mates08 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Panowie! mam taki dylemat. Kupiłem 2 tyg. temu a4 b5 2000r. Korek od plynu wspomagania mam zielony a na zbiorniczku info zeby zalewac płyn g002000. Wlany do układu natomiast jest czerwony. Wspomaganie dobrze działa. Coo mam robić bo już się pogubiłem. Wymieniac na syntetyk zielony czy zostac na tym czerwonym mineralnym?
pioteros Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 a czerwony to nie syntetyk ? jesli mineral to pol biedy, zielony mineral jedynie sie zalewa
mates08 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 No właśnie nie wiem czy czerwony to jest mineral czy syntetyk. wlany mam czerwony i boje sie zmieniac na iiny zeby mi pompy nie zajezdzilo
wyzyk83 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 zadnego syntetyku w a4 b5 i a4 b6 wszędzie leje g00400m2 i nigdy nie miałem problemu ze wspomaganiem. na czym opierasz swoją wypowiedź? płyn g00400m2 jest następcą płynu g00200 i można go stosować zamiennie
mates08 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 zadnego syntetyku w a4 b5 i a4 b6 wszędzie leje g00400m2 i nigdy nie miałem problemu ze wspomaganiem. na czym opierasz swoją wypowiedź? płyn g00400m2 jest następcą płynu g00200 i można go stosować zamiennie Czyli lać dalej ten czerwony i bedzie ok?
wyzyk83 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 czerwony nie wiem co tam masz wlane. ori płyn jest zielony
mates08 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 czerwony nie wiem co tam masz wlane. ori płyn jest zielony mam wlany czerwony. z takim juz ją kupiłem. więc nic nie zmieniam narazie i zostaje na tym płynie. dzięki
pioteros Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 zadnego syntetyku w a4 b5 i a4 b6 wszędzie leje g00400m2 i nigdy nie miałem problemu ze wspomaganiem. na czym opierasz swoją wypowiedź? płyn g00400m2 jest następcą płynu g00200 i można go stosować zamiennie bo od nowosci byl zalewany minerał, i tak samo jest napisane na korku, nie wiem jaki teraz sie leje i szczerze nei obchodzi mnie to, dla mnie plyn ma byc minerał i tyle ps. w serwisie też mówią że można wymieniać olej co 30tys km i co... silnik po 200tyskm żre 1.5L oleju na 1000km
wyzyk83 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 bo jak te auta wyprodukowali nie było jeszcze g00400m2 dlatego tak pisze na korku. na korku płynu chłodniczego tez jest napisane g11 a teraz już jest płyn g13 który jest następcą g11 i można je ze sobą mieszać i stosować zamiennie to samo jest z płynem do wspomagania
jaro8410 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Płyn to g004 zielony , zastąpił on g002 . Odradzam febi zielony.Przerabiałem to i wiem z własnego doświadczenia
fireman tom Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Witam! Nie wiem czy już było ale cięzko przebrnąć przez wszystkie posty. W moim aucie a4 1.9 TDI z 1996r. mam olej mineralny G002. Tzn. był zielony kiedyś. Niestety trochę go ubyło i mam delikatnie poniżej minimum. Na szybko muszę dolać ale nie mam na chwilę obecną możliwości na wymianę. Jaki olej mogę dolać żeby nie narobić bałaganu?
KINIAM Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Jaki olej mogę dolać żeby nie narobić bałaganu? LHM Plus Total lub każdy inny mineralny. Odciągnij ze zbiorniczka ile się da za pomocą wężyka i strzykawki, i wtedy dolej świeżego płynu. Przy okazji obejrzysz sitko czy nie ma opiłków. A kiedy wymieniano płyn ? chyba nie jeździ na tym od 96 roku bo i takie przypadki widywałem.
fireman tom Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Nie mam pojęcia ile na tym jeździ. Ja kupiłem go jakieś 8 lat temu i nie zmieniałem .
KINIAM Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Nie mam pojęcia ile na tym jeździ. Ja kupiłem go jakieś 8 lat temu i nie zmieniałem . To póki co uzupełnij będzie to z korzyścią dla pompy i magla ale warto pomyśleć o wymianie z ewentualnym płukaniem układu. Czy był wymieniany zanim nabyłeś pojazd można czasem poznać po zaciskach na wężykach.
fireman tom Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Nie mam pojęcia ile na tym jeździ. Ja kupiłem go jakieś 8 lat temu i nie zmieniałem . To póki co uzupełnij będzie to z korzyścią dla pompy i magla ale warto pomyśleć o wymianie z ewentualnym płukaniem układu. Czy był wymieniany zanim nabyłeś pojazd można czasem poznać po zaciskach na wężykach. Zaciski na wężykach są takie jak do osłony przegłubu założone. chodzi mi o to że tego typu. Do kitu bo nie wiem jak rozpiąć.
wyzyk83 Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Witam! Nie wiem czy już było ale cięzko przebrnąć przez wszystkie posty. W moim aucie a4 1.9 TDI z 1996r. mam olej mineralny G002. Tzn. był zielony kiedyś . Niestety trochę go ubyło i mam delikatnie poniżej minimum. Na szybko muszę dolać ale nie mam na chwilę obecną możliwości na wymianę. Jaki olej mogę dolać żeby nie narobić bałaganu? dolej ori płyn g00400m2 jest następcą płynu g00200 i można go stosować zamiennie
cabanmat Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 (edytowane) Płynów nie wolno mieszać !!! (mineralny-syntetyczny i kolorami) Jeżeli jesteś pewien że jest zalany zielony minerał, to kup zielony minerał zamiennik (np. Febi) w motoryzacyjnym na dolewkę. Oryginalnego płynu zielonego mineralnego (G002000) niestety już nie kupisz... sprzedają tylko syntetyk (G004000M2). Minerał został zastąpiony syntetykiem w 2006r... Sam ostatnio kupowałem na dolewkę Edytowane 6 Listopada 2016 przez cabanmat
fireman tom Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Koledzy na forum piszą że Febi jest do kitu i lepiej dolać LHM Plus Totala. Coś z tym febi jest nie tak? Miałem zapewne zalany zielony mineralny ale zrobił się taki bursztynowy.
cysiek18 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Płynów nie wolno mieszać !!! (mineralny-syntetyczny i kolorami) Jeżeli jesteś pewien że jest zalany zielony minerał, to kup zielony minerał zamiennik (np. Febi) w motoryzacyjnym na dolewkę. Oryginalnego płynu zielonego mineralnego (G002000) niestety już nie kupisz... sprzedają tylko syntetyk (G004000M2). Minerał został zastąpiony syntetykiem w 2006r... Sam ostatnio kupowałem na dolewkę Na jakiej podstawie stwierdziłeś że tych płynów nie można mieszać? Nie wydaje mi się żeby ASO wycofało płyn G00200 i jako zamiennik wprowadziło G00400, z takim małym szczegółem, że nie można ich mieszać Wydaje mi się że mozna jak najbardziej mieszać te płyny ale nie mam na to dowodów, niech wypowie się jakiś znawca tematu. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
wyzyk83 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) Jeżeli jesteś pewien że jest zalany zielony minerał, to kup zielony minerał zamiennik (np. Febi) w motoryzacyjnym na dolewkę. Oryginalnego płynu zielonego mineralnego (G002000) niestety już nie kupisz... sprzedają tylko syntetyk (G004000M2). Minerał został zastąpiony syntetykiem w 2006r... Sam ostatnio kupowałem na dolewkę ten płyn nie jest dla oooo tylko dla BMW producent febi podaje że płyn 6162 jest przeznaczony dla BMW, dla audi podaje płyn 6161 który odpowiada numerowi G 004 000 M2 Edytowane 7 Listopada 2016 przez wyzyk83
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się