomagania po rozgrzaniu na minerale. Jest na tą chwilę 3:0 dla syntetyka. W takim układzie czemu mam lać minerał skoro jest z definicji gorszy? Ktoś to racjonalnie wytłumaczy w więcej niż dwóch słowach? Teraz najciekawsze. Febi 6162 na którym gineło mi wspomaganie był mineralny. Teraz latam na czerwonym mobilu atf i wszystko jest ok. Tylko ,że mobil atf 220 to też minerał. Idzie świra dostać. Wychodzi więc na to ,że mamy w tej chwili na rynku zielony minerał oraz syntetyk i tak samo czerwony w dwóch wariantach. Jak komuś mało to jest jeszcze żółty. Zamawiam LHM na próbę. Edytowane 25 Lutego 2015 przez Mesiah
miferA4B5 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Wiec juz ja tez nie wiem jaki olej wlac ...
Mesiah Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Powiem Ci ,że temat płynów do a4 b5 (i innych vag z tego okresu) jest pokręcony jak w żadnym innym aucie. Lej Total LHM Edytowane 26 Lutego 2015 przez Mesiah
POWER-KRIS Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Febi syntetyk też git bo 3 lata mam i ok. Pozatym od problemów z opla wspomaganiem jeszcze przed Audi żadnego minerała już nie wieje bo nie stać mnie na pompy co 2 lata.
Mesiah Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Piszesz o febi 6162 chyba. Jeśli już to lepiej wybrać g004000. Do febi się zraziłem. Co działo się z oplem? One domyślnie nie mają jeździć na syntetyku?
POWER-KRIS Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 http://galonoleje.pl/sklep/home/835-febi-bilstein-syntetyczny-plyn-do-wspomagania-fe06161-g002000-1l.html 6161 I też jest zielony.
miferA4B5 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Ja jutro zobacze czy maja u mnie na miejscu LHM +, Jak nie to zamawiam. Zdam relacje czy cos sie poprawilo. Bo nie mowilem jeszcze, ze teraz jak mam zimna fure, odpale i krece kierownica w prawo to mi blokuje gdzies czasem. Zobaczymy czy wymiana plynu cos da.
Mesiah Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 http://galonoleje.pl/sklep/home/835-febi-bilstein-syntetyczny-plyn-do-wspomagania-fe06161-g002000-1l.html 6161 I też jest zielony. Ten miałem na myśli. Pomyliłem 2 z 1. Co za przeboje miałeś z oplem ,że minerału nie chcesz? Ja jutro zobacze czy maja u mnie na miejscu LHM +, Jak nie to zamawiam. Zdam relacje czy cos sie poprawilo. Bo nie mowilem jeszcze, ze teraz jak mam zimna fure, odpale i krece kierownica w prawo to mi blokuje gdzies czasem. Zobaczymy czy wymiana plynu cos da. Daj znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się