palet Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Hallo, Podzielcie się proszę jakie macie wskazanie temp. cieczy chłodzącej na zegarach w Waszych 2.0 TFSI. Generalnie moje auto szybko się nagrzewa. Zauważyłem natomiast, że przy spokojniej jeździe lub na trasie gdzie sporo się zjeżdża z góry na biegu bez gazu wskazówka opada tak ok. "2 mm" poniżej 90 st. Kiedy więcej i mocniej używam gazu to staje równo na 90. Czy u Was też są takie nieduże wahania ? Pytam bo w poprzednim VW 1.9 TDI kiedy już złapał temp. 90 st. to nieważne od warunków na drodze wskazówka nawet nie drgnęła.
xcentriq Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 U mine też to samo, wydaje się normalne. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Jakoob Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 Możliwe, że termostat ma czasy świetności za sobą.
Bednar1991 Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) U mnie jest to samo, nawet wątek też miałem zakładać żeby się zapytać czy to normalne. Edytowane 10 Września 2015 przez Bednar1991
Redjasper Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 nagrzej go do 90 stopni a potem przejedź się stałą prędkością około 120 na godzinę... obserwuj wskazówkę co się z nią stanie. W moim przypadku opadała nieco w dół. Po wymianie termostatu stoi non stop na 90.
afroo. Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Może być powyżej 90 ale jeśli spada poniżej to raczej padł termostat. Sprawdź na kompie temperaturę i przy okazji błędy.
Madox123 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Wskazówka ma stać na 90 stopni, miałem tak samo i po wymianie termostatu zapomniałem o problemie.
thawk Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Potwierdzam - wymiana termostatu i wskazowka stoi na 90 stopniach
palet Opublikowano 12 Września 2015 Autor Opublikowano 12 Września 2015 nagrzej go do 90 stopni a potem przejedź się stałą prędkością około 120 na godzinę... obserwuj wskazówkę co się z nią stanie. W moim przypadku opadała nieco w dół. Po wymianie termostatu stoi non stop na 90. Jechałem ok. 5 km z prędkością 120 na 6. biegu. Nie osiągnąłem temp. 90 st. Brakowało na zegarach obrazowo 1-2 mm. Kiedy natomiast stanąłem na światłach - po kilkunastu sekundach wskoczyło na 90. Późniejsza spokojna jazda znowu skutkowała minimalnym obniżeniem temp. Może być powyżej 90 ale jeśli spada poniżej to raczej padł termostat. Sprawdź na kompie temperaturę i przy okazji błędy. Po kilku minutach postoju podłączyłem kompa i włączyłem silnik - "coolant temparature" na biegu jałowym po kilku minutach wzrosła z 85 do 93 st. Żadnych błędów nie było. Biorąc pod uwagę Wasze pozostałe posty wygląda jednak, że pasowałoby zmienić termostat dla świętego spokoju i zobaczyć jak będzie. Skoro u Was po wymianie termostatu wskazówka ciągle wskazuje 90 to chyba tak powinno być. Może ktoś jeszcze ma jakieś inne doświadczenia ? Wymienię termostat przy okazji olejówki jakoś w październiku to wtedy dam znać czy pomogło.
darek181289 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 polecacie jakieś termostaty z intercarsu? mój chyba się popsuł, bo jadąc na biegu około 700m z góry, wskazówka spadła prawie do minimum, podczas jazdy podniosła się do pionu
palet Opublikowano 30 Września 2015 Autor Opublikowano 30 Września 2015 Dołączam się do prośby. Jaki termostat kupić w jakości oryginału. Nie mam po drodze do ASO a i marże na pewno mają tam większą.
afroo. Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 getem.pl wbijasz nr części i zamawiasz. Sporo taniej niż w ASO.
Audi sline Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Siemka! I co wymieniłeś termostat?? Mam również taki sam problem i właśnie czekam na opinie co robić. Jakie koszta wymiany? Dzieki :-)
palet Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) Niestety jeszcze nie zrobione z braku czasu ..... Termostat wymieniony i przetestowany ! Teraz jeszcze szybciej łapie temperaturę. Kiedy już wejdzie pionowo na 90 st. to cały czas trzyma temp. niezależnie od warunków i sposobu jazdy. Jeśli ktoś ma identyczne objawy jak ja miałem - wymieniać bez zastanowienia !!! Moje koszty: 1. termostat WAHLER - 160 pln (widziałam w necie, że da się znaleźć taniej). 2. wymiana - 80 pln Dzięki wszystkim za komentarze. Edytowane 25 Października 2015 przez michalsz
kubaja11 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Miałem podobne objawy. Wymiana termostatu i już jeżdzę 3 miechy i "ani widu ani słychu" problemu
xcentriq Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Jaki numer togo termostatu ? 06D121111G ???
palet Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 Jeśli o mnie chodzi to niestety nie spisałem numerów bo kupowałem w sklepie przy warsztacie, w którym później wymieniałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się