Wandej Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Jeszcze tylko spiąć skrzynię, podłączyć paliwo i wymienić kilka niepasujących kostek do osprzętu silnika i można palić Komunikacja ECU - auto nawiązana, więc mają kilka dni na zawarcie porozumienia Czorny 3 dni siedział w kablach a Tobie ile zajeło?
MaxsteRR Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 Czorny 3 dni siedział w kablach a Tobie ile zajeło? 3 ale godziny w tym przypadku jeszcze trochę kabelków zostało przy czujnikach, i innym osprzęcie, ale to akurat już mało ważne. Chciałem dzisiaj odpalać, ale rozrusznik który mam nie pasuje
MaxsteRR Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 W Allu będzie łatwiej. U mnie muszę zeswapować jeszcze pompę ABS z C5 lub B6
MaxsteRR Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2015 3,0 puścił pierwsze bąki muszę ogarnąć resztę czujników i pedał gazu, bo nie pozwalają na więcej.
MaxsteRR Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 mam niestety tylko taki urywek Namodziłem pilotem do aparatu https://www.youtube.com/watch?v=tM26NFsK93g
hunter91 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 no teraz sie liczy,a co to za felga ?
misiek95 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Myślałes juz co z klimą? Węże z 2.5?
MaxsteRR Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 no teraz sie liczy,a co to za felga ? BMW X5 Myślałes juz co z klimą? Węże z 2.5? Klima jakoś najmniej mnie interesuje
misiek95 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 A na pas przedni jakas koncepcja jest? Cos przymierzales?
MaxsteRR Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 Pas przedni z 2,5 + 2 wentylatory elektryczne sterowane przez ECU, ze względu na brak wiska. Najważniejsze, że zegary dogadują się z jakby nie patrzeć dużo nowszym sterownikiem i obrotomierz działa prawidłowo.
Prezes870 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Kiedy jazda testowa ? Jeszcze z miesiąc zapewne?
MaxsteRR Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 Przytoczył mi kilka rzeczy charakterystycznych dla tego silnika: elektryczna geometria turbo, wtryski piezoelektryczne, rozrząd od d*py strony, klapki w kolektorach Rozrząd jest zrobiony tak jak być powinien bez wad starszych 3,0, klapek w kolektorach ten silnik już nie ma fabrycznie. Zostają tylko wtryski i geometria turbo. Aczkolwiek na geometrię turbo narzekają Ci którzy nie potrafią jej zaadoptować lub nie mają do tego sprzętu. Kiedy jazda testowa ? Jeszcze z miesiąc zapewne? Jak nie więcej. Mam sporo innych rzeczy do ogarnięcia poza autem.
Vengazo Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Jak nie więcej. Mam sporo innych rzeczy do ogarnięcia poza autem. Kolego ja z przyjemnością za Ciebie wykonam jazdę testową haha
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się