Cuber 62 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Pirelli to klasa sama w sobie. Kompromis między miękkimi oponami takimi jak Michelin czy Continental a super twardymi jak Dunlop Sport Maxx GT. Miałem tego sporo i najlepiej w naszych warunkach mi się spisywały Dunlop i Pirelli. Pamiętaj że masa auta i agresywna jazda szybko przekładają się na zużycie +1 Ja u Siebie mam Pzero 255/35/20 i jestem meeeega zadowolony z tej opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 10 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Czy spotkał ktoś się z problemem blokującej klapki wlewu paliwa (centralny działa ok)? Coraz częściej mam z tym problem, co ciekawe nawet pociągnięcie za ten sznurek czerwony w bagażniku nie zwalnia blokady, dopiero jak pociągnę za niego i otworzę centralny to łapie.... Znajomy miał podobny problem w a5 i ponoć ktoś mu VCDSem załatwił problem. Ktoś , coś wie jak sobie z tym poradzić? Czy mechanizm do wymiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 w a5 miałem ten problem, ale nie zdążyłem go rozwiązać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 co tu duzo pisać piekne auto tylko wsiadac i jechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos* 0 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Czy spotkał ktoś się z problemem blokującej klapki wlewu paliwa (centralny działa ok)? Coraz częściej mam z tym problem, co ciekawe nawet pociągnięcie za ten sznurek czerwony w bagażniku nie zwalnia blokady, dopiero jak pociągnę za niego i otworzę centralny to łapie.... Znajomy miał podobny problem w a5 i ponoć ktoś mu VCDSem załatwił problem. Ktoś , coś wie jak sobie z tym poradzić? Czy mechanizm do wymiany ? Ja miałem ten problem i w A4 i w A6 , w obu autach mechanizm wlewu wymieniony na gwarancji w ASO. Co było przyczyną nie mam pojęcia. Nie wiem , czy to zbieg okoliczności , ale oba moje przypadki wystąpiły porą zimową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Snajper - piękność to mało powiedziane Jak będziesz dalej zmianiał auta z częstotliwości 2 latnią to na tą sztukę ja się pisze - kupuje przez telefon bez oglądania Zrezygnowałeś z tdibi bo nic ciekawego nie było czy z innego powodu Bo pewnie z diesla w stosunku do S6 musiałeś trochę grosza dorzucić grosza Do mnie przed Tobą ma dzwonić takie S6 C7 mi się marzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 29 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 do takiego auta nie pasują wystające koła jak w golfie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal 15 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 do takiego auta nie pasują wystające koła jak w golfie 2 Zgadzam się w pełni. Solidne obniżenie owszem ale negatyw to już przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 do takiego auta nie pasują wystające koła jak w golfie 2 Wystarczy że są równo z błotnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamelus_ 277 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Zgadzam się w pełni. Solidne obniżenie owszem ale negatyw to już przesada. Ciekawe jak byś chciał osiągnąć taką glebę bez negatywu. Zawiesznie się samo kładzie, tak jest zbudowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Witajcie, S6 C7 samo w sobie jest piękne i obniżenie go tak jak na foto + ten negatyw to już kaszana.... Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Przecież do jazdy podnosi auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Piekne piekne piekne S6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rometer 1 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Pytanie za sto punktów. Jakiś pobór oleju zarejestrowałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal 15 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Zgadzam się w pełni. Solidne obniżenie owszem ale negatyw to już przesada. Ciekawe jak byś chciał osiągnąć taką glebę bez negatywu. Zawiesznie się samo kładzie, tak jest zbudowane. Ale przecież to oczywiste, że taka gleba to przesada i do jazdy auto jest podnoszone. Lubię obniżone auta ale bez przesady. IMHO negatyw do S6 zwyczajnie nie pasuje. Koniec OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 10 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Pytanie za sto punktów. Jakiś pobór oleju zarejestrowałeś ? Od ostatniej wymiany 5 tys km temu kiedy wskaźnik pokazywał maxa teraz pokazuje jakieś 3/4 może 2/3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 No piękna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harry19-19 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 a ja przynajmniej wiem kto będzie nowym właścicielem s6 c7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rometer 1 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Pytanie za sto punktów. Jakiś pobór oleju zarejestrowałeś ? Od ostatniej wymiany 5 tys km temu kiedy wskaźnik pokazywał maxa teraz pokazuje jakieś 3/4 może 2/3 To niedużo. Ciekawe ile na tej skali oznacza taki ubytek ? 200-300 ml ? Mnie to właśnie odstrasza trochę od silników tfsi. Tak wiem że od 2012 roku problem jest dużo mniejszy, ale świadomość zakupu samochodu za spore pieniądze i potrzeba dolewania w nim oleju jakoś mnie przeraża. Nie zrozumcie mnie źle, nie jestem tak leniwy. Po prostu nie mogę zrozumieć co miał konstruktor na myśli. Gdyby nie to, pewnie już dawno zdecydowałbym się na S4 B8. A tak mam dwa kopciuchy ze stajni audi, do których nie dolałem grama oleju Co nie zmienia faktu, że taka S6 C7 jest moim marzeniem i naprawdę zazdraszczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogi 24 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Co nie zmienia faktu ze nie za bardzo masz pojecie o problemie i nie wiesz ze dotyczy on 1.8tfsi i 2.0tfsi. A nie 4.0tfsi w s6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się