miszaq92 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Jakie wartości powinien pokazywać miernik lakieru na B6 w przypadku oryginału, 2 warstaw i szpachli?
koloboro Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Porządny miernik sam informuje ile warstw farby znajduje na samochodzie.
jacek70 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Tak na chłopski rozum to powiedzmy do 200 mikronów jest ok. Powyżej to grube malowanie lub kit.
miszaq92 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 mam taki mierniczek z allegro GL-1, czytałem że niby w porządku. Mi w niektórych miejscach pokazuje 130-170 a w niektórych 220-230, dlatego pytam
Cpt.Ryan Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Mi pokazuje na całym aucie od 110 do 150, tam jest oryginał. powiedzmy koło 200 to już delikatny malunek był, tam gdzie np 300 może być z dwa razy malowane albo już poszła delikatna szpachla. Grubiej, to już była rzeźba.
jacek70 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Czyli jak pisałem do 200 niema obawy.
lapidem Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Mi pokazuje na całym aucie od 110 do 150, tam jest oryginał. powiedzmy koło 200 to już delikatny malunek był, tam gdzie np 300 może być z dwa razy malowane albo już poszła delikatna szpachla. Grubiej, to już była rzeźba. zgadzam się z powyższym z tym że jak było polerowane kilka razy to może być nawet poniżej 100 mikronów, a jak przy samochodzie robił fachowiec to nawet jak będzie grubo szpachli i całe auto malowane dookoła, to miernik może tego nie wykazać (miernik średniej klasy za -/+ 200pln)
Robero321 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 200 to odświeżanie lakieru czyli pryśnięty jeszcze raz bez szpachli nic strasznego ORI ma poniżej 200 miokronów To fakt co po nie którzy stosują specjalne szpachle z dodatkami opiłków gdzie miernik nie wykryje prawidłowej odległości choć by miał 1cm szpachli pod sobą a na mierniku 150 mikronów
miszaq92 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 czyli 200-230 bez obaw? tyle że pryśnięty drugi raz?
nitroo Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Tak, przecież Ci to napisali wszyscy...
miszaq92 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 nie unoś sie, bo odlecisz
cycek800 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Nawet nie które nowe auta były dwa razy malowane w fabryce
Cpt.Ryan Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Ogólnie do 200 nie ma się czego czepiac, ale jak na przykład dach jest w łaty, w jednym rogu 130, w drugim 200 w trzecim 260 to znaczy ze byl pogiety, pytanie tylko czy mozę od jakieś gałęzi czy od dzwona. Trzeba patrzeć na całokształt auta wtedy łatwo dojść która strona mogła być łatana a która odświeżana.
sssV Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 100-150 dla blachy na zewnatrz i 40-90 dla wnek. Takie wartosci mozna uznac za ori w b6. 200 - to prawdopodobnie sam bezbarwny, lub druga warstwa ale cienka lakieru. pow 220-240 to juz pewna druga wartstwa lakieru. Wszystko zalezy od umiejetnosci lakiernika.
FPek Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Z reguły na aucie jest dwa razy wartość wnęk, ja fabrycznie mam wnęki 90-110 wiec na aucie miejscami nawet 220 i tak wyjechało z fabryki kolor lava grau Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk
brand Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Grubość w b6, a w b8 to rożnica Jest tak jak poście 14
azure Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Porządny miernik sam informuje ile warstw farby znajduje na samochodzie. To chyba miernik - wróżbita tak potrafi Tego typu mierniki mają ustalony algorytm przeliczania zmierzonej grubości na ilość warstw, tylko jaka pewność, że były trzy warstwy po 100um, a nie jedna 100um i reszta np. szpachla. Ori 100-120um na zewnatrz, w porywach do 160-180um. Elementy wewnętrzne, słupki, maska od spodu <<100um, zwykle ~50-60um. mam taki mierniczek z allegro GL-1, czytałem że niby w porządku. Mi w niektórych miejscach pokazuje 130-170 a w niektórych 220-230, dlatego pytam Jest jeszcze kwestia sposobu pomiaru, przyłożenia sondy. Np. na słupkach i zaokrągleniach nie zawsze dobrze przyłożysz i różne rzeczy mogą wychodzić. Edytowane 27 Października 2015 przez azure
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się